You are not logged in.
Tänne karkuun hipsteiden rockabilly viharikoksia tuolla toisaalla
PÄRISEEKÖ
kyllä pärisee
Link Wrayn ilme kun diggailette jotain obskyyrejä dischord levytyksiä
Link Wrayn ilme kun joku foorumisti sepottaa Sergion olleen 2000-luvun kovin rokkibändi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
niinku aika perus kamaa, mut kun tyyppi on kovempi muusikko ja through and through tiukka heebo niin lopulta tarttee pari sataa noiserokkaria, itseni mukaanlukien, jotta saisi kollektiivisesti kasattua yhtä paljon pärinää
Toki itelle ikkuna Wray-fändomiin oli tää tyypin 70-luvun alun levy, jossa tyyppi näytti Van Morrisonille miten homma hoituu elikäs juurimusiikkia
Wrayhan menetti Koreassa toisen keuhkonsa, ja lääkäri kielsi siltä laulamisen. Mutta 1971 stoppas giving fucks tai jotain ja hyvä keuhko 5/5
^ Tuossa upea avattava Link pop-up kansi. Fire & Brimstone jumalstyge:
https://www.youtube.com/watch?v=LXrV9mBM7Pk
Linkhän ehti ennen kuolemaansa heittää aika kovan keikan Suomessakin! Kai kaikki oli tsiigaamassa hei!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
joo ihan siisti jäbä tää
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Levyjä löytyy ja teiniukosta lähtien rakastanut. Tärkeimpiä juippeja tommosten muiden isojen starbojen ohessa.
bzort glorf bööth
En viitsi pilata teidän topsua niin kirjoittelin tästä tonne toisaalle.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En ole haukkunut. Wray on ihavitukova.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
kova jätkä kyl, en o pitkään aikaan kuunnellu, pitäis varmaan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^ Tuossa upea avattava Link pop-up kansi. Fire & Brimstone jumalstyge:
https://www.youtube.com/watch?v=LXrV9mBM7Pk
Linkhän ehti ennen kuolemaansa heittää aika kovan keikan Suomessakin! Kai kaikki oli tsiigaamassa hei!
Joo ton levyn ostosta lähti tää juttu, ja kun avaa jäbän pään siellä näkyy se THREE TRACK SHACK missä nää kolme bluusikantrilevyä nauhotettiin
Vaikuttaa muuten vähiten spedeltä jätkältä ikinä tää jannu juttujen perusteella.
kaikille wray janareille ja janarittareille täältä