You are not logged in.
RIP
bzort glorf bööth
tiedän että monet ihmettelee, miksi jengi innostuu jostain artistista vasta kuoleman jälkeen, mutta itse ymmärrän tämän ihan hyvin.
Tämä. Minusta aika synkkää ja omahyväistä paskaa käydä moralisoimaan tai paheksumaan jonkun toisen innostumista musiikista, tapahtui se hetkenä minä hyvänsä.
Rajuin Princen kuuntelu tapahtui joskus lukioaikoina, en itseasiassa enää omista levyjäkään. Mutta nerohan se oli ja käsittämättömän kovia biisejä isoja läjä, ja tuntuu jotenkin epätodelliselta että on kuollut.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
New Yorkerin seuraavan numeron kansi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tossa toinen ihan hyvä muistokirjoitus samasta lehdestä: Have you seen him dance in those heels?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nyt vittu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^Tuo ja tämä, kyllä:
en ole kolmekybänen emoboy
Tää keikka on ihan uskomaton, ja tää piisi sen vitun ehdoton kiimakärki.
Tyyppi on vittu 23 vuotias, ei tollasta karismaa voi olla.
Sälekaihtimet rekvisiittana jne
Mut kun Prince lähtee revittämään jotain prepared guitar taidegalleria-improrunkkausta ja siitä huhhuh eipä spoilata mutta just sitä mitä vain Prince voi tehdä. Vitu XXX show, lapset pois youtuben ääreltä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
katoin eilen teemalta tulleen hieman hutaistun oloisen prince-dokkarin ja sen sign "o" the times -livesysteemin, ja varsinkin jälkimmäinen kyllä ihan sairaan kova, kai musta on tulossa jonkinmoinen fani näin vielä unta jostain princen levyistä ja herätessänikin soi päässä purple rain, ei tosin ollut eka kerta, wow
katoin eilen teemalta tulleen hieman hutaistun oloisen prince-dokkarin ja sen sign "o" the times -livesysteemin, ja varsinkin jälkimmäinen kyllä ihan sairaan kova, kai musta on tulossa jonkinmoinen fani näin vielä unta jostain princen levyistä ja herätessänikin soi päässä purple rain, ei tosin ollut eka kerta, wow
Toi "dokkari" oli oikeasti aika huono. Näitä konserttifilmejä taasen on ollut oikeasti hieno seurata. Vielä tuon Under The Cherry Moonin kun ehtisi katsoa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
hyvällä tahdilla puskee tubeen nyt kaikkea siistiä..
hyvällä tahdilla puskee tubeen nyt kaikkea siistiä.. >
TODELLAKIN!
Incredible Miracle
parade soi, on tää kyllä hieno levy. en olut varmaan kuunnellut sitten 90-luvun kun kaivoin "sen" esille tässä viime viikkoina, ja paitsi että biisit on hyviä niin soundit on tällä tosi jännät, tavallaan pelkistetyt ja "kuivat" mutta kuitenkin just hyvät. tekis melkein mieli verrata yeezukseen, vaikka eihän tää yhtään siltä kuulosta, mutta sillee että yhtä hyvältä kuitenkin, jos tajuatte
purple rain tuli hankittua, ja tosi hyvä sekin, lisäksi tilauksessa pari muuta, ja veikkaan melkein ettei jää tähän. vähän nololta tuntuu innostua jostain vasta tämmöisen tapahtuman jälkeen, mutta parempi myöhään jne.
semmosta mietin tossa, että oliko manic monday jo alunperin kirjoitettu banglesille, vai onko prince itsekin tehnyt siitä version? en kyllä tosin tiedä kiinnostaisiko edes kuulla jos joku versio löytyy, banglesien tulkinta on sen verran täydellinen. sitä vaan olen aina miettinyt, että onko se hieman halpahintaista riimittelyä että just another manic monday / i wish it was sunday / 'cos that's my fun day jne... kai sitä nyt mieluummin maanantaina haluais että olis lauantai eikä sunnuntai, mutta kun se ei rimmaa, niin on menty enemmän riimin kuin sisällön ehdoilla, mitä mieltä?
pop life
jostain syystä around the world in a day on aina vaikuttanut kaikista kiinnostavimmalta prince-levyltä, jo aikanaan harkitsin sen hankkimista, mutta asia jäi sitten syystä tai toisesta kesken. nyttemmin olen kuullut sitä dissattavan välityönä, joskin yksittäisiä poikkeavia mielipiteitäkin kuuluu. koska näitä ei oikein youtubesta sun muista helposti löydy niin en ole saanut vieläkään levyä kokonaisuudessa kuulolle, mutta ensi viikolla pitäisi cd-version saapua, joten katsotaanpa sitten.
asiasta toiseen, löytyykö muuten muuten sexy mf:n sensuroitua versiota helposti mistään? jotenkin totuin siihen aikanaan
No kirjoitetaan sitten jotain triviaalia löpsötystä tännekin...
En ole kuullut kuin irtobiisejä, jotka ovat olleet hyviä. Lisäksi The Rainbow Children oli joskus kirjastosta lainassa. En oikein innostunut, mutta eipä tuo taidakaan olla Princen parhaimpia levyjä. Uusinta ja/tai Purple Rainia voisi joskus kokeilla.
10 v sitten ole näköjään tuollasta kirjoitellut... Purple Rainin olen jostain vinyylinä ostanut, mutta aika vähälle kuuntelulle se on jäänyt. 3 cd:n kokoelma The Hits/ B-Sides löytyy myös, mutta siinä ehkä hieman häiritsee se, etteivät biisit vissiin ole aikajärjestyksessä.
Katsoinpa nyt kuitenkin Yle Areenasta löytyvän Sign o' Times-keikkataltioinnin, josta kyllä tykkäsin. Ehkä mulle käy nyt vähän samalla tavalla kuin vissiin psykokarkille, että artistin kuoleman jälkeen tajuaa alkaa ottaa pitkään imaginaarisella "pitäis tutustua"-listalla olevat levyt kuunteluun. Mutta sou not. Parempi kai kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
joo, näinhän se on. ei tuo around the world in a day kyllä ihan parilla kuuntelulla nouse niin hyväksi kuin toivoin, mutta ei se huonokaan ole. parade kyllä ehdottomasti paras levy, toisaalta ainoa, joka oli tuttu jo ennestään. purple rain myös hyvä. laitoin vielä sign "o" the timesin tilaukseen, katsotaan riittääkö sitten vai pitääkö vielä joku hankkia.
Minnesota Governor Declares June 7 Prince Day
Minnesota residents are encouraged to wear purple in honor of Prince's legacy
tänään siis prince olisi täyttänyt 58.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Nyt on princeriä hyvin striimauspalveluissa
Nyt on princeriä hyvin striimauspalveluissa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jees on tullut kyllä luukutettua
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Dirty Mind tai Controversy paras imo
Controversy toki paras piisu
dirty mind paras
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Sign O Times on oma suosikkini. Teemalta joskus tullut live oli vielä levyversiotakin parempi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki