You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^
Vielä parempi 144p -asetuksella.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Quicksilver Messenger Service
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jorma Elovaaran jutut Perttu Häkkisen ohjelmassa
Jorma Elovaaran jutut Perttu Häkkisen ohjelmassa
oli kyllä melkoista
David Grubbs - A Guess at the Riddle
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Markku wrote:Jorma Elovaaran jutut Perttu Häkkisen ohjelmassa
oli kyllä melkoista
Tämä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
grouper
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Bronn
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
:peuk::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tossa pari viikkoa takaperin lähdin yöllä keikan jälkeen himaan ja missasin bussin. Menin sit Kampin Pippuriin falafelille. En ikinä syö yksin ulkona, mut oli jäätävä krapula edelliseltä illalta, tuntu ihan hyvältä istua yksin ravintelin nurkkaan pienesti haikeissa fiiliksissä. Radiosta tuli tää biisi, sopi täydellisesti tunnelmaan. Painoin kertsin mieleen ja googlasin pari päivää myöhemmin. Jestas.
En tykkää kaikista ton biiseistä, mut osa on tosi hyviä ja toi on ihan jumalainen laulaja. Ja jatkot ihanat androgyynit rannalla topikissa...
Tää live on ehkä vielä parempi.
Ja tää ukulele-cover Beatlesin Somethingista saa mut ihan kanalihalle. Huhhuh!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
no tämä :peuk:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Maarit - "Aamun tulo"
JEEBUS SENTÄÄN MITEN KOMEAA MUSAA
TÄN KESÄN BIISI (ainakin mulle)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään pitkästä aikaa kuuntelin ja voihan jehna miten ihanaa musiikkia :pint::peuk:
joan baez ja daniel johnston
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kesällä on kiva kuunnella 60-luvun hömppäpoppia.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Pet Shop Boys (MIKSI eivät tule tänä kesänä Flow'hun????)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.