You are not logged in.
Last edited by ginipoika (20.10.2015 10:32)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uus SW vaikuttaa kyllä aika siistiltä, vastoin kaikkia ennakko-odotuksiani.
Katselin sunnuntaina Pimeän uhkan, jota en ollut tainnut nähdä sitten ensi-illan. Oli yhtä huono mitä muistin, vaikka ehkä tuossa jotain ilon pilkahduksiakin oli. Seuraava osa taisikin sitten olla silkkaa sitä itseään.
tais tulla spermat pöksyihin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
suattaapha tuo olla hyväkii
Kukaan ehtinyt Hateful eightiä nähdä?
Laittakaa kommentteja onko rahan ja kolmen tunnin uhrauksen arvoinen.
Oon tykännyt useimmista Tarantinoista enemmän tai vähemmän
Kukaan ehtinyt Hateful eightiä nähdä?
Oon tykännyt useimmista Tarantinoista enemmän tai vähemmän
Paskaahan se taitaa olla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Markku wrote:Kukaan ehtinyt Hateful eightiä nähdä?
Oon tykännyt useimmista Tarantinoista enemmän tai vähemmänPaskaahan se taitaa olla.
Parasta Tarantinoa sitten 90-luvun.
Edit: Saas tosin nähä, miten kestää uusintakatseluita, toistaiseksi ainoa, jota jaksaa vielä katsella on Jackie Brown...
Last edited by interuptor bastardo (17.01.2016 20:34)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
yllättävän hyvä, vähän pelkäsin puuduttavaa kokemusta, mutta piti otteessa ja 2h45min meni aika nopeesti. hyvä vaan ettei ollu niin tuttua ja turvallista tarantinoa, vaikkei mitenkään hirveen kaukana oltukkaan. parempi ku pari edellistä qt leffaa.
se 4 tunnin filmi versio ois ihan kiva nähä
hirveesti teki muuten mieli kattoo the thing ton jälkeen, johtuko kurt russelista, morriconen musiikeista vai siitä et oltiin eristyksessä talvisessa ympäristössä
se 4 tunnin filmi versio ois ihan kiva nähä
hirveesti teki muuten mieli kattoo the thing ton jälkeen, johtuko kurt russelista, morriconen musiikeista vai siitä et oltiin eristyksessä talvisessa ympäristössä
mikäs neljän tunnin versio? ite näin ton roadshow-version, joka on käsittääkseni 20 min normiversiota pidempi.
tossahan on muuten käytetty morriconen alunperin the thingiin säveltämää musaa, jota carpenter ei sit kuitenkaan käyttäny.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
The Thing oli ainut elokuva, jonka Tarantino näytti porukoille ennen kuvauksia.
en ole kolmekybänen emoboy
DEVILETERNAL wrote:se 4 tunnin filmi versio ois ihan kiva nähä
mikäs neljän tunnin versio? ite näin ton roadshow-version, joka on käsittääkseni 20 min normiversiota pidempi.
tossahan on muuten käytetty morriconen alunperin the thingiin säveltämää musaa, jota carpenter ei sit kuitenkaan käyttäny.
joku sellanen muistikuva että olisin lukenu, että alkuperäs leikkaus ois ollu 4h en sit tiiä
KIIMAISET POLIISIT :hulinax::punkkuu::psykee::kulli::kulli::kulli:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
KIIMAISET POLIISIT :hulinax::punkkuu::psykee::kulli::kulli::kulli:
TÄMÄ JUMALAUTA NIIN SAATANASTI KIIMA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
NUSSITAAAAN
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Juu tämä on jännä. En oo ikinä nähny.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Elokuva Rakkautta vain eli Love Actually on vertailukohta mutta täysin toisenlaisessa lajityypissä. Me käsittelemme jääkiekkoa eri näkökulmista.
nyt vähän homottaa
Elokuva Rakkautta vain eli Love Actually on vertailukohta mutta täysin toisenlaisessa lajityypissä. Me käsittelemme jääkiekkoa eri näkökulmista.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
High Rise näköjään ollut eilen ensi illassa, täytyypä käydä tuijottamassa
mä jo ehdin olla niin toiveikas et toi olis eka wheatley-leffa joka tulis suomessakin teatterilevitykseen, mut ei sit saatana
ehkä r&a:ssa si
elikkäs huomenna, perjantaina ja lauantaina kiasmassa mahdollisuus nähdä toi uus taanilan leffa
Mika Taanila: Mannerlaatta (2016)
Ensi-ilta to 31.3. klo 19 (suomenkielinen versio)
Näytökset pe 1.4. klo 19 (suomenkielinen versio, näytöksen jälkeen Harry Salmenniemi ja Mika Taanila vastaavat yleisökysymyksiin) ja la 2.4. klo 16 (englanninkielinen versio The Tectonic Plate)
Liput 12/8 e, näyttelylippu sisältyy hintaanMannerlaatta on täyspitkä lettristinen elokuva lentopelosta, turvatarkastuksista ja aikavyöhykkeistä. Kokonaan ilman kameraa tehty teos pohjautuu runoilija Harry Salmenniemen alkuperäistekstiin. Elokuvan musiikin on säveltänyt Mika Vainio. Tuotanto: Elokuvayhtiö Testifilmi Oy.
Kesto: 74 minuuttia
Last edited by jookcha (30.03.2016 16:33)
:peuk: tuntuu otolliselta ajalta herättää perkele-konsepti henkiin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tätä tarvitaan
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä