You are not logged in.
[quote:6f0434f526="leposi"][quote:6f0434f526="psykokarkki"]teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
Onks siellä tuollainen? Halvalla? Pakko saada! Missä Anttilassa pelaa?[/quote:6f0434f526]
Asematunnelin anttilassa oli ainakin eilen, 14,95, semmoisessa isolla seinällä kassoja vastapäätä.[/quote:6f0434f526]
Ohos, tuo pitää kyllä käydä poistamassa kun ei ole vasta kuin yksi levy näiltä.
Kirkle - Rakennus CD seittemänysiysi
Radiohead - OK Computer CD kuusysiysi (nyt kävi näin, luulin jo etten koskaan tuu ostamaan mitään radioheadia. oishan tonkin voinu käyttää vaikka viinaan.)
CD86 - 48 tracks from the birth of indie pop 2CD seittemänysiysi
[quote:5506007d09="Phlegm"]
Radiohead - OK Computer CD kuusysiysi (nyt kävi näin, luulin jo etten koskaan tuu ostamaan mitään radioheadia. oishan tonkin voinu käyttää vaikka viinaan.)
[/quote:5506007d09]
Sä mokasit :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:485358824b="Phlegm"]
[/quote:485358824b]
toimiiko
Parempaa kuin Oasis, paskempaa kuin Napalm Death.
Psychedelic Phinland - Finnish hippie & underground music 1967-1974 2CD 8,99
The Smithsin Strangeways, Here We Come 4.99.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nyt oli -40% musiikista Kodin1:ssä. Ostin parit Bowie ja Zeppelin remasterit ja Radioheadin A Moon Shaped Poolin CD:nä. Vinyylejä ei ollut hyllyssä kuin muutama. Tais olla vika käynti näissä alelaareissa
Last edited by Firon (06.08.2016 14:16)
Oi Anttilan alelaarit! Minulla on niistä paljon kauniita muistoja. Ehkä tärkein on se, kun kauan sitten löysin sieltä Pandora's Boxin Original Sin -kasetin. Kannessa luki "Written and produced by Jim Steinman". Ajattelin, että eikö hän olekin se lauluntekijä, joka on tehnyt lauluja Meat Loafille. Ostin sen kasetin, ja siitä alkoi minun Steinman-fanitukseni.
Tais olla vika käynti näissä alelaareissa http://i.imgur.com/H3XS5.gif
Ruokiksella käväsin Jkylän puodin surullismielisen tunnelman aistimassa ja lähtihän sieltä vielä mukaan yksi cd. (Sepultura - Morbid Visions/Bestial Devastation 4,80)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Nyt oli -40% musiikista Kodin1:ssä. Ostin parit Bowie ja Zeppelin remasterit ja Radioheadin A Moon Shaped Poolin CD:nä. Vinyylejä ei ollut hyllyssä kuin muutama. Tais olla vika käynti näissä alelaareissa http://i.imgur.com/H3XS5.gif
Tänään oli -60%.
Herkut luonnollisesti jo viety, mut jotain "semisti" kiinnostavaa vielä oli. Ei ny jaksanu kuitenkaan mitään ostaa. Melko iso kynnys nykyään tuota muovia hyllyyn hankkia pölyttymään.
Mitä nyt oli jäljellä esim. Seinfeld kaikki kaudet 80*0.4=32 mut toki itellä ollut noi jo vuosia.
Last edited by Hassuttelija (11.08.2016 14:40)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mitä nyt oli jäljellä esim. Seinfeld kaikki kaudet 80*0.4=32 mut toki itellä ollut noi jo vuosia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Itse kävin tänään Itiksen Anttilassa, mutta eihän siellä ollut enää oikein mitään tavaraa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.