You are not logged in.
Netflix ilmoittaa: Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).
Jäi Lost tokan kauden alkuun.
Mitä käytit?
Lost ei toisaalta ollut paha menetys
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
leposi wrote:Netflix ilmoittaa: Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).
Mitä käytit?
Mulla on toi F-Securen Freedome. Ja Lost on menetys, koska aloitin projektin ja harmittaa, koska jäi nyt tauolle.
Viaplayn urheilut on muuten vapaasti katsottavissa tän viikonlopun.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
grouching tiger hidden dragon 2 sai ensi-iltansa eilen netflixissä ja muutamissa imax teattereissa. siinä on DONNIE YEN
Muzamaza wrote:leposi wrote:Netflix ilmoittaa: Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).
Mitä käytit?
Mulla on toi F-Securen Freedome. Ja Lost on menetys, koska aloitin projektin ja harmittaa, koska jäi nyt tauolle.
mulla kans valitti joskus mutta sit lopetti valittamisen eli yritö myöhemmin uudelleen! mut eri palvelu kyl käytössä, silloin Hola, nyt zenmate.
leposi wrote:Muzamaza wrote:leposi wrote:Netflix ilmoittaa: Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).
Mitä käytit?
mulla kans valitti joskus mutta sit lopetti valittamisen eli yritö myöhemmin uudelleen! mut eri palvelu kyl käytössä, silloin Hola, nyt zenmate.
tais kyl nyt käydä myös leposin kohtalo kuitenkin. eilen vielä toimi mut tänään r.i.p.
murmur wrote:leposi wrote:Muzamaza wrote:leposi wrote:Netflix ilmoittaa: Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).
Mitä käytit?
tais kyl nyt käydä myös leposin kohtalo kuitenkin. eilen vielä toimi mut tänään r.i.p.
Höh. Just kun vihdoin ajattelin virittää freedomen
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
murmur wrote:murmur wrote:leposi wrote:Muzamaza wrote:leposi wrote:Netflix ilmoittaa: Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).
Mitä käytit?
Mulla pelittää vielä Freedomen kanssa ainakin toistaiseksi. Toivottavasti jatkossakin, kun aloitin just kattoo alkuperäistä Twilight Zonea
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Muzamaza wrote:murmur wrote:tais kyl nyt käydä myös leposin kohtalo kuitenkin. eilen vielä toimi mut tänään r.i.p.
Mulla pelittää vielä Freedomen kanssa ainakin toistaiseksi. Toivottavasti jatkossakin, kun aloitin just kattoo alkuperäistä Twilight Zonea
alkuperäinen twilight zone kyl kiinnostaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Netlifxhän aikaisemmin uhkaili, että estävät jatkossa tuollaisten käytön.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Netlifxhän aikaisemmin uhkaili, että estävät jatkossa tuollaisten käytön.
toki mutta oli myös keskustelua sitä, että mitenköhän nopeasti jos ylipäänsä noin teknisesti onnistuu.
mitä netflix hyötyy siitä, että rajoittaa noita maakohtaisesti? jos saa vaikka enemmän tilaajia suomesta sillä, että jotkut haluavat omalla vastuullaan kiertää jenkkinetflixiin niin miksi pyrkiä estämään tätä toimintaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ne oikeuksienomistajathan siihen painostaa, netflix itse haluaisi eroon noista aluerajoituksista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sonera Viihteessä oli näköjään helmikuun ajan tarjous HBO Nordic -paketista: kolme ekaa kuukautta veloituksetta ja sitten jatkuu toistaiseksi voimassaolevana hinnaston mukaisesti. Laitoin tilaukseen äsken ja nyt pitäis olla käytettävissä.
Mitäs johtaja meinaapi sieltä kahtua?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ainakin Curb Your Enthusiasm, The Officen kaudet 7-9, The Wiren, The Shannara Chronicles ja Vikings 3.kaudesta eteenpäin.
Tänään taas Freedomella skulas Lost kun pikaisesti huvikseni tastasin.
Eiköhän taas ole kissa ja hiiri -leikki siinä vaiheessa, että kun oikeesti alkaa katsomaan niin ip on taas blokattu. :pint:
Mut sentään kertoo siitä, että nää on mukana leikissä. Onhan tää naurettavaa, mutta ymmärrän Netflixin blokkausta, koska sopimukset on mitä on. Kovastihan ne näistä rajoituksista haluaa eroon.
Tänään sitten ekaa kertaa blokkas VPN:n, mut vaihdoin selainta niin rupes pelittämään taas
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Freedome + jenkki-Netflix tabletilla
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Alkoi eilen Netflix ihan tosissaan valittamaan VPN:stä, mutta sain toimimaan.
miten?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ensin yritin vaihtaa sijaintia muutaman kerran (ja sammutin Netflixin), ei auttanut. Buuttasin jopa tabletin, tein edelliset jipot, ei auttanut. Sitten tapoin Netflixin FORCElla ja lähti toimimaan. Tiedä oliko sattumaa vai cachettaako Netflix tota dataa jotenkin ja force silpasee sen tyhjäksi. Siellä on kuitenkin Data ja Cache erikseen.
Jatkan tutkimuksia.
Viaplayllä joku tarjous, että jos maksaa neljän kuukauden tilauksen kerralla niin saa koodin, jolla voi tilata Chromecastin ilmaiseksi. Ehkä tartun tuohon. Vois sit kesällä tykitellä X-Filesin vaikka alusta loppuun.
Garry Shandlings Larry Sanders Show to Return to HBO (Exclusive)
Shortly before Garry Shandlings tragic death Thursday, he completed a deal to return his classic The Larry Sanders Show exclusively to HBO.
I loved Garry. We were fulfilling his wishes to see the show move to HBO, Sony Pictures Television chairman Steve Mosko told TheWrap.
The show will appear on the network and its streaming services, another person familiar with the deal said. The Sony Pictures Television comedy, which aired from 1992 to 1998, featured Shandling playing a prickly talk-show host surrounded by sniping underlings. His supporting cast was a comical murderers row that included Janeane Garofalo, Bon Odenkirk, Scott Thompson, Jeremy Piven and Kathryn Harrold.
Kenelläkään mitään hajua miten ja millä logiikalla ison maailman HBO-sarjat valuu Pohjolaan? Toki Game of Thronesit ja muut tulee pikapikaa, mutta entäs sarjat luokkaa tavalliset kuolevaiset?
Netflix wizards: milloinka jatkuu Bates Motelin kolmas kausi? Katsoin syksyllä viikon tai viikonlopun aikana nuo pari ekaa kautta ja vaikka tuo ei ole erityisen hyvä (en katsoisi jakso per viikko televisiosta), niin tekisi mieli nähdä miten sarja jatkuu tai päättyy.
bzort glorf bööth
Noita ei kai tiedä mistään milloin mikäkin sarja ilmestyy (Suomen) Netflixiin. Spämmiä sieltä tulee joskus "Lisäsimme sarja, josta saattaisit pitää", mutta laajempi tieto on hämärän peitossa.
http://www.allflicks.fi/ kertoo mitä uutta on tullut.
Tilasin HBO Nordicin pitkästä aikaa kun tuo Game of Thrones taas alkoi ja peruutin Viaplayn.
Mitä paskaa edelleen nämä HBO:n striimit selaimella, framerate surkeaa ja pätkivää, resoluutiokin tuntuu pieneltä
Miten on mahdollista, että edelleen nämä samat ongelmat
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Hmm, Netflix alkanut tökkiä viime aikoina ja tehnyt muutaman kerran niin, että kesken alkanut ladata, laskuri stoppaa 25%:iin ja sitten sanoo, että ei oo nettii mofo. Netti kyl skulaa. Oiskohan vika telkkarin appissa. Kaikenlaista on buuttailtu.
HBO Nordicia on mahdoton katsoa tekstityksellä tabletilta. Androidin sovellus toimii hyvin, mutta tekstiyksen sijoittuminen todella pienenä aivan ruudun alalaitaan tekee katsomisesta mahdotonta. Onneksi pärjää yleensä ilman niitä ja usein telsu on vapaa, että saa siirrettyä kuvan sinne ja sitten tekstit on järkevässä paikassa. Sama juttu tais olla läppäriltä selaimen kautta katsottaessa.