You are not logged in.
Onko se nyt se Bloc Party. Ainaki jossain Aarhusissa soittavat samana viikonloppuna. En kyllä tiedä täsmääkö noi jutut lol
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Onko se nyt se Bloc Party. Ainaki jossain Aarhusissa soittavat samana viikonloppuna. En kyllä tiedä täsmääkö noi jutut lol
ei täsmää
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nyt kyllä vituttaa
saa luvan olla joku helvatan killers tai joku muu mahdollisimman kaamee hirvitys toi (kuitenkin joku mun suosikkibändi mun tuurilla).
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Oispa The Killers
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
oispa jukka poika
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
oispa jukka poika
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
bernardblack wrote:oispa jukka poika
se on jo esiintynyt suomessa
milloin toi ilmoitetaan? oon kyllä menossa Sodankylän elokuvajuhlille enkä tonne, mut kiinnostaa tietää miten paljon jää harmittamaan
Sillä hetkellä ku keikka alkaa.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Lushia näköjään pidetty vahvimpana ehdokkaana.
Ilmeeni kun Lush:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lushia näköjään pidetty vahvimpana ehdokkaana.
Ilmeeni kun Lush:
korjasub
sisäänkäynti on muuten muuttunut:
Kiinnostaa yhtä vähän kuin noi kaikki muutkin möhögaze-bändit
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^kiinnostaa ainakin enemmän kun joku ride
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
cocteau twins ois kaikkein paras näistä kaikista menneistä ja tulevista suukeisaricomebackeista
Last edited by ray charlz (10.06.2016 15:35)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
slowdive oli kaikkein paras näistä kaikista menneistä ja tulevista suukeisaricomebackeista
osimoilleen näin
toki boo radleys olisi ehdottomasti paras ja mielenkiintoisin ikinä, mut enpä kuule tiijä toteutuuko ikinä.
Haluisko joku ostaa multa 2pv lipun seittemälläkympillä? Ostin hybriksessä, ja tajusin etten oikeesti pysty menemään tonne
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
cocteau twins ois kaikkein paras näistä kaikista menneistä ja tulevista suukeisaricomebackeista
näin ois
Haluisko joku ostaa multa 2pv lipun seittemälläkympillä? Ostin hybriksessä, ja tajusin etten oikeesti pysty menemään tonne
tulisitpa mun kans vetää essoo, flowssa sit
voisin olla kiinnostunut, oishan se lush aika jees. pitää viel kattoa tänään jos kukkaron nyörit antaa periksi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Pope wrote:Haluisko joku ostaa multa 2pv lipun seittemälläkympillä? Ostin hybriksessä, ja tajusin etten oikeesti pysty menemään tonne
voisin olla kiinnostunut, oishan se lush aika jees. pitää viel kattoa tänään jos kukkaron nyörit antaa periksi
Jos et ota niin voisin ottaa, en oo vielä ehtinyt hankkia lippua nimittäin.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
ray charlz wrote:Pope wrote:Haluisko joku ostaa multa 2pv lipun seittemälläkympillä? Ostin hybriksessä, ja tajusin etten oikeesti pysty menemään tonne
Jos et ota niin voisin ottaa, en oo vielä ehtinyt hankkia lippua nimittäin.
haa, aikataulut solmussa ja ihmiset sekoilee, kyllä mää pääsen varmaan sittenkin. Sori kun lupailin turhia mut katotaan vielä miten tässä käypi, ehkä silti palaan kaupantekomerkeissä vielä
JA HANNNNNTTA
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ostan jos tiketti vapautuu toivottavasti ei kuitenkaan tuu suunnitelmien kanssa ongelmia!
MYYDÄÄN pdf-lippu Sidewaysiin lauantaille, 50,50e.
Last edited by Moronica (15.06.2016 13:05)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pope messiin vaan, en ala jos feidaat
Kuuntelin tänään monta PJ Harveyta, ja kyllähän tässä vähän kiima on
mitenköhän tuon sään kanssa, luultavasti joutuu skippaa kaikki keikat ja juoda kaljaa b-smokeryssä
Vettä tulee. Anttilasta, Cittarista tai jostain paikallisesta halpahallista sadeviitta ostoon!
bzort glorf bööth
Itse aattelin pakata mukaan jopa kumpparit
kumppareita ajattelin itekki. piilopullo saappaanvarteen
kumppareita ajattelin itekki. piilopullo saappaanvarteen
tosin kumpparit landella, mut pitäisköhän käydä ostamassa sadetakki, semmonen perinteinen keltainen, kai niitä vielä jostain saa
katsoin tuota edelliselle sivulle postattua karttaa, niin eikö plaza ja alley stage ole aika lähekkäin ja niillä näköjään ohjelmat samaan aikaan, toivottavasti ei pahasti häiritse toisiaan, tosin tuossahan on melkein mahdollisuus tsekkailla radiopuhelimet ja stöö samaan aikaan
perjantaisuunnitelma:
18:15 talmud beach (plaza) TAI hebosagil (alley stage)
19:00 saimaa (päälava)
20:00 ty segall (plaza) TAI gasellit (park stage)
20:45 explosions in the sky (päälava)
21:45 radiopuhelimet (alley stage) TAI JOS PERUUTTAA NIIN eevil stöö (plaza)
22:45 pj harvey (päälava)
boldasin pakolliset. ennen kuutta en missään tapauksessa ehdi paikalle, hyvä jos seitsemäksi