You are not logged in.
Eriytetääs tää ton yhden toisen bändin topikista koska eiköhän tämä pärjää ihan omilla ansioillaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
ihan pl mut en oikein innostunu tosta laulusta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ekalla kuuntelulla mua häiritsi efektointi laulussa, mutta se kyllä menee ihan linjassa muun soundimaailman kanssa. Ei tää nyt mikään "kovinta himputti ikinä" ole, mutta lupaa paljon ja pitää kyllä seurata näiden tekemisiä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
no ei oikein lähtenyt. kyllästyin bassoriffiin puolessa minuutissa.
oisinpa ollut paikalla
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Efektoitu laulu ei häiritse yhtään ja kyl tätä kuuntelee mieluummin kuin ketään muuta kotimaista "junnailu on muodissa ni soitetaan junnailua"-artistia.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Efektoitu laulu ei häirinny, mutta tylsä biisi muuten.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kyl tätä kuuntelee mieluummin kuin ketään muuta kotimaista "junnailu on muodissa ni soitetaan junnailua"-artistia.
Parin päivän tehosoiton jälkeen tää nyt päällimmäisenä mielessä. Ja hitto vie, tossa Cathedral on the Beach ep:ssä on joku kasariprogesoundimielleyhtymä Kvarteriin. Nää kaksi samalle keikalle ni johan olis.
Kuuntelin ekaa kertaa kokonaan tuon Lowlandsin, ohan se kyllä hyvänkuulosta kamaa. Efektoitu laulu on just kova. Kuuntelempa muitaki biisei hei.
Sand God Figures myös kova biisi
Ja Earth
Hibernation #4 (demo, soundcloudissa)
Hibernation #2:sta tulee mieleen Ovalki.
Studioäänite kuulosti jo hyvältä, mutta nää livet vielä paremmalta!
bzort glorf bööth
Viimesimmässä Ektro-paketissa tuli myös tää Cathedral on the Beach/Mountain -kassu ja jumankek mut kylhän tätä kuuntelee mielikseen. Old school -circlemäistä hypnoosia ja elektrorokkia. MUSTAA NASAA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pitäis se kassu kai hankkia vielä kun sitä saa.
Pitäis se kassu kai hankkia vielä kun sitä saa.
kassu, yksityiskeikka ja tatska eiq mitäs
pitäiskö topikin nimeen lisätä pieni täsmennys...
Laitoin sen klassikko-Circlen jäsenistön uuden bändin kasetin tilaukseen ektrolta
https://mesenaatti.me/campaign/?id=609#single/view
tätä voisi harkita:
Pelagos debyytti (CD) + Circle: Hissi (CD, Ektro Records, 2012, uudelleenjulkaisu, RM). Pelagos -soittajat ovat vaikuttaneet aikoinaan Circle -yhtyeessä, mutta Circlen laajasta tuotannosta levy Hissi on ainoa, jolla he kaikki soittavat. Osta molemmat levyt ja kuuntele / arvioi evoluution vaikutus vuoden 1996 ja 2017/2018 välillä. Levyt toimitetaan sinulle myöhemmin henkilökohtaisesti tai postitse ennen varsinaista Pelagos -albumin julkaisupäivää. Hinta: 20,00 (sisältää postikulut Suomeen). Suomen ulkopuolelle postikuluineen: EU / 22,00 , EU:n ulkopuolelle 24,00 .
Pelagos: Revolve
Svart julkasee 8.6.2018, cd:nä ja lp:nä.
Hitto mikä kansi
bzort glorf bööth
Hyvin leijuu tämä albuumi
Tää kuulosti kyl melkosen leimiltä
Voi jeesuksen pillu ton autotuneroboäänen kanssa. Aina joutuu pettymään kun varteenotettavatkin artistit sortuu tähän.
Tää toka levy taitaa olla circlemäisempi ku se eka
Tai en tiijä
Last edited by hezma (18.12.2021 13:23)
Tää toka levy taitaa olla circlemäisempi ku se eka
Tai en tiijä