You are not logged in.
[quote:48864edd46="upsetter"][quote:48864edd46="psykokarkki"]on tää törkeetä, salkkareista ehtii kattoo vaan ekan puoliskon, sit kotikatu ja idolsista lopun.
[/quote:48864edd46]
Todella törkeetä joo...:lol:
Idolsin "tärkeyden" pystyn jossain humalatilassa vielä ymmärtämään, mutta että noi 2 humpuukisarjaa... huh.[/quote:48864edd46]
onneksi idolsissa odoteltiin kotikatu-faneja, laulut alko vasta puolelta. uutiset tosin jäi näkemättä...
spåm
Kotikadun dissaajat voi mun puolesta tukehtua omaan kieleensä
Hard Target tulee töllöstä. Onpas kökkö leffa.
Sent from my iPhone 16
Hard Target tulee töllöstä. Onpas kökkö leffa.
Vaikka siinä on kivoja hidastuksiakin?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kuolematon Mary Weiss tänään Conanissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Matti Kyllönen ja ZeiZei Lehto selostamassa formuloita!
Tätä on odotettu!
On kaiken odottamisen arvoista!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:9d3a9d183c="aqzu"]Matti Kyllönen ja ZeiZei Lehto selostamassa formuloita!
Tätä on odotettu!
On kaiken odottamisen arvoista![/quote:9d3a9d183c]
Minusta koko formula-sirkuksen seuraaminen on ehkä typerintä puuhaa mitä kuvitella saattaa...
[quote:c4c4aa0c0b="upsetter"][quote:c4c4aa0c0b="aqzu"]Matti Kyllönen ja ZeiZei Lehto selostamassa formuloita!
Tätä on odotettu!
On kaiken odottamisen arvoista![/quote:c4c4aa0c0b]
Minusta koko formula-sirkuksen seuraaminen on ehkä typerintä puuhaa mitä kuvitella saattaa... [/quote:c4c4aa0c0b]
Kisathan ovat täysin yhdentekeviä, nyt on kyse Kyllösestä, tuosta salaliittoteorioiden ja turhien faktojen kuninkaasta. Herrasta joka eläytyy kisoihin jokaisella solullaan ja pitää suunsa auki vaikkei mitään aiheeseen liittyvää olekaan. Taas saatiin kuulla kesken ajojen kuinka Rymättylässä oli jo istutettu ensimmäiset perunat. Ja nyt olivat kyseessä vasta aika-ajot
[quote:762a77c9ad="aqzu"]
Kisathan ovat täysin yhdentekeviä, nyt on kyse Kyllösestä, tuosta salaliittoteorioiden ja turhien faktojen kuninkaasta.[/quote:762a77c9ad]
Spordella nämä
Minusta koko formula-sirkuksen seuraaminen on ehkä typerintä puuhaa mitä kuvitella saattaa...
Mä luulin, että Jipun ja Ordersin dissaaminen oli.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:20340e74b1="upsetter"]Minusta koko formula-sirkuksen seuraaminen on ehkä typerintä puuhaa mitä kuvitella saattaa...
Mä luulin, että Jipun ja Ordersin dissaaminen oli.[/quote:20340e74b1]
Ne tulee heti formula-sirkuksen kannoilla.
24:n kuutoskausi alkaa kyllä olemaan jo melkoista paskaa. Tähän asti on mulle riittänyt hulinointiin tarpeeksi hyvin, mutta nyt ei kyllä tunnu enää mitään uusia idiksiä irtoavan.
24:n kuutoskausi alkaa kyllä olemaan jo melkoista paskaa. Tähän asti on mulle riittänyt hulinointiin tarpeeksi hyvin, mutta nyt ei kyllä tunnu enää mitään uusia idiksiä irtoavan.
Katottii joku 6 ekaa jaksoa, mut ei oo tullu katottua sitä sen enempää ainakaan vielä. Lähinnä se liittyy siihen, et vitutti jo siinä alussa se "tavallinenkin muslimi voi olla terroristi" -asetelma ja odottaa vaan koko ajan, että se läppä jatkuu joten on mennyt maku. Suututtaa tollanen.
Katottii joku 6 ekaa jaksoa, mut ei oo tullu katottua sitä sen enempää ainakaan vielä. Lähinnä se liittyy siihen, et vitutti jo siinä alussa se "tavallinenkin muslimi voi olla terroristi" -asetelma ja odottaa vaan koko ajan, että se läppä jatkuu joten on mennyt maku. Suututtaa tollanen.
Aika jännää. Mun mielestä siinä on just aina ollut meininkinä se, että noihin juttuihin ei suhtauduta noin yksioikoisesti, vaan yleensä arabiterroristitkin ovat pelinappuloita tai hommat muuten vaan väärinymmärrettyjä ja syyllisiä molemmilla puolilla. Jos tuo korpeaa, niin kandee ehkä katsella tätäkin kautta vielä vähän pidemmälle, koska ei toi ainakaan toistaiseksi tunnu se ongelma olevan.
