You are not logged in.
En juurikaan tykkää James Blakesta. En ole kuullut kuin pari biisiä, mutta kuulemani eivät maistuneet oikein miltään.
bzort glorf bööth
en tiedä kuka on james blake
oli suuresti hehkutettu artisti tossa pari vuotta sitten. myös foorumilla innostui ihmiset.
bzort glorf bööth
oli suuresti hehkutettu artisti tossa pari vuotta sitten. myös foorumilla innostui ihmiset.
ok
james bluntin veli muistaakseni tms
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kikke wrote::center: wrote:hypnagogitumblrpossemusa on suosittua koska inside läpänderi meiningit ja muoti-ilmiöpalvonnat uppoo jonneihin, musat kuulostaa sivuseikalta mutta mitäs minä tommosesta ymmärtäisin
:center: wrote:näen punaista just sellasista "kaikki jotka kuuntelee x teeskentelee vaan tykkäävänsä"
mutta mitäs minä tommosesta ymmärtäisin
Tän takia ihmettelen tätä koko topsua. Eri "skenejen" tyypit vaan toteaa ristiin että "mun mielestä toi musa on ihan paskaa" eikä siinä oikeastaan oo mitään poikkeavaa, kyse on vaan siitä että ite tykkää enemmän lo-fi Mitään UG:tä ei ole olemassa räminärokista ja toinen eri skenen trendien aallonharjalla olevista konejutuista ja sit ihmetellään ristiin että ei vittu mitä kamaa. Ei muakaan nyt jotkut progehommat ihan hirveästi koveta mutta en näe että siinä on mitään kauhean poikeavaa.
Nää yksittäisen artistin lempilevyt jne. tuntuu saavan aika hyvän konseksuksen tässä foorumissa myöskin, ainoa iso "poikkeavuus" tuntuu olevan jos joku uskaltaa sanoa tykkäävänsä jostain valtavirtamusiikista mutta sekin on meidän jengissä tosi ok joten
Ekat hyvät huomiot oli edellisen sivun hyvin tuotetun vs. lofi-juttujen välillä mutta sekin meni niin kovaa tunteisiin että kaikki piti äkkiä lopettaa halailuun. Mutta niin siis tosi hyvä edelleen että on tämmönen paikka missä kaikki pääsee purkamaan pahaa oloaan. Ja mitäs minä tämmösestä ymmärtäisin.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
"ni eihän tässä oo oikeesti mitään järkee, mut eiköhän me jatketa silti tai just siitäkin huolimatta." - Franz de Buckerbacker, 1874
james bluntin veli muistaakseni tms
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tästä ketjulle uusi nimi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Päätä taas pölkylle, mut en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kaikki rakastaa ja palvoo Dead Moonia. Koettanut kuunnella, mut ei vaan lähe.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
no ku paras bändi, tiätty!
ei vaan lähe.
itse asiassa sen lisäks, ettei lähe, niin ärsyttää. vaikka on miten lofi ja pacific northwest (mistä yleensä tykkään ihan milloin tahansa).
Tosta vielä kokeiluun ja jos ei lähde ni voit mun puolesta painua vittuun
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihan nevöhöörd bändi.
kui voi olla, tossahan on pari linkkiä
kui voi olla, tossahan on pari linkkiä
nykynuoret...
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tässä nyt täytyy kysyä samalla kaikilta ekman-dissaajilta että miten putoo "modarit" eli moderni elämä, joka on vähän samaa osastoa ja jolla tuntuu olevan vielä kovempi kulttimaine? itse tosin tykkään, mutta en nyt silti ihan niin fanaattisesti kuitenkaan.
Ei putoo
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:tässä nyt täytyy kysyä samalla kaikilta ekman-dissaajilta että miten putoo "modarit" eli moderni elämä, joka on vähän samaa osastoa ja jolla tuntuu olevan vielä kovempi kulttimaine? itse tosin tykkään, mutta en nyt silti ihan niin fanaattisesti kuitenkaan.
Ei putoo
Ihan ok bändi, vaikka sekin aika yliarvostettu.
Musta Moderni Elämä oli oikeasti hyvä rokkibändi. Erottuva laulaja, hyviä biisejä ja ei liian punk millään osa-alueella. Ymmärrän ehdottomasti myös miksi tällaista ei jaksa kuunnella. Toisaalta näin minä tajuan periaatteessa mistä tahansa musajutusta et silleen tyhjää lätinää tää vika virke.
bzort glorf bööth
Erottuvasta laulajasta joo plussaa. Pistäkää YKSI hyvä biisi niin laitetaan vuosien jälkeen uusintayritys.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
mut väärille mielipiteille ei oikein voi mitään joten
punk on pashaa
fugazi ja minutemen
On siellä joukossa hyvääkin, mutta monessa muussa musatyylissä sama kuvio eli paljon kamalaa, huonoa tai keskinkertaista ja myös hyvää.
bzort glorf bööth
punk on pashaa
Näin pitkälle en mene, koska sellaista punkkia on kyllä, josta pidän. Mutta onkohan missään muussa musiikinlajissa yhtä paljon täysin mitäänsanomatonta ja epäomaperäistä musiikkia kuin punkissa?
mielipideasioita
itse sanoisin että diskomusiikissa on tusinatuhnua ehkä enemmän kuin punkissa. kantrissa kans. ja pubirokissa. jatsissa. ja oikeestaan monessa jutussa
tusinatuhnua kyl löytyy mistä vaan. punkkia olen kyllä kuunnellut ja ollut tärkeä osa nimenomaan nuoruutta, muttei vaa jaksa enää paitsi joiskin erittäin satunnaisesti nostalgiamielessä... pari biisiä tk:ta (tai mitäsattuu wanhaa 77-83)
mut väärille mielipiteille ei oikein voi mitään joten
Ei toi oikein toimi mulle :vääräbanana: Peukkua kyllä laulusta, toi mylviminen on huomattavasti kiinnostavampaa kuin moni muu tossa genressä.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (26.07.2016 14:11)
Punk alakulttuuriin sidonnaisena musiikkityylinä on, monen muun musiikkityylin tavoin, altis oman alakulttuurinsa dogmaattisuudelle. Tulee juuri näitä tilanteita kun Ydinperheen solisti sanoo keskusteluissa että "En kuuntele mitään muuta kuin Hardcorea" ja näitä "Hevi on paskimmillaankin parasta"-lausuntoja. Näitten parissa kannattanee lähinnä miettiä, miten köyhää ja surullista elämää nämä tällaisia laukovat ihmiset elävätkään, ja miten kireällä niitten pipo täytyykään olla.
Puhuin tuossa juuri Espoon Prinssin kanssa hardcoresta ja siitä, miten omasta mielestä hyvää hardcorea, kuten mitä tahansa muuta musiikkia, määrittää biisintekotaito, musikaalisuus ja kekseliäisyys. Dogmaattinen ote mihin tahansa musiikkiin ei palvele kuuntelukokemuksia, vaan ehkä lähinnä jonkin sortin ulkomusiikillista sosiaalista piiriä, jolla ei ole mitään tekemistä "hyvän" musiikin kanssa.
Olen täysin samaa mieltä tuosta, mitä rc-lungen kirjoitti.