You are not logged in.
Fbssä Mental Alaska tovi sit mainosti et yks olis jäljellä. Ostin omani (vielä hakematta) Roopelta, 17e kustansi.
leposi wrote:Mistäs tätä uutta levyä sais vinyylinä? Keltsussa ei ollu. Digelius?
äxässä vielä yksi kpl (turussa, mut saa tilaamalla)
Äxästä en yleensä osta mitään, mutta emmä nyt jaksa tän perässä juosta, joten panin tilaten Turusta pois. Kauheesti levyä on kehuttu ja maistiaiset on itsellekin maistuneet, joten mikäs tässä humpsutellessa.
Voihan nyt sentään! Aivan mieletön levy tämä Näköpiirin rajoilla.
o
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tuli mieleen että tämä näköpiirin rajoilla muistuttaa jollain tasolla the tower recordingsin sitä pitkänimistä parasta levyä (joka luultavasti olisi kaikkien kriitikkojen top-listoilla jos sille olisi annettu helpompi nimi en nyt jaksa googlata mutta tiedätte varmaan mistä puhun, jos ette niin etsikää ja tutustukaa). niin ja tower recordingskin oli semmoinen oman maansa psykefolk-gurujen "superbändi" kuten kiilakin, ja takuulla ovat sitä nämäkin kuunnelleet.
eihän se siis samalta kuulosta yhtään, mutta monipuolisuudessaan ja omassa vahvassa visiossaan näissä on selvästi jotain samaa. kiila vois muuten tulla flow-festareille soittamaan
Jos meni ohi, niin:
Näköpiirin rajoilla also available in Helsinki at Eronen, Digelius and Black & White!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Äxäs näky kans olevan muutama. Täytyy käydä POISTAMAS
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jaas, oispa rahhoo.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Nyt oli rahhoo ja ilman taka-ajatuksia ajauduin kusiäxään. Muistin et täältähän piti tämä. Ei helvetti, onko tämä vuoden parhaita levyjä? Saattaa olla!
voi kuin on hyvä!!!!
Taisin nähdä ekaa kertaa livenä eilen. Oli huippuhyvä!
Kiilan eiliselle keikalle melkein täydet pojot, ja tälle levylle kans. Englantilaiset folk rock jutut käy välillä mielessä, tosin tää ei oo niin rokkia kuin rokimmat nuo, mutta dynamiikkaahan on
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ylös!
sattumalta osui kuulolle pitkästä aikaa salmentekijät, ja tuli mieleen että onpas hyvä biisi, ja että tämmöisen näköpiirin rajoilla -albumin julkaisivat tuossa 2016 ja muistini mukaan hyvä levy ihan kokonaisuudessaan. topikkia lukemalla selvisi, että aika rajatusti on levyä liikenteessä ollut, vinyl only, ei downloadia, oma kappaleeni lienee jossain levyhyllyjen syövereissä, pitää etsiä, mutta netistä näyttää löytyvän vain 2 biisiä, tämä ja puinen karyatidi.
EI KUKAAN PYSTYIS TÄTÄ KOKO LEVYÄ VÄLITTÄMÄÄN MULLE MP3-MUODOSSA TAI MYYDÄÄNKÖ SITÄ MISSÄÄN?
EI KUKAAN PYSTYIS TÄTÄ KOKO LEVYÄ VÄLITTÄMÄÄN MULLE MP3-MUODOSSA TAI MYYDÄÄNKÖ SITÄ MISSÄÄN?
Löytyy mp3. Itse ripattu jos ei ollut download codea.
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:EI KUKAAN PYSTYIS TÄTÄ KOKO LEVYÄ VÄLITTÄMÄÄN MULLE MP3-MUODOSSA TAI MYYDÄÄNKÖ SITÄ MISSÄÄN?
lähetä mulle kiitos ei tosiaan ollu downloadia, eikä tätä löydy youtubesta (paitsi noi 2 biisiä) tai bandcampista yms. ihme meininkiä.
marjapoimuri wrote:psykokarkki wrote:EI KUKAAN PYSTYIS TÄTÄ KOKO LEVYÄ VÄLITTÄMÄÄN MULLE MP3-MUODOSSA TAI MYYDÄÄNKÖ SITÄ MISSÄÄN?
lähetä mulle kiitos ei tosiaan ollu downloadia, eikä tätä löydy youtubesta (paitsi noi 2 biisiä) tai bandcampista yms. ihme meininkiä.
Lähetän. Jossai vaihees.
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:marjapoimuri wrote:psykokarkki wrote:EI KUKAAN PYSTYIS TÄTÄ KOKO LEVYÄ VÄLITTÄMÄÄN MULLE MP3-MUODOSSA TAI MYYDÄÄNKÖ SITÄ MISSÄÄN?
Lähetän. Jossai vaihees.
joo kiitos
Joo lähetäs poimuri niitä ämpäreitä, tää levyhän on ihan uskomaton klassikko, mukavasti yhdistelee kansanmusiikkia metsäfolkkiin, ja varsinainen metsäfolkin superbändi nää tässä vaiheessa olikin, Suomen Tower Recordings tai jotain. Tän jälkeen ei ilmeisesti kiilasta ole kuultu? Nyt sitä comebackia, toisaalta huipulla on hyvä lopettaa. Klassikkolevy, 5/5
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Jöö jöö. Lieneeköhän tuo wetransfer helpoin tapa lähettää?
Tuanoi saatana.
Varmaan ihan jees, tosin voin ladata vasta sunnuntaina, joten ei kiirettä
Tästä levystä sais kyllä pitää meteliä yleisemminkin, unohdettu klassikko
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei tää Näköpiirin rajoilla nyt niin ihmeellinen. Silmät sulkaset edelleen best.
Tuanoi saatana.
Ei tää Näköpiirin rajoilla nyt niin ihmeellinen. Silmät sulkaset edelleen best.
laita ämpärit postiin ja kuuntele uudestaan
marjapoimuri wrote:Ei tää Näköpiirin rajoilla nyt niin ihmeellinen. Silmät sulkaset edelleen best.
Laitan ämpärit postiin pian. Tai laitetaan DB Schenkerin kautta niin tulee nopeemmin.
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:marjapoimuri wrote:Ei tää Näköpiirin rajoilla nyt niin ihmeellinen. Silmät sulkaset edelleen best.
Laitan ämpärit postiin pian. Tai laitetaan DB Schenkerin kautta niin tulee nopeemmin.
asia vilpitön, latailen illemmalla
Näköpiirin rajoilla soinu useamman kerran tässä viime päivinä. Hyvä levy! Meni jotenkin ohi ilmestymisen aikoihin ja unohtu hyllyyn pitkäks aikaa.
Näköpiirin rajoilla soinu useamman kerran tässä viime päivinä. Hyvä levy! Meni jotenkin ohi ilmestymisen aikoihin ja unohtu hyllyyn pitkäks aikaa.
Nyt taas pitkästä aikaa soimassa tämä, löisin aika isonkin vedon sen puolesta, että jonain päivänä vuosien päästä tämä löydetään unohdettuna kulttiklassikkona ja uudelleenjulkaisua pukkaa. Aivan mieletön levy
^ joo, no mutta eräs forkkalainenhan on sen digitoinut kuten topikkia lukemalla selviää, että jos on tarvis.