You are not logged in.
Ensi viikolla taas pitämään ääntä. Pitkästä aikaa mukava soitella jonkun kanssa eli odotan tätä oikein hyvällä mielellä.
bzort glorf bööth
Ensi viikolla taas pitämään ääntä. Pitkästä aikaa mukava soitella jonkun kanssa eli odotan tätä oikein hyvällä mielellä.
Ääntä pidettiin ja mukavaa oli.
bzort glorf bööth
tommosii kaivelin tos taas jostain arkistoista
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Julkaistiin Hulina Recordsilla eilen taas uutta kamaa, tällä kertaa vuorossa allekirjoittaneen ja käyttäjä Tauskipöksyjen BRASSSECTIONin eka levy. Hypnagogic-iskelmää/synthwavea/mitälie kevyillä Rampe & Naukkis -soundeilla sekä niilo22- ja Pekka Siitoin -viittauksilla. Mun mielestä tästä tuli just niin hienostuneen mauton kuin pitikin eli helvetin hyvä.
Last edited by Kalossimies (25.04.2016 01:38)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Julkaistiin Hulina Recordsilla eilen taas uutta kamaa, tällä kertaa vuorossa allekirjoittaneen ja käyttäjä Tauskipöksyjen BRASSSECTIONin eka levy. Hypnagogic-iskelmää/synthwavea/mitälie kevyillä Rampe & Naukkis -soundeilla sekä niilo22- ja Pekka Siitoin -viittauksilla. Mun mielestä tästä tuli just niin hienostuneen mauton kuin pitikin eli helvetin hyvä.
täytyy laittaa kuunteluun.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hirveä hinku päästä soittamaan ja josko ensi kuussa ennättäisi. Jostain kun saisi aby-boxin näppärästi / edullisesti niin voisin jakaa signaalin molempiin vahvistimiin ja koittaa vääntää tuolla yhdellä fuzzilla vähän trankusta vielä hyökkäävämpää peliä.
bzort glorf bööth
Nyt alkaa kyllä meininki treenikämpällä olemaan aika viiltävää. Jospa sitä jollekin keikalle nyt sitten.
Itse oon harkinnut jonkinlaisen kätevän kokoisen bassovahvarin hankkimista, jota vois käyttää lisävahvarina kitarahommissa. Etenkin viime torstain Vastavirran Dømkirke-keikalla oli VITU AWESOME vedellä ISOA SOUNDIA, kun backlinesta löytyi Orangen combon lisäksi sellainen, joten kitarointiin sai vähe alapäätäkin. Rummut-kitara-duo tuntui yhtäkkiä vähän perustellummalta. Toisaalta myös Korpipää miksasi aika 5/5-tyylitajulla, niin ei ihmekään että soittaminen oli yhtä juhlaa
Last edited by Kalossimies (27.04.2016 17:32)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ensi viikolla ajattelin lähteä maalle soittamaan.
bzort glorf bööth
Rokin räminää sitä on tullut aina vemputettua, joten ihan mukava kuunnella teidän muiden äänitteitä täällä, kun monessa tuntuu olevan luovuutta enemmän melodioiden ja koneiden muodossa. Häkellyttävää olla keski-ikäinen ja yhä vihainen:
https://soundcloud.com/hengentietajat/0 … ttu-paahan
Kylkiäisenä ollaan laitettu pystyyn pumppu, jonka tarkoitus soittaa hardcoren, stonerin ja thrashin sekoitusta. Lähes 10 biisiä ollaan siihen tehty ja ahkerasti niitä treenailtu. Pitää jossain vaiheessa tehdä näistä kipaleista joku treeninauhademo. Tässä tällainen vanha nauha viiden vuoden takaa, jollaista ois tarkoitus soittaa, mutta huomattavasti rankemmin sekä basso mukana. Tämä vedetty trioina kahdella kitaralla ja rummut:
Harjoiteltiin metelin pitämistä:
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Nauhoitukset Syyskuussa ja ensimmäinen sovittu hki-keikka 1.10. keikasta lisätietoa ihan just kohta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Nauhoitukset Syyskuussa ja ensimmäinen sovittu hki-keikka 1.10. keikasta lisätietoa ihan just kohta.
