You are not logged in.
Mukavan ärtsy äänimaailma ja kappalekin ihan jees
Radiopuhelimet @ La Barre, Joensuu 2.4.2016. Kimmo "Kaltsu" Kuosmasen 50v pippalot. HD 1080P
ouulaiset huomio! hezma herätys!
facebookin smäidä-ryhmästä:
****HALUATKO MUSAVIDEOON?**** Huomenna 1.6. kuvataan Radiopuhelinten uutta musiikkivideota 17.6.2016 julkaistavalle "Saastan kaipuu" -albumille (If Society).
Kyseessä on yhdellä otoksella kuvattava video kappaleelle "Harmaata". Musiikkiyhtyeen vokalisti kävelee siinä rooliasuunsa sonnustautuneena keskustan läpi ennaltamääriteltyä reittiä.
Jos kiinnostuit niin tarvitsemme vastaantulijoita laulajalle Oulun kaduilla. Rooliasu täysin vapaa!!! Tervetuloa! Kokoonnumme Toripolliisipatsalla ja kamera käy klo 12.00!!!
Huikatkaa tänne tai mulle suoraan jos pääsette taikka sitte voipi tulla ihan ekstemporee!
Mukava ralli tämäkin. Levy hankintaan kunhan ilmestyy.
Hieno video. Ihan jo senkin takia kun niin monet Kalevan keskustelupalstan perusteella hörpänneet tämän tuotoksen takia joko iltakaljansa tai aamukahvinsa väärään kurkkuun. Arvostan! Jotain hyvää täällä vielä on! Musiikillisesti ei mitään mullistavaa uutta, mutta hyvä vain että palaavat akustisen levyn jälkeen perusasioiden äärelle tuttuun ja turvalliseen.
Hieno video. Ihan jo senkin takia kun niin monet Kalevan keskustelupalstan perusteella hörpänneet tämän tuotoksen takia joko iltakaljansa tai aamukahvinsa väärään kurkkuun. Arvostan! Jotain hyvää täällä vielä on! Musiikillisesti ei mitään mullistavaa uutta, mutta hyvä vain että palaavat akustisen levyn jälkeen perusasioiden äärelle tuttuun ja turvalliseen.
Huvittavaa kommentointia tuolla. Kannatti lukea.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
- Olipa paha floppi Kalevalta pistää tämmöinen hörhöilyvideo sivulleen.
- no olipa paha. mee nukkumaan takasin.
lihamaisema
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
lihamaisema
Yksi bändin parhaita levynavauksia
Ja Tyhjyyksien välissä, aijai.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
duunin jälkeen kävin asioilla keskustassa ja kuuntelin samalla levyn kahteen kertaan, onhan tää kyllä mahtava. lihamaisema taitaa olla toistaiseksi suosikkibiisi, kunnon l.a.blues -freakout meininki, trumpetista tuli mieleen cows. eipä kyllä muissakaan valittamista ja mukavan monipuolinen, tyhjyyksien välissä selkeästi ottanut vaikutteita edellisen levyn meiningistä. taustalaulajat kyllä hieman hämää ei kenenkään maassa, mutta kaitpa siihenkin tottuu. MESTARI!!!!!11 5/5
Kaks kuuntelua takana ja onhan tää ihan helvetin hyvä levy. Esim. toi Totuuden Aika, hitto miten komeeta kitarointia, ja nimenomaan toi tapa miten soitetaan yhteen. Huhu. Ja Ei Kenenkään Maan taustalaulut vähän itelläkin aluksi särähti korviin, mutta tavallaan aika härski veto viedä sovituksia tohon suuntaan, diggaan kyllä. Tyhjyyksien Välissä on mulle jo nyt yks isoista Radiopuhelimet-biiseistä. Just sellasta biisien sovittamista mitä toivon bändin tekevän viime levyn jälkeen.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Erinomaiselta kuulosti!
bzort glorf bööth
Kerran kuuntelin levyn läpi ja nyt oon jumittunut tohon avausbiisiin. About paras rp-biisi koskaan
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ens viikollako tää tuli ulos?
Ens viikollako tää tuli ulos?
tällä viikolla, perjantaina.
leposi wrote:Ens viikollako tää tuli ulos?
tällä viikolla, perjantaina.
Jaahas, täytyy kattoa jos työmatkalla iltavuoroon kävis Vaasankadun kautta vaikkasta.
