You are not logged in.
Tässä topikissa päästelemme kissoja pusseista, luurankoja kaapista ja diggailemme Bostonia, Supertrampia, Chicagoa, AOR-aikakausien Totoa sekä Foreigneria ja monia muitakin ihan supermahtavia jenkkisoftisbändejä. Näistä tykkää äiditkin!
Tässä ketjussa ei tartte hävetä vaikka on koska tässä ketjussa on hip to be square.
Tero saatana, s'olet gay!
mulla on foreignerin sinkku 'i want to know what love is', ostin aikanaan kaupasta täyteen hintaan
Hain joskus vahingossa suolesta 500 best rock tracks-kansion jossa on näitä kaikkia ja vielä enemmän. Aika useinhan noita on tullut soiteltua. Näitä just pitäs ostaa sellasina "power ballads-kokoelmina", ei tulis ees kalliiks jossain kirppareilla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mulla on foreignerin sinkku 'i want to know what love is', ostin aikanaan kaupasta täyteen hintaan
hieno biisi
[quote:812364ebff="forssto"]Tässä topikissa päästelemme kissoja pusseista, luurankoja kaapista ja diggailemme Bostonia, Supertrampia, Chicagoa, AOR-aikakausien Totoa sekä Foreigneria ja monia muitakin ihan supermahtavia jenkkisoftisbändejä. Näistä tykkää äiditkin!
Tässä ketjussa ei tartte hävetä vaikka on koska tässä ketjussa on hip to be square.[/quote:812364ebff]
Mä oon nähny Toton 2 kertaa jäähallissa runsaat 20 vuotta sitten.
Ouluun en ajatellu lähteä...
Oon nähny Bon Jovin stadikalla
wanted dead or alive ja living on a prayer on mahtavii piisei
oon nähny dire straitsin stadikalla..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Siirsin oikeaan ketjuun
Väittäisin, että saman tasoisia ei ole. Amanda pääsee ehkä lähimmäksi...
Joinain päivinä se on oikeasti jopa parempi! Kunnon voimaballadi-herkkua!
[quote:28495566fe="HUIG"]Oon nähny Bon Jovin stadikalla [/quote:28495566fe]
wanted dead or alive ja living on a prayer on mahtavii piisei
just eilen kuuntelin ensinmainittua
More than a feelingin vetäminen Guitar Herolla vie yleensä aika suurieleisiin muuveihin
Mun kaveri oli lavalla Bon Jovin kanssa. Ne otti sinne jotain tyyppejä tanssimaan Bon Jovin kanssa ja kaveri joutui sinne isänsä suhteiden takia. Kaverini oli siinä vaiheessa just Nirvana-teinivaiheessa, joten se ei ois ees halunnu olla siellä.
No kyl sä babsu Merin tiedät.
Kuuluuks Blue Öyster Cult tänne ku sille ei taida olla muita ketjuja kuin "parasta ikinä"
Astronomy on kaikkien powerballadien äiti, vai onks toi nyt sittenki vähän liian progee kuuluakseen ton määreen alle?
[quote:8fae950397="HUIG"]Oon nähny Bon Jovin stadikalla [/quote:8fae950397]
Mun kaveri oli lavalla Bon Jovin kanssa. Ne otti sinne jotain tyyppejä tanssimaan Bon Jovin kanssa ja kaveri joutui sinne isänsä suhteiden takia. Kaverini oli siinä vaiheessa just Nirvana-teinivaiheessa, joten se ei ois ees halunnu olla siellä.
No kyl sä babsu Merin tiedät.
Hahaa, onkohan tuosta juteltuki joskus....niinku sillon 1995? Muistelisin että jotain porukkaa siel piletti joo. Itehän olin keikalle menoa odotellessani vähän ristiriitasissa fiilareissa kun Oasis oli tiputtanyt Jovin suosikkipaikaltani jo hyvän aikaa sitten ja muutenkin laskusuhdanne oli vahvaa bändin suhteen. Keikka kyl pisti jauhot suuhun identiteettikriisiteinille!
tästähän tulikin "pidän AOR:stä -salaseura"
jotenkin liitän ostamani genesis-kasarilevyn tähän samaan, seuraavaksi pitäis varmaan saada joku toton kokoelma. africa
[quote:42e654d972="HUIG"]Kuuluuks Blue Öyster Cult tänne ku sille ei taida olla muita ketjuja kuin "parasta ikinä"
Astronomy on kaikkien powerballadien äiti, vai onks toi nyt sittenki vähän liian progee kuuluakseen ton määreen alle?[/quote:42e654d972]
80-luvulle tullessa kaikki 70-luvun pahat hevimetallibändit alkoi vääntää aaooärrää, joten eiköhän vaan.
