You are not logged in.
onkohan flowssa lauantaina tarjolla vain vegesafkaa?
Oispa :prey:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kyllähän tästä vähintään hämminki saadaan. Onkohan Flow epäselvyyksien (eli M:n vaatimusten) takia jättäneet julkaisematta?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
morrissey ei soitakaan päälavalla vaan teltassa jos oikein luin, lievä ryysis luvassa
Taskumattiin kalakeittoa?
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:onkohan flowssa lauantaina tarjolla vain vegesafkaa?
psykokarkki wrote:onkohan flowssa lauantaina tarjolla vain vegesafkaa?
puolikas hummeri ja heliconin epäuskoinen ilme never forget
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Äeh, en pääsekään. Tuo perrjantai olis kyllä niin kova.
psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:Kotipizza mestoille! Muistaakseni psyko diggailit jotain niiden herkkupizzaa?
Itelle kyllä maistuis nyt Kotipizzan herkkupizza.
pollo mexicana rules
No niin. Käsittääkseni myös normcore on yhä kovassa huudossa ja onko suomessa normaalimpaa pizzeriaa ku Kotipizza eli Kotipizza mestoille muonitsemaan nälkäiset normcore food scenen herkuttelijat.
normcore olis kyl kova juttu. must on ihan kiva syödä vähän laadukkaampaa ruokaa, mut jos se tarkottaa sitä ettei alle 12 eurol saa mahaa täyteen, ni vituttaahan se. ruokahienosteluille sopii paremmin muut ajat ja paikat.
hiirimattona wrote:psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:Kotipizza mestoille! Muistaakseni psyko diggailit jotain niiden herkkupizzaa?
pollo mexicana rules
No niin. Käsittääkseni myös normcore on yhä kovassa huudossa ja onko suomessa normaalimpaa pizzeriaa ku Kotipizza eli Kotipizza mestoille muonitsemaan nälkäiset normcore food scenen herkuttelijat.
normcore olis kyl kova juttu. must on ihan kiva syödä vähän laadukkaampaa ruokaa, mut jos se tarkottaa sitä ettei alle 12 eurol saa mahaa täyteen, ni vituttaahan se. ruokahienosteluille sopii paremmin muut ajat ja paikat.
SE ON SITÄ MITÄ YLEISÖ TAHTOO
YLEISÖ TAHTOO VITTU OIKEET RUOKAA
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
hiirimattona wrote:psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:Kotipizza mestoille! Muistaakseni psyko diggailit jotain niiden herkkupizzaa?
pollo mexicana rules
SE ON SITÄ MITÄ YLEISÖ TAHTOO
Yleisö tahtoo ettei fiksumman hintasta mättöä ole saatavilla?
Vaadin seuraavalle Flow Festivalille Haminan autogrillin kojua paikalle.
rc-lungen wrote:SE ON SITÄ MITÄ YLEISÖ TAHTOO
Vaadin seuraavalle Flow Festivalille Haminan autogrillin kojua paikalle.
pannaan notski pystyyn ja omat makkarat
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Okko wrote:rc-lungen wrote:SE ON SITÄ MITÄ YLEISÖ TAHTOO
Vaadin seuraavalle Flow Festivalille Haminan autogrillin kojua paikalle.pannaan notski pystyyn ja omat makkarat
en kyl tuu tänä vuonna paistaa makkaraa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
barton_funk wrote:Okko wrote:rc-lungen wrote:SE ON SITÄ MITÄ YLEISÖ TAHTOO
Vaadin seuraavalle Flow Festivalille Haminan autogrillin kojua paikalle.pannaan notski pystyyn ja omat makkarat
http://i.imgur.com/H3XS5.gif
tofunakkeja vaan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
barton_funk wrote:barton_funk wrote:Okko wrote:rc-lungen wrote:SE ON SITÄ MITÄ YLEISÖ TAHTOO
http://i.imgur.com/H3XS5.giftofunakkeja vaan
flow = pilalla
bernardblack wrote:barton_funk wrote:barton_funk wrote:Okko wrote:rc-lungen wrote:SE ON SITÄ MITÄ YLEISÖ TAHTOO
http://i.imgur.com/H3XS5.giftofunakkeja vaan
flow = pilalla
Last edited by barton_funk (11.06.2016 20:48)
Myydään 3 päivän pdf-Flow-lippu earlybird-hintaan 161,50
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Lol, vahingossa dellasin kiinnostukseni kun piti editoida.