Sitäpaitti se parannuksen tehnyt terroristipomo on super-symppis
Sitäpaitti se parannuksen tehnyt terroristipomo on super-symppis
Joo niin on. Mut siinä alussa oli se poika jne. ja sit kun siltä CTU:n naiselta otettiin oikeudet pois mut Milo anto sen käyttää sen tunnareita niin rupes jo valmiiks vituttamaan että jos ne on kirjottanu sellasen käänteen siihen että se sitten käyttääkin niitä Milon tunnareita hyväks. Eli siis lähinnä vituttaa se että koko ajan kuvittelee niiden käsikirjoittajien kirjoittavan jotain mikä rupee suututtamaan.
24 en ole koskaan jaksanut jaksoakaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo niin on. Mut siinä alussa oli se poika jne. ja sit kun siltä CTU:n naiselta otettiin oikeudet pois mut Milo anto sen käyttää sen tunnareita niin rupes jo valmiiks vituttamaan että jos ne on kirjottanu sellasen käänteen siihen että se sitten käyttääkin niitä Milon tunnareita hyväks. Eli siis lähinnä vituttaa se että koko ajan kuvittelee niiden käsikirjoittajien kirjoittavan jotain mikä rupee suututtamaan.
Njaa... Mun mielestä ne on kyllä aina olleet aika kohtuullisia ja reiluja syyllisyysosuuksia jakaessaan. On ollut naisia, miehiä, ameriikkalaisia, arabeja, pryssiä, brittejä, tummia, vaaleita, lihavia, laihoja ja kaikkia muitakin pahiksina ja pettureina. En mä kyllä ikipäivänä menisi syyttämään 24:sta miksikään jenkkijärjestelmän propagandakoneiston äänitorveksi, kuten välillä sieltä-täältä lukee. Yleensähän siinä suurimmat petturit ovat joidenkin isojen pahisfirmojen otteessa olevia Valkoisen Talon sisäpiiriläisiä!
Njaa... Mun mielestä ne on kyllä aina olleet aika kohtuullisia ja reiluja syyllisyysosuuksia jakaessaan. On ollut naisia, miehiä, ameriikkalaisia, arabeja, pryssiä, brittejä, tummia, vaaleita, lihavia, laihoja ja kaikkia muitakin pahiksina ja pettureina.
Niin, se ongelma onkin lähinnä mun pään sisällä.
ei mulla muuta
Teemalta tuli tällä viikolla dokkari jenkkien draamasarjojen uudesta nousukaudesta ja kaikesta siihen liittyvästä ja siinä selvitettiin kuinka 24:sessa kameramiestä ei oteta harjoituksiin vaan tuodaan yleensä vasta kuvaamaan. Tällöin kameramies ei itsekään tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi ja sillä saadaan kamera sellaiseksi sekavaksi ja vähän jälkeenjääväksi kun kuvaaja ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Nerokkaan yksinkertaista ja ikivanhaa.
kri on aina joka asiassa tuollainen vastarannan kiiski.
Pitäisi kohta aloittaa se Dexter-sarjan katsominen, kun se tuntuu kyseiselle neidolle iskevän kovaakin.
Teemalta tuli tällä viikolla dokkari jenkkien draamasarjojen uudesta nousukaudesta ja kaikesta siihen liittyvästä ja siinä selvitettiin kuinka 24:sessa kameramiestä ei oteta harjoituksiin vaan tuodaan yleensä vasta kuvaamaan. Tällöin kameramies ei itsekään tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi ja sillä saadaan kamera sellaiseksi sekavaksi ja vähän jälkeenjääväksi kun kuvaaja ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Nerokkaan yksinkertaista ja ikivanhaa.
Takaikkunan kuvauksissa Hitchcock kaaosta saadakseen antoi näyttelijöille eri ohjeet ja homma oli sillä selvä. En kuitenkaan vertaa Hitchcockia 24:n tekijäneroihin...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Takaikkunan kuvauksissa Hitchcock kaaosta saadakseen antoi näyttelijöille eri ohjeet ja homma oli sillä selvä. En kuitenkaan vertaa Hitchcockia 24:n tekijäneroihin...
Joo, koska olisihan se kamala ajatus, että kanonisoidut reliikit voisivat olla samalla viivalla modernien viihteen ammattilaisten kanssa.
Joo 24:n tyypit kaivoivat esiin jonkun mykkäelokuvan mestarin joka tuota samaa ideaa oli käyttänyt.
kri on aina joka asiassa tuollainen vastarannan kiiski.
Enkä oo! Mulla on muutamia hassuja telkkaritapoja. Jos hyvä sarja rupee vituttamaan hetkeksi mielivaltaisesta syystä niin lopetan sen pariksi kuukaudeksi ja sit ehkä jatkan. Mut sit saatan kattoa hirveetä hömppää. Eilenkin olin niin innoissani kun uus Ugly Betty oli tullu.
24 en ole koskaan jaksanut jaksoakaan.
Samat sanat. Ikinä en oo edes meinannut alottaa sarjan seuraamista. Tiedän vain, että Kiefer Sutherland heiluu siinä pyssyn kanssa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta...
Tiedän vain, että Kiefer Sutherland heiluu siinä pyssyn kanssa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta...
Syvällinen analyysi
Ekan kauden katoin ja sen jälkee ei ole moinen skeida kiinnostanu.