You are not logged in.
ja voisit vastata myös meitsin kyssäreihin tualla toisaalla chicken teme
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ON VUOSI NOLLA! ON UUSI AIKA! RÄJÄ & ROLL ON UUDESTA SÄHKÖSTÄ UUDESTI SYNTYNYT! TÄMÄ ON UUSI MILLENIUM! TÄMÄ ON
***********************RÄJÄ ELEKTRIK MILLENIUM************************
*************************JUKKA NOUSIAINEN: Elektronisoitu ihmisääni,
Elektroninen Kitara, Syntetisoijat ja elektroniset äänenmuokkaimet**************************
**************ALEX REED: Elektronisoitu ihmisääni, Elektroniset Rummut, Syntetisoijat ja elektroniset äänenmuokkaimet**********************************
************MIKKO SILTANEN: Elektronisoitu ihmisääni, Elektroninen
Basso, Syntetisoijat ja elektroniset äänenmuokkaimet*******************
********************************************************************SEKÄ*********************************************************************
*************************************PECKA PECKERSON: Funktiogeneraattori, Syntetisoijat******************************
****************************************RISTO YLIHÄRSILÄ: Syntetisoijat,
Sekoitus******************************
******************************EKTRO RECORDS & RÄJÄ RECORDS********************************
*******************EKTRO-131/KRYPT-100/RUT-019/RÄJÄ-1000***********************
KOVA
hesarin arvio uudesta soolokassusta:
Levyarvostelu: Jukka Nousiainen uudisti suomi-iskelmän
uusi elektroninen räjäyttäjien soundi kiinnostaa ton näytebiisin perusteella, mut jos tosta promokuvasta on pääteltävissä niin liian pitkä mötkö tulossa. ei kuitenkaan jaksa kuunnella alusta loppuun
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Viimeistään nyt voi ihmetellä et mitä tää Nousiainen tekee ei-popimmassa, kun keikat on järjestään loppuunmyytyjä ja musakin on tollasta mukiinmenevää retrospedeilyä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tulin kans tänne pahoittamaan mieleni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
lol
kuin kehtaakin myydä keikkoja loppuun eikä oo keksiny ees uusia sointuja, uuh
manuaalit hukassa suosikkibiisi tolta kassulta
manuaalit hukassa suosikkibiisi tolta kassulta
se on kyl yhtä suosikkibiisiä koko kassu mut joo erityisesti lonely rider, sun kanssas mä lähden minne vaan ja rypäleet on kerättävä maailmalta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
:center: wrote:manuaalit hukassa suosikkibiisi tolta kassulta
se on kyl yhtä suosikkibiisiä koko kassu mut joo erityisesti lonely rider, sun kanssas mä lähden minne vaan ja rypäleet on kerättävä maailmalta
totta kuin rotta
Jukka esiintyi perjantaina Tekstitv:n lämppärinä soolona. Onhan se viihdyttävä esiintyjä, vaikka ihan jokainen biisi ei minuun tällä kertaa iskenytkään. Parasta antia oli Bowie-tribuutti Pikku Kiinalainen (China Girl-käännös, kyseessä siis yksi Tampereen parhaita kiinalaisia ravintoloita, tai ainakin oli, en tiedä missä enää edes on...). Tulee kuulemma jollekin Bowien tribuuttikasetille, josta tulee pieni painos tms. Harmi ettei Jukalla ollut soololevyjään myytävänä keikalla, olisin ostanut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kantsuralli
Kuulostaa paikotellen ihan kirkleltä tai rättö/lehtisalolta
Kuulostaa paikotellen ihan kirkleltä tai rättö/lehtisalolta
no sillai kai!
aika hämmentävää, ja jaksaako tätä pidempään kuunnella, mutta onhan tuolla jänniä ja hyviä biisejä. laajavuoressakin kantsuviittaus, kalja vaihtunut kantsuun näillä? vois ehkä ostaa tän muodikkaasti cd-formaatissa tai en tiiä
joo aika rönsyilevä paketti ja tässä on vasta puolet levystä kuunneltuna. up in the ass of timo -samplelle mites onks tossa mies joka vei rock'n'rollin moskovaan -biisissä ihan suoraan lainattu jotain circlen riffiä? kuulostaa tosi tutulle mut tietty ei mikään maailman omaperäisin riffi muutenkaan et ihamsama.
aluksi olin vähän että joo tämmöstä hassuttelua ja käppä-elektroa, mutta kun tätä kuuntelee niin alkaa tuntua yhä enemmän että tästähän saattaa tulla oikein suosikki. jotenkin hölmöjä, mutta silti nerokkaita biisejä.
krapularobotti
Neljä piskin vuotta sitten
pamahteli paukku rankka
jossain maassa kaakkoisessa
ydinvoiman laitoksessa.
Myrkkytuulen mylvinnässä
suli sähköluuttuseni
päälle korkeen pällikummun,
vuoren visvaa vuotavaisen.
Sitten paljon virtaa vettä.
Paikalle palaa eläimet,
karju villi kettu silli,
kohdille rivon rikoksen.
Syövän tuovan mustan taian
ja mutanttisten matojen
kanssa helpompaa elellä
kuin on yhdes ihmislasten.
Tutkin sähköjä lihasten,
sätkimistä sammakoiden.
Ohjaan kuolleet kuoppaan maassa,
laahustamaan laulamatta
tässä päättyymättömässä
pyörivässä käymälässä.
Zombi-sähkön laitteisiini
laskettelen lankaa pitkin.
Vimpaimiini virran johdan,
tolkun tontut suohon soitan.
Kuun valossa kulta-aura,
puhelin älyttömällä,
pulputtelee laitteen mieli
hämmentävin kiiman kielin.
Pulssin kuumuus polttaa puntin,
käryttelee kätten karvat.
Suusta nousee sankka sauhu,
sykkii tehdas mun sisällä.
Kuoriudun taas nahkoistani,
visertelen viekkahasti.
Maailma henkii voimakkaasti
riemun riimin rakkaudesta.
Kastehelmen kirkas viesti:
en oo talkoisiin tulossa!
Janderzen, 2016
koskas tää on kaupoissa?
Mika Sundqvist, Mikko Saarela, Jukka Nousiainen...
melkonen setti kyl tää levy. diggaan
Joo onhan tää kyllä melkoinen!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Läjä Erektrik
Tekispä Nousiainen country-levyn.
Tekstareiden pojat kehuivat toissailtaista Joensuun keikkaa
Enpä taida itse jaksaa kuitenkaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ristiriitainen suhtautuminen. Kuuntelin levyn vähän puolihuolimattomasti läpi, ja tavallaan tosi siistiä että bändi pölhöilee ja tekee jotain ihan muuta kuin mitä odotetaan mutta vähän meni ohi nuo biisit nyt mulla tällä kertaa. Pitää palata tähän josakin välissä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Oha tossa aika hjuva määrä huippubiisejä (Millenium )
Silti aika pitkältä levy tuntuu, mutta kyllä ne fiilisbiisitkin sieltä paikkansa tuntuu löytävän
Ekaa kertaa soi kokonaan viime viikon jälkeen ja ei ole oma reaktio enää niin hämmästänyt ja sitä kautta innoissaan, kun kaverit lähteneet tekemään tämmöisen kokonaisuuden. Alkaa erottua jo biisejä ja kuulostaa tolleen enemmän semmoselta levyltä, joka kerää kuunteluja toistekin.
Ei nouse suosikiksi Räjäyttäjiltä, mutta hyvä silti. Livenä näen oikein mielelläni!
bzort glorf bööth