You are not logged in.
Nimimerkki Joe Caligulan synttärit!
Laitan tarkempaa infoa jos taivas ei putoa päälle!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ison rahan juhlat näemmä.
bzort glorf bööth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pyöreet bileet
Pyöreät on synttärisankarin posket Mutta nyt kannattaa mestoile tulla vaikka parinkin metropysäkin takaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Tsau! Sain Managerilta infoa torstaita koskien, vapaa julkaistavaksi heti:
Hei, tota alustava aikataulu torstaina on seuraava: The Doors kello 20:00, kello 20.01 Deejii-aloittaa, kello 21.02. Mental Problems, kello 21.59. Hard Action. kello 23.04 Moderni Elämä, kello 00.02 Cheap Thrills goes downshiftaus. Maksoi 6 rakenteellisista syistä. Ottakaa tasarahalouvoa tai maksakaa ylihintaa! Kolikot hukassa kato.
No niin alan mainostelemaan tässä vaiheessa, eli tässä toi nettisivu: