1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Levykauppatopik

#871 17.04.2016 11:46

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Levykauppatopik

Feggy wrote:
rc-lungen wrote:
Feggy wrote:

hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa.

En nyt tiedä tosta ystävällisyydestä. Uusissa levyissä tulee toi äxälisä lähtökohtaisesti päälle ja niin kyllä käytetyissäkin. Black & Whitessa ne ei ole oikein koskaan osanneetkaan hinnoitella. Äxässä ne sentään tekee sen tahallaan väärin. En sitten tiedä kumpi on enemmän perseestä.

Uusista en tiedä, mutta käytetyt vinyylit taitaa olla aavistuksen halvempia kuin Black & Whitessa. Ja siellähän on nyt uusi omistaja ja meininki.

Tiedetään. Ei ole parantunut se "meininki" ainakaan.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#872 17.04.2016 12:14

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levykauppatopik

rc-lungen wrote:
Feggy wrote:
rc-lungen wrote:
Feggy wrote:

hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa.

En nyt tiedä tosta ystävällisyydestä. Uusissa levyissä tulee toi äxälisä lähtökohtaisesti päälle ja niin kyllä käytetyissäkin. Black & Whitessa ne ei ole oikein koskaan osanneetkaan hinnoitella. Äxässä ne sentään tekee sen tahallaan väärin. En sitten tiedä kumpi on enemmän perseestä.

Uusista en tiedä, mutta käytetyt vinyylit taitaa olla aavistuksen halvempia kuin Black & Whitessa. Ja siellähän on nyt uusi omistaja ja meininki.

Tiedetään. Ei ole parantunut se "meininki" ainakaan.

Naurattaa erään tutun fb:ssä pari päivää sitten kertoma "emmä jaksa yksittäisiä vinyylejä kattoa" kommentti kun oli vienyt B&W:hen White Stripesin helvetin harvinaista promoa. Oli sit vienyt Äxään. Mutta ihan hienoa jos näinä aikoina levykaupan tiskillä on varaa olla ylimielinen.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#873 17.04.2016 13:03

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Levykauppatopik

Luppakorva sikailee taas wrote:
rc-lungen wrote:
Feggy wrote:
rc-lungen wrote:
Feggy wrote:

hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa.

En nyt tiedä tosta ystävällisyydestä. Uusissa levyissä tulee toi äxälisä lähtökohtaisesti päälle ja niin kyllä käytetyissäkin. Black & Whitessa ne ei ole oikein koskaan osanneetkaan hinnoitella. Äxässä ne sentään tekee sen tahallaan väärin. En sitten tiedä kumpi on enemmän perseestä.

Uusista en tiedä, mutta käytetyt vinyylit taitaa olla aavistuksen halvempia kuin Black & Whitessa. Ja siellähän on nyt uusi omistaja ja meininki.

Tiedetään. Ei ole parantunut se "meininki" ainakaan.

Naurattaa erään tutun fb:ssä pari päivää sitten kertoma "emmä jaksa yksittäisiä vinyylejä kattoa" kommentti kun oli vienyt B&W:hen White Stripesin helvetin harvinaista promoa. Oli sit vienyt Äxään. Mutta ihan hienoa jos näinä aikoina levykaupan tiskillä on varaa olla ylimielinen.

Ja toi anekdootti on sit sieltä kivemmasta päästä center


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#874 21.04.2016 18:27

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Levykauppatopik

Feggy wrote:

Hakiksen Äxä on kyllä kiva ja hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa. Uutta vinyyliä tosin vähemmän - en tosin yleensä raaski sellaisia ostaa.

Tampereen Äxän käyettyjen vinyylien hintoja tuli tsekattua... Mars Voltan toka 120 e. Mezzanine ja Molokon eka 100. Airin levyjä 50 e. Mitäs siellä vielä oli... jotain ehdin hetken harkita kunnes tajusin, että hinta ei olekaan 10 e vaan 100 e.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#875 21.04.2016 20:05

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Levykauppatopik

Alxity wrote:
Feggy wrote:

Hakiksen Äxä on kyllä kiva ja hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa. Uutta vinyyliä tosin vähemmän - en tosin yleensä raaski sellaisia ostaa.

Tampereen Äxän käyettyjen vinyylien hintoja tuli tsekattua... Mars Voltan toka 120 e. Mezzanine ja Molokon eka 100. Airin levyjä 50 e. Mitäs siellä vielä oli... jotain ehdin hetken harkita kunnes tajusin, että hinta ei olekaan 10 e vaan 100 e.

