You are not logged in.
Pages: 1
Diggaako joku täältä 50- ja 60-luvun viihdemusasta?
Ja mitkä ovat suosikkenne?
Omia suosikkejani ovat mm Burt Bacharach, Horst Jankowski, Perez Prado,
Esquivel, Martin Denny, Les Baxter, Korla Pandit, Zack Laurence.
Ja laulajista tietenkin Tom Jones, Frank Sinatra, Sammy Davis Jr, Jack Jones, Dionne Warwick, Dusty Springfield, Yma Sumac ja mitäs kaikkia niitä nyt onkaan.
Dusty on tietenkin ihana, Warwickin Bacharach/David Songbook -levy on ollut tarkoitus hankkia jo ties kuinka kauan ja Sumaciinkin tekisi mieli tutustua syvemmin taannoisen (...) Mutiny!-jutun innoittamana.
Eipä tätä osastoa jostain syystä kuitenkaan kovin aktiivisesti tule "diggailtua".
This must be what jail / I will scratch
Bacharach/David -pariskunta on jo kauan ollut suuri suosikkini. Dionne Warwickin tulkitsemana tietenkin. Dustynkin levyjä löytyy muutama. Siinä se taitaakin olla, valitettavasti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kyllä, hienoa musiikkia on tässä kategoriassa yllin kyllin.
Ainakin Dionne ja Dusty, säveltäjistä Bacharach ja Baxter myös. Vähän pitäisi alkaa laajentaa muihinkin kirjaimiin. Jutellaanpa näistä lisää sitten kun on taas aika romantiikan...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hei, ei lounge ole pelkästään kutumusaa.
Mä tykkään tosi paljon esimerkiksi "the now sound" tapaisesta menomusasta. Sitä voi kuulla aika paljon esimerkiksi mainiosta luxuriamusic nettiradiossa.
[quote:db46885990="Veli_Safari"]Hei, ei lounge ole pelkästään kutumusaa.
Mä tykkään tosi paljon esimerkiksi "the now sound" tapaisesta menomusasta. Sitä voi kuulla aika paljon esimerkiksi mainiosta luxuriamusic nettiradiossa.[/quote:db46885990]
LuxuriaMusic: Internet Radio - The perfect soundtrack for your sophisticated lifestyle, whether you're relaxing at home or trapped inside an office cube. Featuring outré lounge and Latin jazz, breezy swinging instrumentals and vocals, groovy 60's go-go,psychedelia, quirky oddities, retro pop and surf music.
En koskaan klikkaile nettiradioita (bitrate-juttujen takia, tiedättehän), mutta pakko tätä oli kokeilla, ja kyllä, sofistikoituneita sulosointuja sieltä myös kuului.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ton luxuriamusicin 128kbps streamia voi kuunnella esimerkiksi 24 tuntia 0.25 dollarilla tosi kätsysti bitpaylla. Mä kuuntelen aika usein sitä. On kuitenkin aika edukasta.
[quote:84874d22c9="Laatu"]Kyllä, hienoa musiikkia on tässä kategoriassa yllin kyllin.
Ainakin Dionne ja Dusty, säveltäjistä Bacharach ja Baxter myös. Vähän pitäisi alkaa laajentaa muihinkin kirjaimiin. Jutellaanpa näistä lisää sitten kun on taas aika romantiikan...[/quote:84874d22c9]
Hmm. Minä en ole koskaan mieltänyt Dustya tai Bacharachia romanttiseksi musiikiksi. Aina kun tulee aika juoda punaviiniä tai punata huulet, ja tanssata keskikaupungin tienoilla, niin pohdin mitä Dusty tekisi asemassani. Yleensä hän vetoaa siihen, että nyt ollaan 24 tunnin päässä Tulsasta, ei nyt käy, mutta tuolloin kuulen - kolme kertaa neljästä - Burtin huutavan jossain kaukaisuudessa. "Minä tuun kolja sun kera", se huutaa, "oota, tuun hakemaan sut autolla, Elvis ajaa, koska se ei muuten lähe mukaan.." Costello on kuskina yhtä hyvä kuin Popedan kaimansa sooloartistina.
Alkoholin kanssa vaikutus on siis paras. Mieluiten nautin tätä punaviinin kanssa, en tiedä miksi. Romantiikkaa varten on keksitty hip-hop, ja Wu-Tang.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
22 ja puol tuntia aikaa yrittää päihittää K-mies päivän huonoimman viestitn titteliväännössä
Arvasin!! Etköhän onnistu voittamaan halvan plagiaatin...
[quote:426e13c39e="Ulvilan pikkunatsi"]turku
[/quote:426e13c39e]
Samaa mieltä. Suomen pääkaupunki, jne.
Olen jo vähän aikaa kaukaa himoinnut Dustyn Complete A and B Sides 1963-1970 -kokoelmaa. Nyt se meni tilaukseen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:4e8afc8f44="Ulvis"]Si senor, efectos especiales, ye ,ye ,ye
Si senor, una tentacion, ye, ye, ye
Tu y yo a la fiesta
Tu y yo toda la noche
Tu y yo a la fiesta
Tu y yo
Ballando ballando amigos adios, adios el silencio loco
Si senor, corona de cristales, ye, ye, ye
Si senor, una emocion, ye, ye, ye
La luna estava llenasone, sone de un palacio
un paraisio que se llama Paradisio.
Ballo sensual
noche romantica
melodia[/quote:4e8afc8f44]
Ei ehkä ihan topikin mukainen piide, mutta vetävistä vetavintä shittiä...
[quote:52b16b6677="Veli_Safari"]Diggaako joku täältä 50- ja 60-luvun viihdemusasta?
Ja mitkä ovat suosikkenne?[/quote:52b16b6677]
vasemmalla kädellä on tätä tullut kyllä diggailtua.. kallistuu kyllä mulla enempi tonne 60-luvun loppuun. omat suosikit on toi ultralounge-kokiksilta löydetty lord sitar hassuinen covereineen ja sit tietty ikisuosikki klaus wunderlich. jälkimmäisen "sound 2000"-mooglevy on ehdoton, vaikkei urkujuustoilu tippuisikaan.
toi ultralounge-sarja on imho aika mainio, varsinkin tällaiselle laiskemmalle genren harrastajalle. kerää mukavasti helmet samoihin kansiin. varsinkin noi on the rocks 1 ja 2 toimii kybällä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
yma sumac r.i.p.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
paradisiolle oma topicci
les baxter ja martin denny
tästä sitten samaa kamaa sämplättyinä luuppeina: https://monsterrally.bandcamp.com/music
Mm. Janko Nilovic ja Piero Piccioni ollut tänä vuonna kuuntelussa
Janko Nilovic - Soul Impressions (Bandcamp)
Piero Piccioni (Italia, 1974) - IL Dio Sotto Pelle (Youtube)
Aika vähän jaksan tällasta kuunnella mutta laitan nyt tämän kirjasto älppärin tähän kun kuulosti jänskältä:
Stringtronics (1972) - Mindbender
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tää on aika hauska.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pages: 1