meni lepsolle.
aikataulu, en ehtinyt vielä katsoa tarkemmin
http://www.flowfestival.com/aikataulu/
EDIT: nopeita huomioita: iggy pop on näköjään päälavalla (mutta aikaisin), muiden päivien pääesiintyjät siinä uudessa jättiteltassa, new order jo puoli ysiltä
onks se dungen mistään kotoisin vai meniskö suosiolla katsomaan m83:sta?
räjäyttäjät sunnuntaina klo 14:15, jotain rajaa
lauantaina ei oikein mitään (paitsi morrissey), tosin laraaji jotenkin kiinnostais neljältä, haahuilu/kännäily/huumeilupäivä vai suosiolla vasta illalla paikalle/välillä himaan?
onks se dungen mistään kotoisin vai meniskö suosiolla katsomaan m83:sta?
Itse valkkaan Dungenin luultavasti.
Sunnuntaina nämä ikävästi päällekkäin:
20:30 Kamasi Washington (US)
20:30 New Order (UK)
21:00 Thee Oh Sees (US)
Last edited by Firon (08.07.2016 13:24)
psykokarkki wrote:onks se dungen mistään kotoisin vai meniskö suosiolla katsomaan m83:sta?
Itse valkkaan Dungenin luultavasti.
About kolme kiinnostavinta koko viikonloppuna
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Joo tää. Thee Oh Sees ja Kamasi kovimmat koko festareilla
tossa sunnuntain päällekkäisyydessä ei oo mitään hiton järkeä. just täs aikataulusivulla punnitsen lipun ostoa ja kyl hieman sylettää toi. varmaan kamasiin kuitenkin menisin ennemmin kuin new orderiin.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
jaaha ja arcan dj-settikin 20:00 tossa, eli ei ehdi sitä ja kamasia kumpaakin kokonaan. mitäv
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
EDIT: nopeita huomioita: iggy pop on näköjään päälavalla (mutta aikaisin), muiden päivien pääesiintyjät siinä uudessa jättiteltassa, new order jo puoli ysiltä
vanhusten pitää päästä ajoissa nukkumaan
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
nonniin, piti nyt hankkia hätäpäissään lippu kun kelasin et noi loppuu kuitenkin. hieman harmittaa tää tuhlaus täysihintaiseen lippuun, kun ei ollut early birdien aikaan varaa vielä niin piti sit maksaa vatuloinnista bonusta. voi saakeli tätä elämää, rahanmenoa ei voi estää. mutta kovat karkelot tulossa, pari itselleni niin ikonista hahmoa, arca ja lil b, kenties kerran elämässä -henkisesti nähtävissä - ei voi missata. ketäs forumisteja paikalla, hantta nyt ainakin? jos ei muuta niin ollaan sitten vanhan liiton kanssa siellä päissään.
juu 3 päivän lippu tuli sit kuitenkin kans ostettua kun on kuitenkin joka päivä jotain mitä haluu nähdä. hoen sit vaan itelleni "tääl ei oo pakko olla, tääl ei oo pakko olla" jos rupee ahdistaa.
juu 3 päivän lippu tuli sit kuitenkin kans ostettua kun on kuitenkin joka päivä jotain mitä haluu nähdä. hoen sit vaan itelleni "tääl voi vetää hantan kaa huumeita, tääl voi vetää hantan kaa huumeita" jos rupee ahdistaa.
korjasin.