You are not logged in.
Pages: 1
Kahden viikon päästä ja esiintyjiä on ihan posketon määrä. Ketkäs menossa? Itse paikalla lauantaina ja varmaan sunnuntaina ainakin iltapäivällä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
ketä ne poskettomat esiintyjät on
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Varmaan jostain löytyy lista.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
mukavan informatiivinen topikki, luultavasti paikalla tai oikeasti en
varmaan tulee tänne lähdettyä. viime vuonna oli best meno.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jos tänä vuonna ainakin lauantaina menisin
Last edited by DEVILETERNAL (12.07.2016 21:03)
joo huomenna tänne päiväreissu
nämä kiinnoztaa:
14:45-15:15 JANNE LAURILA
15:00-15:45 YARI
15:30-16:00 JK IHALAINEN
16:00-16:45 DRAAMA-HELMI
18:00-19:00 RÄJÄYTTÄJÄT KUOPIO (VHS)
19:30-20:15 JUKKA NOUSIAINEN
20:00-20:45 SAIMAA
Last edited by jookcha (23.07.2016 22:46)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En jäänyt sunnuntaiksi mikä vähän harmittaa, mutta lauantaina oli just paras meno. Blassics oli helvetin hyvä ja Hulda Huima bändeineen ihan mahtava. Muutakin kivaa oli. Halosen keikan missasin mistä snadi harmitus.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (23.07.2016 23:53)
Pages: 1