Kuuluuks Blue Öyster Cult tänne ku sille ei taida olla muita ketjuja kuin "parasta ikinä"
Ei se kyl taida kuulua. Se on liian tylyä ja raskasta. Sehän on muutenkin enempi tota NWOBHM-meininkiä. Shillekin ketju?
Joku selitti että Patti Smith on kirjottanu jotain lyriikoita BÖC:lle, onko kellään mitään lisätietoa tästä? Yritin ettiä netistä mutten tullut juuri fiksummaksi
Joku selitti että Patti Smith on kirjottanu jotain lyriikoita BÖC:lle, onko kellään mitään lisätietoa tästä? Yritin ettiä netistä mutten tullut juuri fiksummaksi
Sehän on mukana joillain biiseillä käsittääksen ihan laulamassakin. Tais heilastella BÖC-kitaristin (?) kanssa ennen Fred Sonic Smithiä.
[quote:9c4cd7e450="HUIG"]Kuuluuks Blue Öyster Cult tänne ku sille ei taida olla muita ketjuja kuin "parasta ikinä" [/quote:9c4cd7e450]
Ei se kyl taida kuulua. Se on liian tylyä ja raskasta. Sehän on muutenkin enempi tota NWOBHM-meininkiä. Shillekin ketju?
Voishan sillekin. Mut just niinku tää Astronomy on niin täyttä vuodatusta
Europen Final Countdown oli suuri suosikkini joskus alle 10-v ikäisenä. Nauhoitin silloin kokoelmakasetin, jolla tuo biisi oli peräti kahdesti peräkkäin.
Lisäksi olen omistanut kaikki Dire Straitsien levyt ja edelleenkin taidan melkein kaikki omistaa jossain muodossa. Ja tykkään osasta niistä muuten edelleenkin.
Bon Jovia kuunneltiin myös pikkusiskon kanssa joskus 90-luun alussa. Yhtään levyä en itse tainnut kuitenkaan hankkia.
Totokin on oikeasti edelleen hyvää tai ainakin Hold The Line ja etenkin sinigenitaalinkin palvoma Africa.
Foreignerkin menee pieninä annoksina sillöin tällöin... Ja löytyyhän noita kasarihevin suuruuksia muutamalta kokoelmalta ja joskus niitä tulee tosiaan jopa kuunneltuakin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:e1d0685095="HUIG"]Joku selitti että Patti Smith on kirjottanu jotain lyriikoita BÖC:lle, onko kellään mitään lisätietoa tästä? Yritin ettiä netistä mutten tullut juuri fiksummaksi[/quote:e1d0685095]
Sehän on mukana joillain biiseillä käsittääksen ihan laulamassakin. Tais heilastella BÖC-kitaristin (?) kanssa ennen Fred Sonic Smithiä.
Oho
BÖC around the clock -spåm
[quote:ac048132f8="HUIG"]Joku selitti että Patti Smith on kirjottanu jotain lyriikoita BÖC:lle, onko kellään mitään lisätietoa tästä? Yritin ettiä netistä mutten tullut juuri fiksummaksi[/quote:ac048132f8]
Agents Of Fortune levyllä on ainakin pari Patti-raitaa, paljastaa all music guide.
[quote:8d8054ccb2="Ulvis"]REO Speedwagon ja Journey
Tosta Jaskalle Guitar Heroa varten:
[/quote:8d8054ccb2]
ei tartte enää arvuutella, mikä biisi soi tänään päässä kun kävelen Liffeyn varrella kotia kohti tuulenpuuskan hivellessä niskaani...
Tuon on kyllä muistaakseni aikamonien huippuunsa hiottu timantti. Kuuntelisin muuten itsekin samantien, mutta en kehtaa työaikana... Voi mennä uskottavuus jos joku kuulee kun sanelukapulan kautta tuollasta fiilistelen
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Näistä meikä diggaa:
Doobie Brothers
Boston
Steely Dan
Crowded House
James Gang/Joe Walsh
Fleetwood Mac (Buckingham/Nicks-levyt)
En tiedä onko ihan kaikki AOR:ää, mutta aika läheltä lippaa... Nyt kun löytäis jostain niitä varhaisia Michael MacDonald-sooloja.
Totolla yksi hyvä biisi: Georgie Porgey vai miten se nyt kirjoitetaankaan... Loistava. Muu ihan paskaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
entäs starship:
WE BUILT THIS CITY ON ROCK'N'ROLL
No sit mä en varmaan diggaa AOR:ää...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan