You are not logged in.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Hankin Hunt Emersonin Dantern Infernon kun sai vitosella. Vaikuttaa ihan hauskalta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Clowesin uusi eli Patience on todella kovaa kamaa, suosittelen. Eeppistä scifiä Death Rayn tapaan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Clowesin uusi eli Patience on todella kovaa kamaa, suosittelen. Eeppistä scifiä Death Rayn tapaan.
Kaveri osti ja kehui. Varmaan lainaan häneltä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lueskelen Grant Morrisonin Animal Man omnibusta, jonka sain kirjastosta. Hauskoja Grant Morrison juttuja - piirros ei vaan ole niin kovin kummoista ja aika ei kaikin puolin ole kohdellut hyvin. + lukisin mieluummin kokoelmina kuin yhtenä möhkäleenä.
Ihan jees silti.
Lueskelen Grant Morrisonin Animal Man omnibusta, jonka sain kirjastosta. Hauskoja Grant Morrison juttuja - piirros ei vaan ole niin kovin kummoista ja aika ei kaikin puolin ole kohdellut hyvin. + lukisin mieluummin kokoelmina kuin yhtenä möhkäleenä.
Ihan jees silti.
Luin kans noi joskus vuosia sitten, eivät olleet Morrisonin parhaimmistoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Unwritten - lukeminen jatkukoon.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
barton_funk wrote:Lueskelen Grant Morrisonin Animal Man omnibusta, jonka sain kirjastosta. Hauskoja Grant Morrison juttuja - piirros ei vaan ole niin kovin kummoista ja aika ei kaikin puolin ole kohdellut hyvin. + lukisin mieluummin kokoelmina kuin yhtenä möhkäleenä.
Ihan jees silti.
Luin kans noi joskus vuosia sitten, eivät olleet Morrisonin parhaimmistoa.
En oikein jaksa kiinnostua Morrisonin nyky-supersankari tuotannosta. Toivottavasti välillä tekisi taas jotain omia hahmoja, sen sijaan että jammailee puhkikaluttujen 'sankareiden' kanssa.
Noita sen sankarijuttuja en ole lukenut yhtään. 90-luvun ja vuosituhannen vaihteen tuotanto on tullut aika tarkkaan luettua. Eilen hypistelin Zenith-kokoelmia kirjastossa, mutta olivat liian isoja mun reppuun. Täytyy ottaa The Filth käsittelyyn, se on jäänyt lukematta.
bartsu oot varmaan Doom Patrolin lukenut?
Joo toki oon.
Se all-star superman oli ihan hyvä.
invisibles
Sekin pitäisi joskus lukea putkeen alusta loppuun.
Hankin Hunt Emersonin Dantern Infernon kun sai vitosella. Vaikuttaa ihan hauskalta.
ostin myös
Morrisonin Doom Patrol
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Koska keräily on epämääräisen ja ennen kaikkea päämäärättömän rahankäytön vuoksi jäänyt kesken, olen ottanut härkää sarvista ja varaillut hyllystä puuttuvia love & rockets-kokoelmia (niitä uudempia). Pamolarin ns. ensimmäinen kausi on nyt luettu loppuun ja tasaisen laadukasta kamaahan tuo oli. Nyt on meneillään Jamien osuus eli Locas-tarinointi. Omassa hyllyssä on kolmanteen kokoelmaan asti toi matsku, loput odottaa kirjastosta paraikaa noutoa. Toka kokoelma meneillään, eli Speedy Ortizin kuolema ja siitä eteenpäin Hopeyn ja Maggien eri vaiheita ja heidän välisen suhteen rakoilua, mikä muistaaksen jatkuu aika aktiivisena teemana tästä eteenpäin (neljännen kokoelman loppuun asti olen näitä aiemmin seurannut, se oli mitskulla hyllyssä).
Olen näitten kummankin sarjan suhteen aika totaalisen koukussa. Yritän jatkuvasti löytää niiden välistä intertekstuaalisuutta (mm. olen vakuuttunut siitä, että kummankin sarjan välillä on jonkun hahmon kautta olemassa jokin yhteys, ainakin yksi sama sukunimi toistuu kummassakin sarjassa). Hahmot ovat kummassakin sarjassa aivan mahtavia, ja suosikkeja putkahtelee aina yllättävissäkin käänteissä esiin. Nämä ovat yksinkertaisesti älyttömän hyvin kirjoitettuja tarinoita, joita lukee osittain hyvin mielellään uudestaan. Tavoitteena onkin jossain vaiheessa kuitenkin hankkia puuttuvat kokoelmat omaan hyllyyn.
The Unwrittenin vitoskokoelmassa noustiin suosta ja touhuun tuli jotain tolkkua, kolmos-neloskokoelmiin meinasin jo hyytyä.
Kirjastosta hain The wicked + the divine. Vol. 1:sen.
L&R-maratoni lähenee loppuaan. En ihan ole Esperanza-kokoelman (Locas-kokoelmien viides ja viimeinen laitos) tarinoiden suunnasta vakuuttunut, mutta taso ei ainakaan näytä laskevan ja pari suosikkihahmoa (Izzy Ortiz ja Doyle Blackburn) on kuitenkin nyt olleet suht paljon messissä. Tän jälkeen olisi sitten Amor y Cohetes-kokoelma, jossa siis tarinoita Locas- ja Palomar-kaanonien ulkopuolelta, nämä pääasiassa varhaisia tekeleitä. Olikohan kolmannelta Hernandez-veljeltäkin jotain matskua mukana siinä?
Välipalana lueskelin nyt ensi viikolla Helsingin sarjisfesteillä vierailevan Simon Hanselmannin Megg, Mogg & Pöllö-sarjista. Häiritsevää kamaa. Paljon rääkkäämistä, sekakäyttöä, masennusta ja ahdistusta. Borgtron tulee tietyllä tapaa mieleen, erityisesti siinä, miten pelkistetysti ja mitään kantaa ottamatta sekoilu, riippuvuus, välinpitämättömyys ja häikäilemätön väkivalta esitetään. Viimeisimmissä Borgtroneissa ollut aika samanlainen meno. Tosi vaikeaa sanoa pidänkö tästä, mutta voisin lukemisen arvoiseksi väittää ainakin.
Sarjisfestarit: Teemana "hiphop" ja festareitten julkka ties kuinkakohan monetta kertaa Kaisa Lekan käsialaa
Sarjisfestarit: Teemana "hiphop" ja festareitten julkka ties kuinkakohan monetta kertaa Kaisa Lekan käsialaa
Jaahas.
Kirjastosta hain The wicked + the divine. Vol. 1:sen.
Tämä jäi kesken.
Kosepti tuntui lapselliselta ja piirrosjälki ikävä esimerkki esim tietokoneella tehdystä värjäyksestä ja muutenkin paskaa.
Hip Hop family tree ykkösen sain kirjastosta. Hyvältä vaikuttaa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ostin viidennen suomennetun Sandman Deluxen - Persoonapeli.
Sandman
Ne oli keväällä hyviä saikkupäiviä, jotka sai viettää kirjastosta bongattujen Sandman alpparien parissa.
Viimeaikojen parasta sarjista on olleet Riad Sattoufin Tulevaisuuden arabi 1 ja 2
Mitsku suosittelu Clowesin Patiencea. Pitääpä ottaa haltuun. Kirjastosta on Mr. Wonderful lainassa, mutta koska olen kyyninen ja ahdistunut, niin en suostu lukemaan mitään rakkaustarinoita, oli päähenkilö kuinka luuseri tahansa.
Viimeaikojen parasta sarjista on olleet Riad Sattoufin Tulevaisuuden arabi 1 ja 2
Näille
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.