You are not logged in.
^ moi keikkajärjestäjä
^^ moi kommentoija
^^^ moi mikko
bzort glorf bööth
Uusi biisi kuunneltavissa esim. spotifysta. Onhan se tollasta ruikutusta ja voi olla levyllinen tota aika raskasta kuunneltavaa. Ihan jees biisi khyl, etenkin loppua kohti paranee. Hieno lauluääni löytyy, mutta kyllä noi maneerit puskee aika ärsyttävästi esiin koko ajan.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tämä Siinain Supermarket on selevästi parempi ku se eka levy.
Kattelin discogsista, että tämmmösessä bändissä ku Zebra And Snake soittaa näitä Siinai/Joensuu -hemmoja, onkos kuulohavaintoja tuosta? Sitte tommosen Mannan taustalla näitä soittelee myös ja biisejäkin ovat tehneet ja tuottaneet, paria biisiä selasin, eikai paha, mutta no jaa... tämä tais muuten laulella myös Kerkko Koskisen Kollektiivissa.
Last edited by hezma (03.05.2016 11:19)
Toi Mikko Joensuun Amen I on osoittautunut vallan mainioksi levyksi. Pääsin onneks yli maneerivihasta ja tota on pystynyt kuuntelemaan uusin korvin. Take Me Home Oh Lord on ehkä vähän tylsä biisi, mut muuten en heikkouksia löydä. Omat suosikkini ovat Warning Sign, I'd Give You All ja Thief and a Liar. Sanoisin jopa harvinaisen vahvaksi kokonaisuudeksi. Tätä paremmin ei uskosta luopumisesta voi laulaa
Soundissa annettin Amen 3:lle täydet 5 tähteä. Päätin testata Spotifysta Pearly Gatesia ja täähän on just mun musaa! Tällaista akustissävytteistä ja tunnelmallista kiireetöntä pitkillä biiseillä! Menee kyllä hankintaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Soundissa annettin Amen 3:lle täydet 5 tähteä. Päätin testata Spotifysta Pearly Gatesia ja täähän on just mun musaa! Tällaista akustissävytteistä ja tunnelmallista kiireetöntä pitkillä biiseillä! Menee kyllä hankintaan.
Jos ei ole aiemmat amenet tuttuja niin suosittelen tsekkaamaan ainakin ykkösen. Samanlaista harrasta menoa ja yhtä biisiä lukuunottamatta hieno kokonaisuus. Myös kakkosella on hienoja biisejä. Tosta trilogiasta jäi ulos yks todella hieno biisi jota se on vetänyt livenä. Toivottavasti tulee vielä ulos jossain muodossa.
Jos ei ole aiemmat amenet tuttuja niin suosittelen tsekkaamaan ainakin ykkösen. Samanlaista harrasta menoa ja yhtä biisiä lukuunottamatta hieno kokonaisuus. Myös kakkosella on hienoja biisejä. Tosta trilogiasta jäi ulos yks todella hieno biisi jota se on vetänyt livenä. Toivottavasti tulee vielä ulos jossain muodossa.
Eivät ole tuttuja. Kiitos vinkistä, pitää tutustua.
Olin aiemmin sen tarkemmin asiaan tutustumatta olettanut, että kyseessä on kokoelma "hengellisiä" lauluja. Aiemmin välttelin tuollaisia uskovaisten tekemiä levyjä, mutta viime aikoina nekin ovat alkaneet kiinnostaa. Nyt minulle kuitenkin selvisi, että Mikko on luopunut uskostaan ja Amenet käsittelevät tuota kriisiä, joka tekee minun silmissäni levyjen teemoista vieläkin selvästi kiinnostavampia.