Siis keskimäärin. Semmoinen tuntuma, että joku peruslevy on Äxässä 10 ja Black & whitessa 12e.

Offline

#876 21.04.2016 20:20

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levykauppatopik

Alxity wrote:
Feggy wrote:

Hakiksen Äxä on kyllä kiva ja hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa. Uutta vinyyliä tosin vähemmän - en tosin yleensä raaski sellaisia ostaa.

Tampereen Äxän käyettyjen vinyylien hintoja tuli tsekattua... Mars Voltan toka 120 e. Mezzanine ja Molokon eka 100. Airin levyjä 50 e. Mitäs siellä vielä oli... jotain ehdin hetken harkita kunnes tajusin, että hinta ei olekaan 10 e vaan 100 e.

Mars Voltan debyn myynnit Discogsissa 75-109e, eBayssa mennyt usein yli 100 euron. Keräilylevyillä keräilyhinnat jne. On varmaan Äxällä myös katteet kohdillaan, mutta -oon sanonut tän vissiin aiemminkin- mitä itse tulee käytettyjä sieltä katseltua niin jatsi/maailmanmusalaareissa levyt keskimäärin edullisempia kuin esim. viiskulman liikkeissä.

Ja käytettyjen hinnoittelussa pitää muistaa se et jos levyllä on kaupassa korkeempi hinta ku muualla, on aika iso todennäköisyys et levyn sinne myynyt on myös saanut siitä itselleen vähän enempi.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#877 21.04.2016 21:51

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Levykauppatopik

Luppakorva sikailee taas wrote:
Alxity wrote:
Feggy wrote:

Hakiksen Äxä on kyllä kiva ja hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa. Uutta vinyyliä tosin vähemmän - en tosin yleensä raaski sellaisia ostaa.

Tampereen Äxän käyettyjen vinyylien hintoja tuli tsekattua... Mars Voltan toka 120 e. Mezzanine ja Molokon eka 100. Airin levyjä 50 e. Mitäs siellä vielä oli... jotain ehdin hetken harkita kunnes tajusin, että hinta ei olekaan 10 e vaan 100 e.

Mars Voltan debyn myynnit Discogsissa 75-109e, eBayssa mennyt usein yli 100 euron. Keräilylevyillä keräilyhinnat jne. On varmaan Äxällä myös katteet kohdillaan, mutta -oon sanonut tän vissiin aiemminkin- mitä itse tulee käytettyjä sieltä katseltua niin jatsi/maailmanmusalaareissa levyt keskimäärin edullisempia kuin esim. viiskulman liikkeissä.

Ja käytettyjen hinnoittelussa pitää muistaa se et jos levyllä on kaupassa korkeempi hinta ku muualla, on aika iso todennäköisyys et levyn sinne myynyt on myös saanut siitä itselleen vähän enempi.

Joo, toki keräilylevyillä on hintansa, mutta en kyllä ole aikoihin oikein mitään mielenkiintoista käytettyä nähnyt Tampereen Äxässä alle 20 e hinnalla. Tosin tänään yhden löysin 8 eurolla. Mutta mä käynkin nykyään noin 2 levykaupassa, joista toinen on pieni divari pikkukaupungissa. Siellä käytettyjen levyjen hinnat on usein vain noin puolet Äxän hinnoista.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#878 21.04.2016 21:58

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levykauppatopik

Alxity wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
Alxity wrote:
Feggy wrote:

Hakiksen Äxä on kyllä kiva ja hinnatkin on vähän ystävällisemmat kuin Black & Whitessa. Uutta vinyyliä tosin vähemmän - en tosin yleensä raaski sellaisia ostaa.

Tampereen Äxän käyettyjen vinyylien hintoja tuli tsekattua... Mars Voltan toka 120 e. Mezzanine ja Molokon eka 100. Airin levyjä 50 e. Mitäs siellä vielä oli... jotain ehdin hetken harkita kunnes tajusin, että hinta ei olekaan 10 e vaan 100 e.

Mars Voltan debyn myynnit Discogsissa 75-109e, eBayssa mennyt usein yli 100 euron. Keräilylevyillä keräilyhinnat jne. On varmaan Äxällä myös katteet kohdillaan, mutta -oon sanonut tän vissiin aiemminkin- mitä itse tulee käytettyjä sieltä katseltua niin jatsi/maailmanmusalaareissa levyt keskimäärin edullisempia kuin esim. viiskulman liikkeissä.

