You are not logged in.
Tiiättekös muuten, jos rupeis FAKTAILEMAAN niin kylhä tässäkin sarjassa oli kauheesti kaikkia epäloogisia juttuja ja silleen, mut yks juttu mikä mua häiritsee enemmän kuin muut on se, että miten helppoa tämän sarjan (ja melkeinpä kaikkien muittenkin zombieleffojen) perusteella on purra ihmislihaa. Siis joo, pankaapa kokeillen, että mitenkä ne teiän tylsät ei-raateluhampaanne pystyy esim. käsivarteenne, EIPÄ TAIDA ONNISTUA. Ja sitten kun vielä otamma huomioon, että nää zombiet on jo kohtalaisen mädässä tilassa, siis siinä määrin että niiltä voi repiä raajoja tosta vaan ja mikä tahansa kovahko esine menee vähällä vaivalla pääkallonkin läpi, niin voisi olettaa että ikenetkin ovat melko mädät ja hampaat irtoais saman tien ku niillä yrittää purra. Ja sitte vielä joku Rick samalla lailla puree joltain jätkältä kurkun auki tosta vaan (SPOILERI sori). Että sanonpa vaan että kyllä vähän pitäis miettiä tämmösiä asioita ennenko televisioon semmosia laittaa.
ja myös se, miten helposti ne aina ujuttaa sen veitsen kalloon. zombeillahan nyt saattaa olla joo lahoontunutta luuta se kallo jo, mutta ihan vasta kuolleidenkin päähän ne törkkää veitsen ku johonkin margariiniin. PLUS vielä se että zombiet on aina äänekkäitä paitsi just sillon ku on otollista että ne muuttuu super extra stealth ninjoiksi ja yllättää jonkun ääneti selän takaa
vitun hyvä sarja siitä huolimatta
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Tiiättekös muuten, jos rupeis FAKTAILEMAAN niin kylhä tässäkin sarjassa oli kauheesti kaikkia epäloogisia juttuja ja silleen, mut yks juttu mikä mua häiritsee enemmän kuin muut on se, että miten helppoa tämän sarjan (ja melkeinpä kaikkien muittenkin zombieleffojen) perusteella on purra ihmislihaa. Siis joo, pankaapa kokeillen, että mitenkä ne teiän tylsät ei-raateluhampaanne pystyy esim. käsivarteenne, EIPÄ TAIDA ONNISTUA. Ja sitten kun vielä otamma huomioon, että nää zombiet on jo kohtalaisen mädässä tilassa, siis siinä määrin että niiltä voi repiä raajoja tosta vaan ja mikä tahansa kovahko esine menee vähällä vaivalla pääkallonkin läpi, niin voisi olettaa että ikenetkin ovat melko mädät ja hampaat irtoais saman tien ku niillä yrittää purra. Ja sitte vielä joku Rick samalla lailla puree joltain jätkältä kurkun auki tosta vaan (SPOILERI sori). Että sanonpa vaan että kyllä vähän pitäis miettiä tämmösiä asioita ennenko televisioon semmosia laittaa.
Mäkin välillä mietin tätä, ja sitä, et voiko zombilta TODELLISUUDESSA lyödä tylpän esineen suhteellisen kevyen näköisesi kallosta läpi. Jos kallo on jo niin laho, että siitä menee keppi läpi, niin eikö jalkojenkin luut pitäisi olla niin hauraat, että ei enää pysy pystyssä? Mietityttää myös zombien veren joutuminen ihmisten suuhun. Eikä siitä pitäis tulla tartunta? Jengi aina ihan naama veressä. Itse olisin HYVIN varovainen maiskiessäni eläviäkuolleita tohjoksi, koska rapatessa roiskuu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
bernardblack wrote:Tiiättekös muuten, jos rupeis FAKTAILEMAAN niin kylhä tässäkin sarjassa oli kauheesti kaikkia epäloogisia juttuja ja silleen, mut yks juttu mikä mua häiritsee enemmän kuin muut on se, että miten helppoa tämän sarjan (ja melkeinpä kaikkien muittenkin zombieleffojen) perusteella on purra ihmislihaa. Siis joo, pankaapa kokeillen, että mitenkä ne teiän tylsät ei-raateluhampaanne pystyy esim. käsivarteenne, EIPÄ TAIDA ONNISTUA. Ja sitten kun vielä otamma huomioon, että nää zombiet on jo kohtalaisen mädässä tilassa, siis siinä määrin että niiltä voi repiä raajoja tosta vaan ja mikä tahansa kovahko esine menee vähällä vaivalla pääkallonkin läpi, niin voisi olettaa että ikenetkin ovat melko mädät ja hampaat irtoais saman tien ku niillä yrittää purra. Ja sitte vielä joku Rick samalla lailla puree joltain jätkältä kurkun auki tosta vaan (SPOILERI sori). Että sanonpa vaan että kyllä vähän pitäis miettiä tämmösiä asioita ennenko televisioon semmosia laittaa.
Mäkin välillä mietin tätä, ja sitä, et voiko zombilta TODELLISUUDESSA lyödä tylpän esineen suhteellisen kevyen näköisesi kallosta läpi. Jos kallo on jo niin laho, että siitä menee keppi läpi, niin eikö jalkojenkin luut pitäisi olla niin hauraat, että ei enää pysy pystyssä? Mietityttää myös zombien veren joutuminen ihmisten suuhun. Eikä siitä pitäis tulla tartunta? Jengi aina ihan naama veressä. Itse olisin HYVIN varovainen maiskiessäni eläviäkuolleita tohjoksi, koska rapatessa roiskuu.
*
Juuh, ja siis mun käsittääkseni luu ei kyllä mätäne elikkäs paskapuhetta sanon minä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tämä vissiin jatkuu tänä iltana.
...eli siis Foxilla huomena. Tänään näkyy pari edellistä jaksoa kertauksena.
Fillerijakso oli eilinen.
Kovin meno pitkään aikaan
Last edited by hezma (24.03.2016 09:23)
Jäi pöliään kohtaan
Carolin nynnyilysekoilut tympii. Se oli niin kova ninja ennen
Mitä enemmän tota cliffhangeria miettii, sitä enemmän se vituttaa. Ja vielä se mätkiminen ensimmäisestä persoonasta kuvattuna, tosi mälsää.
Pee-pee pants citylle ja oikeestaan koko Neganille kyllä isoa peukkua, ens kaudella sit iso pyörä pyörimään.
Juuh, elikkäs Fear The Walking Dead jatkuu
Juuh, elikkäs Fear The Walking Dead jatkuu
Tuleeko tää muuten jostain Suomessa nähtäväksi ihan aikataulussa?
En ole vieläkään muistanut katsoa WD:n vikaa jaksoa. Fox Playn paskuus aiheuttaa kiiman laskua. Toi on ainoa syy, jonka takis vois ottaa käyttöön DNA-TV:n.
Last edited by leposi (13.04.2016 11:15)
hezma wrote:Juuh, elikkäs Fear The Walking Dead jatkuu
Eikös toi hbo:lla tullu samaa tahtia USA FUCK YEAHn kanssa? Muistaakseni.
leposi wrote:hezma wrote:Juuh, elikkäs Fear The Walking Dead jatkuu
Eikös toi hbo:lla tullu samaa tahtia USA FUCK YEAHn kanssa? Muistaakseni.
No niinpä näyttää olevan.
Olipa cliffhangeri TWD:ssä
Carolin nynnyilysekoilut tympii. Se oli niin kova ninja ennen
Sama.
Fox Playn paskuus aiheuttaa kiiman laskua.
No vittu joo! Toimiiko toi kenelläkään? Mä ajattelin, et se ei skulaa vaan koska mun kone oli niin paska, mut eipä toimi tällä uudellakaan. Mainoksen näyttää ja siihen jää.
*
leposi wrote:Fox Playn paskuus aiheuttaa kiiman laskua.
No vittu joo! Toimiiko toi kenelläkään? Mä ajattelin, et se ei skulaa vaan koska mun kone oli niin paska, mut eipä toimi tällä uudellakaan. Mainoksen näyttää ja siihen jää.
*
Mul toimii, mut aina välillä tahmailee. Ei muut vastaavat tuolla lailla.
Pilke wrote:leposi wrote:Fox Playn paskuus aiheuttaa kiiman laskua.
*
Mul toimii, mut aina välillä tahmailee. Ei muut vastaavat tuolla lailla.
Ärsyttää aika paljon.
Nii oliko toi nyt sit kauden vika jakso? Inhoan spoilereita sydämeni pohjasta (en ikinä edes kato missään sarjassa niitä "seuraavassa jaksossa" -tiisereitä), mut nyt, mun on PAKKO saada tietää kenet se pahis nuiji! Kertokaa!
*
Selviää kai seuraavalla kaudella sitten
Selviää kai seuraavalla kaudella sitten
No mut täälläkin on niitä, jotka on sarjakuvansa lukenut. Vaadin saada tietää!
*
Eiiiiiiii vittu! Ei, en kato tätä enää!
*
Nooh, eihän se nyt mitenkään varmaa ole että telkkariversion Glenn kuolee. Esim. Carol ja Judith kuolivat aikoja sitten sarjiksissa, mutta sarjassa ovat vielä hyvinkin messissä
Toivotaan parasta! Miten ne kuoli?
*
Prakk wrote:Nooh, eihän se nyt mitenkään varmaa ole että telkkariversion Glenn kuolee. Esim. Carol ja Judith kuolivat aikoja sitten sarjiksissa, mutta sarjassa ovat vielä hyvinkin messissä
Toivotaan parasta! Miten ne kuoli?
*
Carol meni sekasin ja halas zombia ja tuli syödyks. Sarjakuvan ja sarjan Carolilla ei kyl luonteen puolesta oo hirveesti yhteistä.