You are not logged in.
Mitä biisejä on tullu kuunneltua monta kertaa putkeen (ja mahdollisesti miksi)? Oon aika yleisesti ottaen albumi-ihminen, mut nämä tulee mieleen:
Jethro Tull ~ Budapest
Devendra Banhart ~ The Other Woman
Jaakko Eino Kalevi ~ Flexible Heart
Ton viimesen kuuntelin just tänään neljä tai viis kertaa peräkkäin bussimatkalla. Yhteen aikaa aina Floydin Piperin kuunneltuani kuuntelin Biken vielä toiseen kertaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tän kuuntelin junamatkalla viis tai kuus kertaa.
Muita mitä on tullut kuunneltua montakertaa peräkkäin viimeisen kuukauden aikana:
Sheila & Black Devotion - Spacer
Madcon - Keep My Cool
Meghan Trainor - Better When I'm Dancin'
Roy - Destiny Time (1985)
Jeanette - Porque Te Vas
bob hund - Den Lilla Planeten
Yleisesti ottaen, hyvän biisin löydettyäni kuuntelen sitä putkeen niin kauan kunnes kyllästyn siihen. Sen jälkeen jatkan toisen hyvän biisin etsimistä.
Töissä kuulin radiosta ja on kyllä eeppinen saksofonikertsi/äijä tässä biisissä:
ON!
absoluuttinen nollapiste - liian lämpimät asunnot
koukuttava kappale
Cha Cha 2000 tänään 3 kertaa putkeen, kun Viva oli näköjään ilmaantunut Spotifyyn
Nämä tuli ekana mieleen:
Byrds - I'll Feel A Whole Lot Better
Massive Attack - Safe From Harm
Eilen jostain kumman syystä: Impaled Nazarene - Blood Is Thicker Than Water
Mulla tulee aina silloin tällöin näitä pakkomielteitä joihinkin biiseihin että pakko vaan kuunnella uudestaan ja uudestaan. Ei siis mitään tiettyjä biisejä vaan joskus joku vaan silleen naksahtaa että just tää. Viimeksi siis nyt sunnuntaina Incredible String Bandin Darling Belle, joka tuli kuunneltua vähintään kymmenen kertaa (ja eilen vielä jokunen kerta lisää ja tänäänkin oon ehtinyt muutaman kerran).
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kate Bushin feat. Prince - Why Should I Love You? jää aina repeatille edelleen ainakin
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
topikki lukkoon ja avain valtameren pohjaan
voi vittu
Mulla tulee aina silloin tällöin näitä pakkomielteitä joihinkin biiseihin että pakko vaan kuunnella uudestaan ja uudestaan. Ei siis mitään tiettyjä biisejä vaan joskus joku vaan silleen naksahtaa että just tää.
Aika sama. Nas: Nas Is Like... ehkä tuoreimpana.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
topikki lukkoon ja avain valtameren pohjaan
voi vittu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tänään soinu repeatilla Hanna Hirschin I döden och tillbaks
puisten heilojen rukous soinu jo neljä kertaa
puisten heilojen rukous soinu jo neljä kertaa
varmaan jo kymmenen kertaa oon kuunnellut, vuoden paras biisi
^ joudun ehkä kuitenkin antamaan vuoden biisin tittelin jenkkeihin, ei voi mitään
Tänään (ja eilenkin jo) soinu repeatilla Maaritin Aamun tulo. Toi on siis Maaritin eka sinkku (-73) ja vittu miten kova biisi. AMERIIKAN MEININKI! Jumalauta noi maaniset draama-jouset ja yleinen adult contemporary -täydellisyys
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kuoleman lautturin tytär jäi kyllä nyt pahasti repeatille. Jokohan on 20 kuuntelukertaa menny rikki.