Ja käytettyjen hinnoittelussa pitää muistaa se et jos levyllä on kaupassa korkeempi hinta ku muualla, on aika iso todennäköisyys et levyn sinne myynyt on myös saanut siitä itselleen vähän enempi.

Joo, toki keräilylevyillä on hintansa, mutta en kyllä ole aikoihin oikein mitään mielenkiintoista käytettyä nähnyt Tampereen Äxässä alle 20 e hinnalla. Tosin tänään yhden löysin 8 eurolla. Mutta mä käynkin nykyään noin 2 levykaupassa, joista toinen on pieni divari pikkukaupungissa. Siellä käytettyjen levyjen hinnat on usein vain noin puolet Äxän hinnoista.

Levykauppojen ongelma onkin vähän toi, että kulurakenteesta (henkilöstökulut, vuokrat jne) huolimatta hinnat pistetään aina samalle viivalle toisten liikkeiden kanssa. Ja ostajan näkökulmastahan se on just niin, jos jonkun Peran divari myy levyä vitosella niin tyhmähän sitä on ostaa kympillä ison kylän liikkeestä.

En tiedä Tampereesta mut Hakaniemen Äxässä on mun mielestä helkkarin hyvä ja monipuolinen käytettyjen valikoima.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#879 27.04.2016 10:07

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Levykauppatopik

mites noi äxät maksaa käytetyistä cd levyistä? tietty ei osta ihan kaikkea ollenkaan.. mut jotain kokemuksia jos jaksatte jakaa ni kiva

Offline

#880 27.04.2016 10:17

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,596

Re: Levykauppatopik

Oulun äxä ei huolinu joku vuos sitten  cd:eitä ollenkaan vaihdossakaan.

Offline

#881 28.04.2016 08:23

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Levykauppatopik

Luppakorva sikailee taas wrote:

Ja ostajan näkökulmastahan se on just niin, jos jonkun Peran divari myy levyä kahdellakympillä niin tyhmähän sitä on ostaa viidelläkympillä ison kylän liikkeestä.

Korjasin.  icon_wink

Just tuli käväistyä tuolla pienessä divarissa, josta lähti mukaan Canin eka 15 eurolla ja Kraftwerkin eka 20 eurolla. Tuota jälkimmäistä olen metsästäynyt kohtuulliseen hintaan jo varmaan pari vuotta. Ei ollut halpa vieläkään, mutta muistelisin että Äxässä olen sitä neljällä- tai viidelläkympillä nähnyt. Ja kyseessä oli siis (muistaakseni) sama painos.

Tampereen Äxän käytettyjen valikoima on nykyään ihan ok, mutta niillä hinnoilla en vaan viitsi mitään ostaa. Ehkä olen juttunut sitten liikaa menneisyyteen, mutta kyllä mun mielestä 50 € vinyylistä on aika paljon ellei kyseessä ole joku oikeasti todella harvinainen levy.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#882 28.04.2016 09:50

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Levykauppatopik

Alxity wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:

Ja ostajan näkökulmastahan se on just niin, jos jonkun Peran divari myy levyä kahdellakympillä niin tyhmähän sitä on ostaa viidelläkympillä ison kylän liikkeestä.

Korjasin.  icon_wink

Just tuli käväistyä tuolla pienessä divarissa, josta lähti mukaan Canin eka 15 eurolla ja Kraftwerkin eka 20 eurolla. Tuota jälkimmäistä olen metsästäynyt kohtuulliseen hintaan jo varmaan pari vuotta. Ei ollut halpa vieläkään, mutta muistelisin että Äxässä olen sitä neljällä- tai viidelläkympillä nähnyt. Ja kyseessä oli siis (muistaakseni) sama painos.

Tampereen Äxän käytettyjen valikoima on nykyään ihan ok, mutta niillä hinnoilla en vaan viitsi mitään ostaa. Ehkä olen juttunut sitten liikaa menneisyyteen, mutta kyllä mun mielestä 50 € vinyylistä on aika paljon ellei kyseessä ole joku oikeasti todella harvinainen levy.

