You are not logged in.
NSBM
bzort glorf bööth
Tapio & Tuomi Duon Matka. Jumalauta että tää onkin hieno levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ulmanen soitti radiossa äsken Riki Sorsan varhaistuotannosta Can't Stand Dancingin, oli hämmentävän kova. Hitto ku ei oo tubessa.
tosta voi tsekata, noin kohdasta 40:30
CAN'T STAND THE COKE THAT'S IN YOUR NOSE
Last edited by bernardblack (08.05.2016 21:16)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ulmanen soitti radiossa äsken Riki Sorsan varhaistuotannosta Can't Stand Dancingin, oli hämmentävän kova. Hitto ku ei oo tubessa.
eikös tää ollu rikin eka "hitti", tai siis mulla on jopa mielikuva että aikanaan äänitin radiosta kasetille.
beefheartin safe as milk
parhaita kesälevyjä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
beefheartin safe as milk
parhaita kesälevyjä
Myös Mirror Man! Pari kesää sitten venailin junaa jossain länsirannikon pikkuasemalla, kuuntelin noita loputtomia blues-jameja ja katselin horisonttin katoavia kiskoja vitummoisessa helteessä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Beach Boys
bzort glorf bööth
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
aarne tenkanen
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ann Sexton
produced by Illangelo
Richard Dawson
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Maailman paras suomi power speed kikkeli mikälie hevi biisi, muita ei tarvita, JUMALAUTA ETTÄ ON TYKITYSTÄ :piano::itku::rockhands:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Brand New - I Am a Nightmare
emo musa <3
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
James Change ja Turbonegro
bzort glorf bööth
James Change
Mä oon aina ollut sitä mieltä, että sen nimen pitäisi olla James Change eikä James Chance
Avarus ja Hetero Skeleton.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
hiirimattona wrote:James Change
Mä oon aina ollut sitä mieltä, että sen nimen pitäisi olla James Change eikä James Chance
En ees tajunnut typoa eli ainakin eilisen osalta samaa mieltä!
bzort glorf bööth
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
HOW MUCH IS THE FUCKING FISH
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sami Kukka - Lentomuurahaiset
Martha & The Muffins - Swimming