You are not logged in.
murmur wrote:juu 3 päivän lippu tuli sit kuitenkin kans ostettua kun on kuitenkin joka päivä jotain mitä haluu nähdä. hoen sit vaan itelleni "tääl voi vetää hantan kaa huumeita, tääl voi vetää hantan kaa huumeita" jos rupee ahdistaa.
korjasin.
samalla agendalla menossa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
murmur wrote:murmur wrote:juu 3 päivän lippu tuli sit kuitenkin kans ostettua kun on kuitenkin joka päivä jotain mitä haluu nähdä. hoen sit vaan itelleni "tääl voi vetää hantan kaa huumeita, tääl voi vetää hantan kaa huumeita" jos rupee ahdistaa.
korjasin.
jotain tämmöstä kaavailin, tossakin jätetty pari päällekkäisyyttä:
en tajuu miten ton voi tallentaa joten otin leikepöydälle. lauantain laraaji saattaa hyvinkin jäädä väliin ja silloin ei niin kiirettä alueelle, mutta sunnuntaina olis pakko nähdä räjäyttäjät mutta tosiaan toi soittoaika on ihan käsittämätön enkä ole varma onnistuuko
Sunnuntaina erittäin harmillinen päällekäisyys: New Order ja Kamasi Washington. Helvetti... perjantain Four Tet & Iggy harmittaa myös.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sunnuntaina erittäin harmillinen päällekäisyys: New Order ja Kamasi Washington. Helvetti... perjantain Four Tet & Iggy harmittaa myös.
harmillisia kyllä, mutta valinnat lienee selviä.
Alxity wrote:Sunnuntaina erittäin harmillinen päällekäisyys: New Order ja Kamasi Washington. Helvetti... perjantain Four Tet & Iggy harmittaa myös.
On, New Order ja perjantaina jään kotiin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
psykokarkki wrote:Alxity wrote:Sunnuntaina erittäin harmillinen päällekäisyys: New Order ja Kamasi Washington. Helvetti... perjantain Four Tet & Iggy harmittaa myös.
On, New Order ja perjantaina jään kotiin
Joo. Eipä New Orderia ja Iggya oikein voi missata.
<@DBGene> senkin karkki
Toisaalta tämä Kamasin Epic potkii kyllä niin, että harmittaa hirveästi missata. Mutta ei taida voida mitään... Joku muutos ohjelmistoon kyllä tarvittais ettei menis ihan kokonaan päällekäin...
<@DBGene> senkin karkki
murmur wrote:murmur wrote:juu 3 päivän lippu tuli sit kuitenkin kans ostettua kun on kuitenkin joka päivä jotain mitä haluu nähdä. hoen sit vaan itelleni "tääl voi vetää hantan kaa huumeita, tääl voi vetää hantan kaa huumeita" jos rupee ahdistaa.
korjasin.
Tätä suunitelmaa seuraan
Täytyypä itsekin koota jonkinlainen sotasuunnitelma tuonne pikkuhiljaa. New Order / Kamasi -päällekäisyys ei kauheesti haittaa, vaikka NO onkin parhaimmillaan maailman parasta. Se Tutti Frutti oli kuitenkin niin köpöistä ysärivääntöä, ettei tuolla soundilla kiinnosta oikein vanhemmatkaan biisit...
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No tulihan noita päällekäisyyksiä sittenkin ihan sairaasti. Mennään näillä nyt toistaiseksi kuitenkin:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sitä vähän myös ihmettelen, että eikö Dungen ja Kamasi oo vähän isoja nimiä tuolle lavalle. Vai onko ne kuitenkaan niin suosittuja? En tiiä...
<@DBGene> senkin karkki
^360:sen katsomot on tuplattu tälle vuodelle. Suosiosta en osaa sanoa
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Tänä vuonna ei hirveesti omia superfavoritteja, mutta läiskin listan täyteen uusia enemmän-tai-vähemmän tuttuja mielenkiintoisilta vaikuttavia akteja. Uusien tuulien perässä siis tällä kertaa, parempi niin.