Niin ne asenteet päivittyy. Eräs kaveri maksoi aluperäisestä Replacementsin Let it Be:stä €50 (eikä edes Helsingin kaupassa, vaan Lahdessa) ja No New York kokoelman jostain kasaripainoksesta €45. Ite en ois lähteny noilla hinnoilla muuta kuin ehkä jotain This Heatia, mikä on itelle sellanen todella pyhä graali ja sekin johtuen enemmän intohimoisesta fanisuhteesta, kuin jostain keräilyarvosta. En näe pointtia pyytää tollasista marginaalilevyistä mitään tollasia hintoja. Mats nyt tietenkin enemmän mukiinmenevää, mut jostain No New Yorkista tollasen hinnan nyhtäminen nyt tuntuu vähän siltä et "mitäs tykkäät erikoismusiikista". Ja tota kohtelua tuli osaksi nimenomaan kun ostin äxästä yhden puuttuvan Throbbing Gristlen reissuen.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#883 28.04.2016 12:11

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Levykauppatopik

toisaalta äxän hintapolitiikka on bisnesmielessä heille itselleen hyvä, jos ja kun noita kuitenkin noilla ylihinnoilla menee. ei siis sen suhteen mitään syytä alentaa hintoja icon_sad

Offline

#884 28.04.2016 19:20

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levykauppatopik

Missä kaupassa Helsingissä muuten on teidän mielestä hyvä ja järkevästi hinnoiteltu käytettyjen valikoima? Keltainen Jäänsärkijäon imo kuihtunut tosi pahasti tolla osastolla, ne satsaa selkeesti enempi uusiin. Erosella ja Digeliuksessa vaihtuvuus aika kehnoa, molemmissa myös ihan markkinahinnat tunteva hinnoittelu. Black & Whitessa ja Fresh Garbagessa valikoima ei ole ehkä ihan just mun makuun, vaihtuvuus taitaa olla nykyään molemmissa kyllä hyvä. Blue Vinyl on mainio paikka, TOSIN, en ny halua maalailla piruja seinille mutta Äxän Hakiksen liikkeen avaamisen myötä Blue Vinyylin valikoiman kierrossa on näkynyt pieni tipahdus. Voi olla sattumaa.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#885 28.04.2016 19:37

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levykauppatopik

JA, muuten, missä on Turun parhaat käytettyjen valikoimat? Ikipopissa on minusta ollut sama valikoima viimeiset kymmenen vuotta. 8raita on älyttömän mukana liike ja aina sieltä joku uutuus päätyy kassiin, mutta käytetyt kans vähän meh. Parhaat valikoimat tuntuu olevan niillä satunnaisesti kirpparien yhteydessä järkättävillä minilevymessuilla joita ainakin kesäisin on aika usein (tai sit sattumalta kun olen itse kaupungissa). Kaakko? Olen minä sieltä joskus jotain ostanut, viimeisellä kahdella kerralla en muistaakseni mitään.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#886 28.04.2016 19:57

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Levykauppatopik

Luppakorva sikailee taas wrote:

JA, muuten, missä on Turun parhaat käytettyjen valikoimat? Ikipopissa on minusta ollut sama valikoima viimeiset kymmenen vuotta. 8raita on älyttömän mukana liike ja aina sieltä joku uutuus päätyy kassiin, mutta käytetyt kans vähän meh. Parhaat valikoimat tuntuu olevan niillä satunnaisesti kirpparien yhteydessä järkättävillä minilevymessuilla joita ainakin kesäisin on aika usein (tai sit sattumalta kun olen itse kaupungissa). Kaakko? Olen minä sieltä joskus jotain ostanut, viimeisellä kahdella kerralla en muistaakseni mitään.

Ootko tuolla käyny http://www.hassinen.info/lp-kirppis
ite en oo päässy viel paikalle, mut jossain vaiheessa olis tarkotus käydä

Offline

#887 28.04.2016 20:05

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levykauppatopik

OMHASVAHAKSHA wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:

JA, muuten, missä on Turun parhaat käytettyjen valikoimat? Ikipopissa on minusta ollut sama valikoima viimeiset kymmenen vuotta. 8raita on älyttömän mukana liike ja aina sieltä joku uutuus päätyy kassiin, mutta käytetyt kans vähän meh. Parhaat valikoimat tuntuu olevan niillä satunnaisesti kirpparien yhteydessä järkättävillä minilevymessuilla joita ainakin kesäisin on aika usein (tai sit sattumalta kun olen itse kaupungissa). Kaakko? Olen minä sieltä joskus jotain ostanut, viimeisellä kahdella kerralla en muistaakseni mitään.

