You are not logged in.
Rastas
Unohdetut suomirockbändit topsussa saattanut olla puhetta, mutta olihan tää ihan hiton kova niin levyllä ku livenä. Harmi et jäi niin lyhytikäiseksi.
On aika uus biisi tuo Jumalan Teatteri-aiheinen biisi. Kuullut pari kertaa tähän mennessä keikalla, mm. tuolla alppipuistossa. Solistista tiedän, että harrastanut jo pidemmän aikaa teatterissa käymistä ja tuntee kotimaisen teatterin menot suhteellisen hyvin. Hyvä biisi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kyseinen kappale löytyy tulevalta levyltä, sit kun sellainen julkaistaan. Huisi tilanne kyllä, huhhuh, harmi ettei päästy juttusille aiheesta.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Loppuvuoden keikat:
06.11.2015
Totem, Lappeenranta
w/Särkyneet
Last edited by kaistahai (28.10.2015 16:59)
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Tammikuun keikat:
29.01. Hullu Pullo, Vaasa
30.01. Bar 15, Seinäjoki
ja video
Tulevat keikat:
Seksihullut & Hopeajärvi -splitti-seiskatuumasen julkaisu!
29.4. Dynamo, Turku + Seksihullut + Käsityökerho + Painikerho
30.4. Wäiski, Raid Rock-klubi (kts. edellinen)
12.5. Virgin Oil + J.M.K.E., Kumikameli
13.5. Tirra, Lahti + The Duplo!
18.6. Sideways 2016
Last edited by kaistahai (29.04.2016 03:16)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jaas, tuollainen kesäinen näyte mennyt iteltä täysin ohi. Ja lissee pukkaa:
Hopeajärvestä arviota. Kansakunnan Ylpeys mukana:
Juuri kovat biisit ovat Hopeajärveltä jääneet tällä kertaa puuttumaan.
^tässä rumban "arvion" ainoa musiikkia koskeva (epäilemättä hyvin perusteltu) kritiikki. sitten kolme kappaletta sössötystä lyriikoista, ketä kiinnostaa.
Tuli selattua pari sivua taaksepäin ja huomasin tän. Minusta biisien yksiselitteinen kategorisointi koviksi/ei-koviksi, ei ole kritiikkiä, toi on pelkästään perustelematon mielipide.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
No tää oli kyllä mielenkiintoinen arvio kaikinpuolin.
Tulevia keikkoja:
20.4.
HOPEAJÄRVI + ITÄ-HOLLOLA INSTALLAATIO, SUISTO, HÄMEENLINNA
21.4.
HOPEAJÄRVI, KUUDES LINJA, HELSINKI
28.4.
ITÄ-HOLLOLA INSTALLAATIO + HOPEAJÄRVI, DYNAMO, TURKU
Uusi levy kuultavissa ennakkoon: http://www.rumba.fi/uutiset/ennakkosoit … vi-albumi/
Jotain ärsyttäviäkin piirteitä tässä alkaa huomata, mutta hyvää menoa edelleen enimmiltä osin. Kuunnellaan nyt pari kertaa ennen kuin sanotaan enemmän.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Huomenna julkkarit ja meikän välimusiikit
Last edited by rc-lungen (20.04.2017 11:33)
Hopeajärvi top10:
1. Mies
2. Laivue?
3. Lasinalunen
4. Tyhmä nimi
5. Karkotus
6. Rakennetaan kaupunki
7. Ulkoruokintaan
8. Juo rahat
9. Ulosteet
10. Oulun teatteripäivät
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Laivueet on ainakin tietääkseni äänitetty. Ihan hyvin olisi mahtunut ep:lle, mutta jos sit vaikka jollain tapaa pihalle ennemmin tai myöhemmin? Tai sitten ruinataan Kaistikselta ämpäriä ja filettä vain tosifanifoorumistien käyttöön tms.
Kiinnostaa kyllä omasta mielestä bändin huonoin. En tajua jengin kiimaa sitä kohtaan, mut so not. Parsa bändi. Julkkarikeikka oli kova. Uusista parhaita Robocop, Teatteripäivät, Lelle ja se biisi missä ajetaan lapsen päältä.
Last edited by rc-lungen (22.04.2017 17:00)
Uusi levy soi taas hetken tauon jälkeen. Hienoja sävellyksiä, hyvä soundeja ja Lellessä hyvät fonit. Hetkellisesti tässä KANAVOIDAAN Radiopuhelimia aivan mukavasti kans. Mutta mä en oo oikein koskaan jaksanut tota Tannerin pasilahahmoimitaatiolaulua. Kans nää "edgyt" tekstit ottaa vähe vaikeesti. Muuten iha jees!
Last edited by Kalossimies (14.05.2017 19:43)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
pasilahahmoimitaatiolaulua
Last edited by rc-lungen (14.05.2017 20:55)
Hyvä levy se on. Joonas Kuisman tosin on ihan turha kuunnella sitä.
Kalossimies wrote:pasilahahmoimitaatiolaulua
Niin no siis Kyösti Pöystiltähän tuo Tanner on aina kuulostanut. Ihan yhtä edgyt jututkin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
rc-lungen wrote:Kalossimies wrote:pasilahahmoimitaatiolaulua
Niin no siis Kyösti Pöystiltähän tuo Tanner on aina kuulostanut. Ihan yhtä edgyt jututkin.
Tosi hämäävää ku en tiedä yhtään mistä tai kenestä puhutte. En aio googlata.
Tää on näitä bändejä joissa oman kritiikin tarve on ihan nollissa. Mikä mä olen sanomaan miten niiden pitäs tehdä, kyllä ne tietää ite. Jos joku biisi ei välity niin ootetaan seuraavaa. Joskus "vika" voi olla myös kuulijassa. Nää soittaa rokkia kuitenkin aika omaperäsestä kulmasta mikä ei ole rummut+basso+kitara maailmassa ihan itsestäänselvä juttu.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
No siis:
Ihan helvetin hyvä sanotuspotentiaali muuten tossa pätkässä
Nyt on vertaus haettu pidemmältä kuin missä menee pitäjän raja
Ihan helvetin hyvä sanotuspotentiaali muuten tossa pätkässä
Tarkoitukseni olikin nimenomaan kaivaa Pöystistä esimerkki, joka kävisi yksiin Tannerin tekstien kanssa.