You are not logged in.
[quote:025cf0bd92="Rukoile kuolemaa"][quote:025cf0bd92="Joe Caligula"][quote:025cf0bd92="Jean-Babtiste"]Toiset lyö, toiset kuristaa..
Eräiltä hoituu molemmat [/quote:025cf0bd92]
Ei kannata unohtaa käsien ja jalkojen katkomista [/quote:025cf0bd92]
Silloin kun demonstroit niitä väkivaltaliikkeitä niin mulla oli jotain kaks viikkoa paikat mustelmilla. Kyllä, paikat, eeeh
Vähän käy säälixsi ton Huigin puolesta Tai sit ei :twisted:[/quote:025cf0bd92]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tää Unkindin uusin on aika... mielenkiintoinen. Mandoliini raikaa ja läppäri humisee.
Sent from my iPhone 16
Unkind-haastista ja maistiaisia uudelta levyltä tarjolla täällä ---> http://www.noise.fi/radio/soitin/index.php?id=4253
Sent from my iPhone 16
Uusimmassa Hybriksessä kovia d-beat/crust-uutuuksia, tai ainakin tämän vuoden puolella julkaistuja. Jotenkin innostuin näitten myötä aivan uudestaan tästä genrestä.
Eli uutta Deathraidia, josta olikin puhe edellisellä sivulla. Mielestäni kovempi meininki kun missään niitten jamppojen aikaisemmissa bändeissä. No Disruptin legendaarisuutta on ehkä vaikea ohittaa.
Espanjaa ei mainittu vielä tässä topikissa, mutta tulihan sieltä aikoinaan esim. Ekkaiat ja Cop On Firet. Nyt on samat jätkät pistänny pystyyn pumpun nimeltä Ursus. D-beatia bläkkis-vaikutteilla. Tai no siellä on yksi ihan tyylipuhdas BM-biisi ja jopa sellainen akustisempi Ulver-henkinen fiilistely. Ne diibiitit on sitten aika diibiittiä. Espanjaksti toki lyriikat ja vokalisti ääntelee just ehkä hieman karhun tai mursun lailla. Toinen tuoreempi spanskibändi on Dishammer, joka on just sitä miltä kuulostaa eli Discharge meets Hellhammer. Ja ehkä vähän Bathoryä päälle. Rupista soundia.
Ruotsistahan näitä nyt tulee jatkuvasti mut ainakin Fredag den 13:e ja Driller Killereiden sivuproggis Lautstürmer on toiminu tänä vuonna.
Last edited by Tomsk (22.11.2010 20:13)
Sent from my iPhone 16
Toi Dishammer on kyllä kova. Teemaan sopii kans Alehammer jonka EP At War With Straightedge on hyvää pörinää.
Tiedä sitten onko varsinaista crustia, mutta jotensakin samasta henkisestä suosta nousee semmoinen ryhmä kun Nuklear Blast Suntan, jonka LP Blot Out the Worthless Sun on omintakeisinta mökää jota olen hetkeen kuullut.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
äpäräcrustipäivä! kohta hellbastard sekä panzerbastard + suicide watch, absolutist ja paikallisii bändei
Tää kandee käydä tsekkaamassa pääsiäisen jälkee stadis tai treellä.
Tos puhutaan jotain Bolt Throwerista ja Amebixista, mut enempi tää on mun mielestä jotain Tragedy meets Municipal Waste -kamaa. LP tuli viime vuonna ja Relapse julkaisi äskettäin uudestaan cd:nä.
Last edited by Tomsk (09.04.2011 23:34)
Sent from my iPhone 16
Huomasinpa just että Antisect on kasannut itsensä 24 vuoden jälkeen ja että niitten eka keikka on Puntalassa.
Sent from my iPhone 16
Huomasin kans
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Parin viikon päästä DOOM
kaveri toi tänään paljon viivästyneen putrefaction-älppärin tuoreeltaan, ja kuulostaapa hyvältä. vanhaa entombedia ja crustihulinaa
http://www.cvltnation.com/the-blood-cul … refaction/
Märtyrdöd pisti kovan levyn pöytään. Vuoden parhaita julkaisuja ehdottomasti, vaikka pikkuisen turboahdettu meininki ehkä pilkahteleekin. Loppuvuodesta keikalla Lutakossa
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
kaveri toi tänään paljon viivästyneen putrefaction-älppärin tuoreeltaan, ja kuulostaapa hyvältä. vanhaa entombedia ja crustihulinaa
http://www.cvltnation.com/the-blood-cul … refaction/
Ehkä vuoden paras levy tämä näinniin
Ja pari vuoden parasta keikkaa myäs.
http://www.cvltnation.com/cvlt-nations- … s-of-2012/
Muissa crustiuutisissa; tää biisi ei meinaa jättää rauhaan.
tuon saa nyt ladattua ilmaisexi täältä
Japanilaisen Mugan debyytti osui korvaan ja miellytti. Tragedy tästä tulee lähinnä mieleen. Miesmurinan lisäksi naisrääkäisyt tuo kivaa vaihtelua tähän keitokseen.
Bändin toka LP on vähemmän crustia ja siitä puuttuu naisvoksut, koska kyseinen henkilö ilmeisesti teki sittemmin itsemurhan
oon kuunnellu gallhammeria viime aikoina aika paljon. tämä japanilainen tyttötrio. doomahtavaa celtic frost/hellhammer palvontaa
just soi
Saakeli tämä Tragedyn debyytti on ihana levy Olen tullut siihen tulokseen, että on parempi kuin Vengeance. Tuossa on vaan kaikki kohdallaan: soundit on hyvät, ei mitään turboahdettua tai lo-fi paskaa. Aggressiivisuutta tykitystä ja karjumista, mutta myös melodiat on mieleenpainuvia. Välisoitot ja keskitempoiset kohdat tuo hengähdystaukoa, ettei koko levy ole pelkkää kaahausta.
^ Voiskin joskus kuunnella ton et tietäis mistä ne kaikki oikeat punkkarit aikoinaan vouhotti samalla kun haukkui lyttyyn kaiken mistä itse tykkäs.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hyvä levyhän tuo, mielestäni ihan jopa helposti bändin paras. Mutta silti His Hero Is Gone > Tragedy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Cast to Wolves livenä taannoin oli itelle parasta "uutta" crustia hemmetti varmaan lähes 10 vuoteen. Saakelin intensiivinen keikka, harvinaista herkkua Suomen lakeuksilla. Toinen laulaja oli vieläpä keuhkokuumeessa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Filth of mankind - ai helvetti se factoryn keikka sillo sattanas