Ootko tuolla käyny http://www.hassinen.info/lp-kirppis
ite en oo päässy viel paikalle, mut jossain vaiheessa olis tarkotus käydä

En, pitääpä kesällä käyä.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#888 29.04.2016 09:37

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Levykauppatopik

Keltsun käytetyissä on aika tiheä liikkuvuus. Jotkut levyt pyörii siellä vähän pitempään, mut hyvät levyt poimitaan sieltä kuitenkin aina talteen. Just puhuttiin parin kaverin kanssa siitä, että keltsusta käytettyjä ostaessa ei lähtökohtaisesti edes tarvitse vilkaista levyä. En ole ikinä ostanut sieltä käytettyä, joka ei olisi priimakunnossa. Jos kannessa on jotain, niin se näkyy myös heti halvemmassa hinnassa. Et siinä mielessä äänestän keltsua. Muutama suurin aarre on sieltä, esim. Meat Puppetsin Up on the Sun ja elämäni löytö This Heatin Health & Efficiency.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#889 29.04.2016 10:02

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Levykauppatopik

rc-lungen wrote:

Keltsun käytetyissä on aika tiheä liikkuvuus. Jotkut levyt pyörii siellä vähän pitempään, mut hyvät levyt poimitaan sieltä kuitenkin aina talteen. Just puhuttiin parin kaverin kanssa siitä, että keltsusta käytettyjä ostaessa ei lähtökohtaisesti edes tarvitse vilkaista levyä. En ole ikinä ostanut sieltä käytettyä, joka ei olisi priimakunnossa. Jos kannessa on jotain, niin se näkyy myös heti halvemmassa hinnassa. Et siinä mielessä äänestän keltsua. Muutama suurin aarre on sieltä, esim. Meat Puppetsin Up on the Sun ja elämäni löytö This Heatin Health & Efficiency.

On muuten totta et ne on ihan helkkarin tarkkoja kunnoista.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#890 29.04.2016 14:46

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,411
Website

Re: Levykauppatopik


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#891 22.05.2016 12:12

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,596

Re: Levykauppatopik

Oon jo kertaalleen poistanu ihteni Äxän spämmilistalta ku niillä on niin typeriä spämmejä ja silti taas tuli spämmiä  mad "Mikäli et halua enää mainossähköposteja Levykauppa Äx:stä, klikkaa tästä." - juuh, klikkasin taas  alien

Offline

#892 22.05.2016 18:38

Kenkä
Member
From: Pyllypyllypylly
Registered: 13.09.2008
Posts: 2,123
Website

Re: Levykauppatopik

Mites Tallinnan skene? Löytyykö viikonloppuretkeläiselle mitään tongintamestoja?


Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

Offline

#893 22.05.2016 20:12

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Levykauppatopik

Kenkä wrote:

Mites Tallinnan skene? Löytyykö viikonloppuretkeläiselle mitään tongintamestoja?

Jostain muistelisin lukeneeni/kuulleeni ettei siellä ole paljoa muita kuin se yksi vanhassa kaupungissa sijaitseva paikka, mutta saatan olla väärässäkin...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#894 25.05.2016 15:12

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,411
Website

Re: Levykauppatopik


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#895 13.06.2016 16:01

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,411
Website

Re: Levykauppatopik

jaa hakaniemen äxä on maanantaisin kiinni center


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#896 14.06.2016 00:12

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levykauppatopik

psykokarkki wrote:

jaa hakaniemen äxä on maanantaisin kiinni center

Voimia.

Sama tilanne ollut firman päämajassa vuosia.


bzort glorf bööth

Offline

#897 29.06.2016 12:56

Kenkä
Member
From: Pyllypyllypylly
Registered: 13.09.2008
Posts: 2,123
Website

Re: Levykauppatopik

Other Music on laittanut lapun luukulle.  icon_neutral  Kävin kerran paikan päällä ja jäipä käynti mieleen kun siinä levyjä plärätessä selän taakse ilmestyi Thurston Moore.  huig


Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

Offline

#898 19.07.2016 14:20

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,411
Website

Re: Levykauppatopik


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#899 19.07.2016 18:30

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,411
Website

Re: Levykauppatopik

rip anttila itku

vaikka levyosastot olleetkin aika alamaissa viime vuosina, mutta harmi homma silti.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#900 19.07.2016 19:55

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Posts: 336
Website

Re: Levykauppatopik

psykokarkki wrote:

rip anttila itku

vaikka levyosastot olleetkin aika alamaissa viime vuosina, mutta harmi homma silti.

...ja turkuun avattiin just uus anttila n. kk sitten

Offline

  1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Levykauppatopik

Board footer

Powered by FluxBB