You are not logged in.
Pages: 1
parempi myöhään jne. vuoden levyt -topikista aloitus:
5. Morgan Delt ~ s/t
Morgan Delt on varmasti jossain lukemattomista toisista todellisuuksista sijalla yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi ja aina äärettömyyteen. Morgan Delt ei oikein istu tämmöiseen listaukseen. Laittaisin mielummin tämän levyn jokaiselle sijalle, rinnakkaissijalle. Tämä musiikkikin on päällekkäistä. Musiikkienergiavirtaa ja seassa on laulua, josta lähinnä ei saa mitään selvää. Ei se ole laulua, se on instrumentti. Kyllä mua silti jollain tasolla kiinnosta mitä lyriikoissa sanotaan. Mutta jos Morgan Delt haluaisi kertoa, lyriikat olisi kansivihossa jota ei ole.Tai ehkä ne on kansivihossa, sitä vaan ei ole. Mahtavaa tässä debyssä on se, että vaikka muzaiikki vaikuttaa päämäärättömältä, (mikä yleensä nähdäkseni on se isoin ongelma tän tyylisessä musiikissa) jokainen kappale on ihan oikea biisi. Jotkut biisit on pelkkää universaalia rakkautta, toisissa taas tunnelma on kuin huonossa tripissä, painajaismainen. Jos päättäjät olis kuullu Morgan Deltiä, tää olis varmaan luokiteltu huumeeksi ja julistettu laittomaksi. Menen nyt valumaan sateenkaarenvärisenä hohtavana nesteenä Morgan Deltin ulottuvuuteen, tulkaa tekin:*
tossa vielä bandcamp-linkki: http://morgandelt.bandcamp.com/
hyvää psykedeliameininkiä, pilke voi kertoa lisää, itse vasta tilasin levyn.
hyvä levy. unohtui loppuvuodesta, olisi voinut top kymppiinkin päätyä jos olisi tullut useammin kuunneltua.
tässä on minustakin sellainen ihan aidon häiriintynyt psykedeelinen tunnelma, joka on mielestäni aika harvinainen saavutus. ja hyviä biisejä!
Enpä mä kai mitään enempää osaa kertoa. Jotain haastiksia oon lukenu netistä, tässä yksi. Uus levy on näemmä ollu tekeillä jo hyvän aikaa. Tämä oli vähän hupaisa kommentti: "The lyrics are the last thing I write, that always takes the longest.". Hirveällä vaivalla se näemmä lyriikat kirjottaa, mutta ei niistä tosiaan saa juurikaan selvää.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
elikkäs tää on yksi tyyppi eikä bändi
ja tyyppi diggailee avey tarea
Joo, on sil joku live-kokoonpano kyl.
*
ei tietenkään tuu suomeen
ilmeisesti uusi levy tulossa
juuh elikkäs elokuussa ilmestyy sub popilla, tossa näytettä:
Ihanaa.
*
Tää toka levy on huomattavasti lepposampi ku ensimmäinen, joka välistä kuulosti huonolta tripiltä. Tosi jepa, vaikkei näin vähäisellä kuuntelulla vielä yllä debyn veroiseksi. Mukavan erilainen, vaik tämmöstä häröilyä edelleen.
*
uusi video:
on kyllä sanottava että tällä on aika täydellinen soundi ja biisit kuulostaa hyvältä, mutta suurin ongelma on se, ettei ole oikein hyviä biisejä. ihan ok biisejä, mut ei mitään huippuja. paremmilla biiseillä tää olis ihan täydellistä musaa.
Täähän on varsin asiallinen jamppa, vois levynkin taas kaivaa esille kun on vähän unohtunut
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pages: 1