You are not logged in.
[quote:edde9c2a28="Larg"]Coltranen Meditations.[/quote:edde9c2a28]
tais tulla -65? joka tapauksessa hakkaa kaikki tässä ketjussa mainitut
Ainakin äänitetty jo loppuvuodesta 1965, mutta RYM, Impulsen kotisivut ja levyn takakannen copyright-merkintä viittaisivat julkaisuun vasta seuraavan vuoden puolella.
Vuodella ei väliä koska jazz on paskaa
Toi Psychotic Reaction on siis myös levynä kova? Haluaisin ehkä tän.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Äänestin Pet Soundsia, koska se on ainoa omistamani vuoden 1966 levy.
(Eiku onhan tuolla listassa appivanhemmilta peritty Creamin Fresh Cream -lp, mutta sitä ei ole pahemmin tullut kuunneltua...)
1967 ja -69 näyttävät sentään oman hyllyn sisällön perusteella vähän paremmilta.
PET SOUNDS
Toi Psychotic Reaction on siis myös levynä kova? Haluaisin ehkä tän.
No just siks Revolveria äänestin. Mut ei missään nimessä levynäkään huono!
blonde on blonde on mun valinta
smaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pet Sounds on ylivoimainen. Revolver ja Face to Face ovat kakkonen ja kolmonen, mutta silti kaukana Pet Soundsin takana.
Oon tullut siihen tulokseen, että revolver taitaa sittenkin olla parempi kuin pet sounds, se ei ehkä ole yhtä yhtenäinen, mutta monipuolisempi ja psykedeelisempi. molemmat kuitenkin ihan kaikkien aikojen parhaita, ja selkeästi omalla tasollaan verrattuna muihin saman vuoden julkaisuihin.
harmi kun alkuperäinen polli ei enää näy.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sun Ra - The Nubians of Plutonia oma valinta, vaikka on kyllä äänitetty 50-luvun lopussa. Paljastuksissa tai jossain nämä, mutta en ole Blonde on Blondea tai Pet Soundsia jaksanut kuunnella kuin ehkä kerran alusta loppuun. Vois kyllä koittaa taas joskus.
Sun Ra - The Nubians of Plutonia oma valinta, vaikka on kyllä äänitetty 50-luvun lopussa. Paljastuksissa tai jossain nämä, mutta en ole Blonde on Blondea tai Pet Soundsia jaksanut kuunnella kuin ehkä kerran alusta loppuun. Vois kyllä koittaa taas joskus.
Paljastan sen, että en ole koskaan edes kuullut Blonde on Blondea, ja piti tätä tietoa varten mennä ihan googlaamaan että minkä artistin levy se on. Pet Sounds mulla oli joskus kasetilla, mutta en todennäköisesti tunnistaisi jos jossain kuulisin. Vuoden 1966 paras levy voisi olla Meditations, Don Cherryn Complete Communion tai Cecil Taylorin Unit Structures.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
On vähän yllättävää, että olen kuullut Blonde on Blonden ennen Pet Soundsia. Isälläni oli se. Se taitaa olla ainoa Dylanin levy, jonka olen kuunnellut kokonaan. On siinä jokunen hyvä biisi, ainakin Just Like a Woman ja Rainy Day Women.
John Faheyn levy, minkä se sinä vuonna julkaisi. Ihan sama mikä se on. Kaikki muu on kuitenkin turhaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ascension ja meditations aika lailla ohittamattomia. pet sounds tai revolver ei oo kumpikaan olleet mitenkään tärkeitä levyjä mulle vaikka ihan hyviä kyllä. niistä kahdesta pet sounds kivempi.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Pet Sounds on ylivoimainen.
Kymmenen parasta:
- The Beatles: Revolver
- Tim Buckley: s/t
- Buffalo Springfield: s/t
- The Byrds: Fifth Dimension
- Cream: Fresh Cream
- Jefferson Airplane: Takes Off
- The Seeds: A Web Of Sound
- Simon & Garfunkel: Parsley, Sage, Rosemary & Thyme
- The Who: A Quick One
- Frank Zappa: Freak Out!
the beatles - revolver
beach boys - pet sounds
john coltrane - meditations
the mothers of invention - freak out!
the byrds - fifth dimension
bob dylan - blonde on blonde
jotain tommosta varmaan, kaksi ekaa toki selvästi muiden yläpuolella.
John Fahey - The Transfiguration of Blind Joe Death
Listataan nyt sit 9 muutakin
2. Robbie Basho - The Grail & the Lotus
3. John Fahey - Guitar Vol. 4 (The Great San Bernardino Birthday Party and Other Excursions)
4. Monks - Black Monk Time
5. Bert Jansch & John Renbourn - Bert and John
6. The Byrds - Fifth Dimension
7. Ennio Morricone - Il buono, il brutto, il cattivo
8. Simon and Garfunkel - Parsley, Sage, Rosemary and Thyme
9. Donovan - Sunshine Superman
10. Bert Jansch - Jack Orion
SOSDO MASSA KOMOROSSA