Tulossa ollaan rouvan kanssa, saatiin onneksi majoituskin organisoitua Sörnäisten metroaseman luota tutulta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tänä vuonna tulee kymmenes vuosi putkeen Flow'ssa. Lapsenvahtiteknisistä syistä johtuen pääsen vain sunnuntaina. Nämä haluaisin nähdä:
21:00 Thee Oh Sees (US)
20:30 New Order (UK)
20:30 Kamasi Washington (US)
18:30 Daughter (UK)
18:15 Thundercat (US)
16:15 Ruger Hauer feat. Regina (FI)
...mutta ei hajuakaan, mitä teen päällekkäisyyksien kanssa. Jotenkin kyllä uskon, että nuo Balloon Stagen keikat (Kamasi ja Thundercat) ovat kaikkein kovimmat, mutta sieltä on hankala liikkua, jos haluaa vaihtaa pois.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Juhlavuoden kunniaksi listasin parhaiten mieleen jääneet keikat vuosien varrelta.
2007 - CocoRosie
2007 - !!!
2009 - Flying Lotus
2010 - Beach House
2010 - Omar Souleyman
2011 - Hercules & Love Affair
2011 - Iron & Wine
2011 - Janelle Monáe
2012 - The War on Drugs
2013 - Woods
2013 - My Bloody Valentine
2013 - Nick Cave & The Bad Seeds
2013 - Kraftwerk
2013 - Grimes
2014 - Slint
2014 - Tinariwen
2014 - Bill Callahan
2014 - Neneh Cherry
2014 - Slowdive
2015 - Ride
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
onx täällä joku saanut joskus Flow:n artisti- tai guest-passeja ja muistaako, milloin ne tulevatkaan noudettavaksi? muistaakseni vasta päivä pari ennen festivaalia?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tulossa pe ja su
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
sunnuntailipulla mennään
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hieno lista. Tästä tulee muistaakseni ensimmäinen vuosi sitten vuoden 2005, kun en ole paikalla edes yhtenä päivänä.
Juhlavuoden kunniaksi listasin parhaiten mieleen jääneet keikat vuosien varrelta.
2007 - CocoRosie
2007 - !!!
2009 - Flying Lotus
2010 - Beach House
2010 - Omar Souleyman
2011 - Hercules & Love Affair
2011 - Iron & Wine
2011 - Janelle Monáe
2012 - The War on Drugs
2013 - Woods
2013 - My Bloody Valentine
2013 - Nick Cave & The Bad Seeds
2013 - Kraftwerk
2013 - Grimes
2014 - Slint
2014 - Tinariwen
2014 - Bill Callahan
2014 - Neneh Cherry
2014 - Slowdive
2015 - Ride
Last edited by börjeslandet (04.08.2016 12:02)
en ole kolmekybänen emoboy
The Kills näemmä peruuttanu, jos tämä jotain hetkauttaa.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
En kestä, et Lil B ja A-Wa on päällekkäin
räjäyttäjät sunnuntaina klo 14:15, jotain rajaa
vaihtunu slotti khidin kanssa eli räjät nyt 16:45. muuten ihan jepa mut nyt on sansibarin kans päällekäin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:räjäyttäjät sunnuntaina klo 14:15, jotain rajaa
vaihtunu slotti khidin kanssa eli räjät nyt 16:45. muuten ihan jepa mut nyt on sansibarin kans päällekäin
jookcha wrote:psykokarkki wrote:räjäyttäjät sunnuntaina klo 14:15, jotain rajaa
elikkäs nyt pitää lähteä kesken ruger hauerin keikalta
JEEEEE
rupeen niin itkee kun toi pärähtää
joku rotsimitti ennen keikkaa et mennään kaikki yhes eturiviin?
Wuhuu wuhuu!
Mites etkoilut ja mikä Flow-meininki yleisemmin noiden suhteen rotsijengillä yms on? Törmäillään alueella ja katsellaan kenkiä vain röpötellään alueen ulkopuolella etukäteen every day?
Nimim. Ei koskaan aiemmin Flowssa ja nyt 3pv.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"