<@DBGene> senkin karkki
Mahtavalta kuullosti tämä kolmonen, pistin laittaen oikein vinyylin varaukseen. Ygöstä on tullut kuunneltua suht paljonkin, kakkonen tuntui sen perään hieman liian "erilaiselta", muta onpa lähtenyt sekin sittemmin keriytymään auki. Tekispä mieli nähdä Joensuu keikalla jossain sopivissa puitteissa, eli muualla kuin festareilla tai kapakassa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mäkin laitoin vinyylin varaukseen. Ykkönen tuli myös testattua. Ihan ok menoa, tuli mieleen Spiritualized ja alt-kantri. Edelleen kuitenkin kolmoselta kuulemani biisit ovat olleet kovempia, niistä vertailukohtina nousee mieleen mm. Youngin On The Beach ja Roy Harperin Stormcock eli täydelliset 5 tähden mestariteokset. Saa nähdä, miten Amen 3 toimii sitten kokonaisuutena, mutta kenties vuoden paras levy sieltä saattaa olla tulossa.
<@DBGene> senkin karkki
On toi kolmonen huikea kans. Mut ykkönen edelleen paras. Kyseessä on erityinen lahjakkuus ja sais puskea ulos niitä biisejä jotka jäi ulos tosta trilogiasta.
Dream About a Miracle Yksi vaikuttavimmista biiseistä koskaan.
Tätä Mikko Joensuun Amen 3:sta tullut kuunneltua. Mahtava levy
Hirveästi en ole aiempiin levyihin vielä tutustunut, mutta hyviltä nekin vaikuttaa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tätä Mikko Joensuun Amen 3:sta tullut kuunneltua. Mahtava levy
Hirveästi en ole aiempiin levyihin vielä tutustunut, mutta hyviltä nekin vaikuttaa.
Paras Amen. Kakonen löytyy myös, ihan hyvä sekin, yköstä en ajatellut hankkia.
Itsehän taas maha- ja hattukantrin ystävänä oon mieltynyt eniten ykköseen. Ihan hyviä ne kaksi muutakin on!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No nyt
no niin ja täällä sitten taas
Näin silloin aikoinaan ennen levyä pari aika kovaa keikkaa, jotenkin itsellä se levy kuulosti sit pettymykseltä, tai ehkä siltä että onhan tämmöistä musaa kuultu. Voi olla että sama reaktio olisi tullut myöhemmin keikoillakin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kuuntelin pari biisiä. En ymmärrä tätä ollenkaan. Varsinkin laulu lopettaa sen pienenkin kiinnostuksen.
Kuuntelin pari biisiä. En ymmärrä tätä ollenkaan. Varsinkin laulu lopettaa sen pienenkin kiinnostuksen.
Mun mielestä taas se laulu tekee menosta juurikin sen verran persoonallista, että erottuu muista edukseen. Puolet keikasta katsoin ja tykkäsin kyllä, mutta piti sitten lähteä Paavoharjua katsomaan.
<@DBGene> senkin karkki
nyt kun tosiaan bongasin prismassa kolmella eurolla amen 3 cd:n ja ostin pois kuleksimasta niin onhan tää komeeta musaa. itse pändi ei mulle koskaan parin näkemäni festarikeikan perusteella auennut, mutta joku soolokeikka (oliko sidewaysissa) kyllä toimi. elikkäs ei tää mikko ainakaan ihan turha jannu ole
Yritin joskus kuunnella tota Amen 3 -levyä, ja mulle kävi niin, että siitä arpeggiaattorimatosta tuli mulle niin totaalisesti mieleen Klaus Schulzen 70-luvun tuotanto, etten mä oikein osannut suhtautua siihen. Tiedä sitten kuuleeko tollasta yhteyttä edes kukaan muu kuin minä, mutta kuuntelukokemuksesta jäi just päällimmäisenä mieleen se ajatus että tämähän on kuin suoraan toisen artistin oppikirjasta. (Toki Amen 3:lla on myös käytetty bändisoittimia, mutta sen muistan, että se synamatto oli varsin voimakkaasti läsnä ainakin levyn alussa.)