You are not logged in.
Petos tuli päätökseensä, oli hyvä. Mitähän sitä sitten.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Yö kulunee Sopranosien kahden viimeisen jakson parissa. Hyvä sarja ja jännitys tiivistyy, mut onneks jo kohta finito. Ei määräänsä enempää tätäkään.
Yö kulunee Sopranosien kahden viimeisen jakson parissa. Hyvä sarja ja jännitys tiivistyy, mut onneks jo kohta finito. Ei määräänsä enempää tätäkään.
No niin, se on täytetty.
Aamupäivän voiskin viettää lueskelemalla niitä ilmeisesti n. sataatuhatta artikkelia, joissa selitetään kuin mystinen viimeinen jakso oikeasti päättyi
Markku wrote:Yö kulunee Sopranosien kahden viimeisen jakson parissa. Hyvä sarja ja jännitys tiivistyy, mut onneks jo kohta finito. Ei määräänsä enempää tätäkään.
No niin, se on täytetty.
Aamupäivän voiskin viettää lueskelemalla niitä ilmeisesti n. sataatuhatta artikkelia, joissa selitetään kuin mystinen viimeinen jakso oikeasti päättyi
itse uskon edelleen että ne kuoli.
Happy Valley, George Gently ja Olive Kitteridge
ja keskiviikkona sit alkaa Night Manager
ei voi valittaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Areenaan ilmaantunu Life in Squares on kurkoa menoa. Pienet aikahyppelyfaultit ehkä nyt sallitaan.
Mietin tässä ehtisinkö vielä ryhtyä edwardiaaniseksi jumalattareksi joka maalaa talon täyteen levottomia freskoja, pukeutuu kukallisiin leveähihaisiin kaapuihin ja mestaroi vapaan rakkauden siivittämää kummallista elämää.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Boschia oon katsellut. Tykkään kyllä vaikkei se nyt mitenkään eriskummallinen olekaan.
Sent from my iPhone 16
Helppoa elämää täs kattonu jakson pari samalla kun syön töistä tultuani
Eka kausi hyvä, toinen kausi ollut vähän heikompi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ja keskiviikkona sit alkaa Night Manager
Eka jakso oli hyvä, mut silleen tavanomaisen hyvä, ei mitään OMG -reaktioita. Toki tää oli vasta niinko prologi joten ans kattoo ny.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tyylikästä menoa The Night Manager
selviytyjät, amazing race ja diili
niin ja kotiseudun kakkoskautta aloin nyt katsomaan kun ne alkaa jo poistua boksilta, jossa ohjelmat säilyy 90 päivää, kakkososan katsoin juuri.
Olive Kitteridge
^ petailevat nähtävästi 3. kautta tuollekin sarjalle, sen verran jäi taas hommat levälleen
Orange is the New Blackin uusin kausi menossa. Ihan hyvin sitä jaksaa ainakin toistaiseksi.
Eix Mr. Robotia tosiaan oo missään striiminä, kakkoskausi alkoi jo ja ahdistaa kun en oo päässyt vielä mukaan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Eikö HBO Nordicilla ollut? Vai oliko vain just, et eka kausi kokonaan nähtävillä siellä?
bzort glorf bööth
archer kausi 7
mites toi stranger things?
mites toi stranger things?
Tosi hyvä Katoin koko ekan kauden lähes tulkoon putkeen. Vähän lässähti loppua kohden, mutta joka tapauksessa laadukkainta hömppää vähään aikaan. Lapsinäyttelijöille
STRANGER THINGS is pure fun. A+. Don't miss it. Winona Ryder shines.
— Stephen King (@StephenKing) July 18, 2016
Screamin toka kausi myös viihdyttävä ollut
The Night Of lupaava, mutta nää ekat kaks jaksoa olisi helposti voinut tiivistää yhteen jaksoon
Last edited by E (18.07.2016 19:39)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
archer kausi 7
Huonoin kausi tähän mennessä. Onneksi paransi juoksua vähän loppua kohden.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sarjoja, joista on vika kausi katsomatta:
The Shield
Dexter
Heroes
Mullan alla
Viimeisestä itse asiassa kaksi viimeistä näkemättä. Heroesia lukuunottamatta hyvä sarjoja, mutta jääneet kesken tai tulleet tv:stä jotenkin vaivihkaa. Eikä edelleenkään ole mitään netfliksejä enkä tiedä näkisikö sieltäkään. Eikä just nyt ole aikaakaan mitään katsella.
The Shield
Dexter
Näiden vika kausi oli kyllä melkoista pakkopullaa, varsinkin Dexter. Mullan alla itellä 2 vikaa kautta näkemättä, aion jatkaa jossain vaiheessa.
Orange is the New Blackin uusin kausi rupes vähe rasittamaan, mutta jäi sellaiseen cliffhangeriin että pakko sitä on taas ens kesänä katsoa. Rectifyn 3. kausi menossa nyt.
Mullan alla
Mulla oli ton vika kausi dvd:llä vielä hetki sitten, mutta vein divariin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
DEVILETERNAL wrote:mites toi stranger things?
Tosi hyvä Katoin koko ekan kauden lähes tulkoon putkeen. Vähän lässähti loppua kohden, mutta joka tapauksessa laadukkainta hömppää vähään aikaan. Lapsinäyttelijöille
STRANGER THINGS is pure fun. A+. Don't miss it. Winona Ryder shines.
— Stephen King (@StephenKing) July 18, 2016
tälle kyllä
^ komp, hyvää tykittelyä! Katoin melkein kokonaan putkeen eilen, pari jaksoa jäi tälle päivälle vielä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
the night of
the night of
The night of three peukkus.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
parin jakson perusteella stranger things ihan pl 3/5 hömpöttelyä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
parin jakson perusteella stranger things ihan pl 3/5 hömpöttelyä.
Vika jakso katsomatta. 3/5 ihan kiva, lapsinäyttelijät erinomaisia. Hiffaan kyllä miksi jengi on pähkinöinä tuosta mutta mulle henk koht vähän ongelmallista jos jutun kiinnostavuus pohjaa noin paljon populaarikulttuuriviittauksiin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
jookcha wrote:parin jakson perusteella stranger things ihan pl 3/5 hömpöttelyä.
Vika jakso katsomatta. 3/5 ihan kiva, lapsinäyttelijät erinomaisia. Hiffaan kyllä miksi jengi on pähkinöinä tuosta mutta mulle henk koht vähän ongelmallista jos jutun kiinnostavuus pohjaa noin paljon populaarikulttuuriviittauksiin.
omaan makuun vähän turhan paljon jj abramsin super8-leffan kierrätystä mut mikäs siinä. kyllähän tota silti kattoo.
ps. oonko ainoa jonka mielestä se yks pentu näyttää ihan rowland s. howardilta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?