Kuuntelin tuolta intternetsistä kerran läpi. Onoa kova alku levyllä! Hyvältä kuulostaa. Pakko-ostos. Jos vielä joskus vaikka näkis keikalla nämä.
pitää koittaa ehtiä hakea uusi levy, cd ja kasetti tänään + uutta paitaakin kuulemma myynnissä sidewaysissa.
Radiopuhelimet on yhä Suomen kaikkien aikojen paras bändi. Se paalutti tämän aseman itselleen jo ajat sitten, mutta toisin kuin monet muut klassikkobändit, ei oululaispumppu tee nykyäänkään ikinä mitään mikä antaisi epäillä, että se tarvitsee tasoitusta.
LP on jo autoni takapenkillä ja illan tullen levysoittimessani.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
pitää koittaa ehtiä hakea uusi levy, cd ja kasetti tänään + uutta paitaakin kuulemma myynnissä sidewaysissa.
Radiopuhelimet on yhä Suomen kaikkien aikojen paras bändi. Se paalutti tämän aseman itselleen jo ajat sitten, mutta toisin kuin monet muut klassikkobändit, ei oululaispumppu tee nykyäänkään ikinä mitään mikä antaisi epäillä, että se tarvitsee tasoitusta.
Sen verran ne antaa Suomen kaikkien aikojen parhaana bändinä kuitenkin tasoitusta, että niiden t-paidat ovat yleensä ihan kauhean näköisiä.
Ostin. Tosin jäänee yöksi duuniin, koska ei viitsi kaatosateessa levyä ulkona kanniskella.
Kerran kuuntelin levyn läpi ja nyt oon jumittunut tohon avausbiisiin. About paras rp-biisi koskaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hyvä oli keikka ja tosiaan ostettuna lp cd, kasetti, kassi & paita
keikalla ei tosin tainnut tulla uutta matskua kuin ehkä kolmisen biisiä. korvat soi vieläkin & pitissä tuli heiluttua
Mestari on poissa oli perkeleen tykki ja meni täysin hulinaks yleisössä! Lihamaisemaa odottelin kovasti, mut eipä tullu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Radiopuhelimet-yhtyeen nykyinen, rosoinen sointi ei ole se saasta, joka päätyi perjantaina 17. kesäkuuta julkaistavan Saastan kaipuu -albumin nimeen. Vaihtoehtorockia soittavan yhtyeen kitaristi-säveltäjä Jari Mällinen kertoo tarinan nimen taustalla.
Kaksi vuotta sitten he olivat ajamassa keikalle Päätalopäiville. Matkalukemisena oli vuoden 1976 Suomen Kuvalehtiä. Yhdessä oli juttu Turun kirjasodasta. Se leimahti, kun koululaisille luetutettiin Alpo Ruuthin läpimurtoteosta Kämppä (1969).
Paikallinen pastori paheksui tätä ja sanoi, että tämmöisen lukijoilla on nostalgie de la boue, saastan kaipuu.
Bändi tajusi heti, että pastorin keksimä suomennos tuolle ranskalaislähtöiselle termille olisi hyvä levynnimi.
Olemme aina tykänneet alatyylin ylevöinnistä.
Radiopuhelimet-yhtyeen nykyinen, rosoinen sointi ei ole se saasta, joka päätyi perjantaina 17. kesäkuuta julkaistavan Saastan kaipuu -albumin nimeen. Vaihtoehtorockia soittavan yhtyeen kitaristi-säveltäjä Jari Mällinen kertoo tarinan nimen taustalla.
Kaksi vuotta sitten he olivat ajamassa keikalle Päätalopäiville. Matkalukemisena oli vuoden 1976 Suomen Kuvalehtiä. Yhdessä oli juttu Turun kirjasodasta. Se leimahti, kun koululaisille luetutettiin Alpo Ruuthin läpimurtoteosta Kämppä (1969).
Paikallinen pastori paheksui tätä ja sanoi, että tämmöisen lukijoilla on nostalgie de la boue, saastan kaipuu.
Bändi tajusi heti, että pastorin keksimä suomennos tuolle ranskalaislähtöiselle termille olisi hyvä levynnimi.
Olemme aina tykänneet alatyylin ylevöinnistä.
heidän keikoillaan meno näyttää välillä masentavalta.
150-kiloiset hikiset jätkät kännäävät ja nuljuavat keskenään. Naiset ajautuvat yleisössä taa.
^oli muuten laura lindstedt eilisellä keikalla pitissä et ei pidä paikkaansa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?