Kronologisesti ensimmäinen keikka tarjoutui ensi viikolle. 1.7. La Bas Studiolla Kaapelitehtaalla, klo 19. Myös Nolls (levyjulkkarit), Lentoliskot ja Grmmsk
hyvältä kuulostaa!
worstin kanssa yhteiskeikka joskus, eiks ni
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hyvältä kuulostaa!
worstin kanssa yhteiskeikka joskus, eiks ni
Röyhkeänä ehdotan, et hoidappa Huig Luppakorvan, RC:n ja kumppaneiden yhtye sekä meidän bändi keikoille sinne!
bzort glorf bööth
Suomesta tänne lentäminen keikkaa heittämään on hintavahkoa, mutta jos saatte brexit-landiaan jotain keikkoja niin tänne sit samalla reizulla! Ja toki voin järkkäillä jos tällaseen intoa löytyypi!
Suomesta tänne lentäminen keikkaa heittämään on hintavahkoa, mutta jos saatte brexit-landiaan jotain keikkoja niin tänne sit samalla reizulla! Ja toki voin järkkäillä jos tällaseen intoa löytyypi!
Pidän mielessä!
bzort glorf bööth
Toteutetaan. Jos vielä päästävät maahan
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Toteutetaan. Jos vielä päästävät maahan
iphonen kanssa ei ainakaan
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tim Westwoodin Desiigner haastattelu oli nii julmetun hassu, että tein siitä tämmösen biisin
Last edited by amaanilluK (26.06.2016 11:55)
Matkustin tänään mummolaan soittelemaan ja oli mukavaa. Mukana oli keväällä tilaamani fuzz, jota nyt ekaa kertaa pääsin testaamaan. Mitään erottelua tuossa en saanut aikaisiksi eli pelkkää fuzz-sirkkeliä ja kytkimen käännettyä toiseen suuntaan semmoista superfuzzin kanttaavaa tai jotakin fuzzia tuntui olevan. Periaatteessa tolleen ihan törkeän kova, mutta kun en saa selvää omasta soitosta niin vähän kaksijakoiset tunnelmat. Ehkä kuulostaa paremmalta seuraavalla kerralla tai jos kytken rinnalle jonkun simppelimmän särön tai jotakin tämmöistä. Jos jatkossakin kuulostaa tolta niin voipi olla, et jää veke käytöstä, käytän vanhoja ja jätän nää tilaushommat jatkossa välistä.
Cleanina soitellessa kaikki kuulosti ihan törkeän hienolta ja sekös jos mikä on hienoa. Pitäisi hankkia joku näppärä overdrive.
bzort glorf bööth
jookcha wrote:Skeletonni wrote:https://wet-look.bandcamp.com/releases
UUSI NOISE ROCK TULOKAS
Tulossa kasettina myöhemmin keväällä!rouheeta meininkiä. kassu kiinnostaa
Ilmottelen sit ku on valmista
Tää on ollut valmiina jo aika kauan, unohtunu mainostelu. Koitetaan saada Combattiin myyntiin tässä lähipäivinä.
Skeletonni wrote:jookcha wrote:Skeletonni wrote:https://wet-look.bandcamp.com/releases
UUSI NOISE ROCK TULOKAS
Tää on ollut valmiina jo aika kauan, unohtunu mainostelu. Koitetaan saada Combattiin myyntiin tässä lähipäivinä.
Ei sit olekaan enää montaa päivää aikaa saada Combatiin myyntiin
Skeletonni wrote:Skeletonni wrote:jookcha wrote:Skeletonni wrote:https://wet-look.bandcamp.com/releases
UUSI NOISE ROCK TULOKAS
Ei sit olekaan enää montaa päivää aikaa saada Combatiin myyntiin
Joo, kuulin tästä mainostamisen jälkeen, ikävä homma.
Mulle voi laittaa sähköpostia jos joku haluu tän, hinta 2 noudettuna Espoosta tai Helsingistä ja 4 postitettuna: skeletoni@spase.fi
https://cicutoxin.bandcamp.com/
Laahausta ja kaahausta, toiminta laajentunut nykyään keikkailuunkin (9.9. Tku, 16.9. Tre).
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
ugsiialta tulossa tosi ajankohtainen projekti tässä, stay tuned tarkoitus ois räjäyttää internet ja valloittaa radio ja televisio
tdhg-jengille tärppiä jos haluutte pysyä aallonharjalla
Last edited by ugsiika (11.09.2016 20:32)
näin nämä asiat koetaan, deal with it.
music for whitefish kiinnostaa