You are not logged in.
Voi saakeli Johonkin sairauteen kuoleminen nyt olisi vain harmi, mutta itsarihuhu tekee tästä kyllä ihan vitun surullisen keissin Äh.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hessun hymiövalinta
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Emerson died on 10 March 2016 in Santa Monica, California. He was found dead at home by his longtime partner Mari Kawaguchi. The cause of death was not announced immediately, but Santa Monica Police confirmed after a few hours that they had ruled his death a suicide by gunshot.
toki siinä on voinut olla joku sairaus takana, mutta kurja juttu
toki siinä on voinut olla joku sairaus takana, mutta kurja juttu
Juuh:
ELP:n perustajan kerrotaan kärsineen vakavista terveysongelmista. Hänellä oli myös hermovaurio toisessa kädessä, eikä hän pystynyt soittamaan koskettimia kuin kahdeksalla sormella. Lisäksi hänen kerrotaan kärsineen masennuksesta.
Hilary Putnam
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Sinatra family mourn the untimely passing of their son, brother, father, uncle, Frank Sinatra, Jr. of cardiac arrest while on tour in Daytona, Florida.
January 10, 1944 - March 16, 2016
Rob Ford
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
phife dawg rip
Johan Cruyff
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
RIP vaan, mut huvitti ku se on ollut 55-vuotias kun Mummo alko. No eipä siinä. Oisin luullut että sillä ois kohta jo satanen paukkunut.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
R.I.P. Ylivieskan kirkko.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
R.I.P. Ylivieskan kirkko.
rip, kirkonpolttajat on samanlaista roskaväkeä kuin isis-terroristit.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hassuttelija wrote:R.I.P. Ylivieskan kirkko.
rip, kirkonpolttajat on samanlaista roskaväkeä kuin isis-terroristit.
Mietin vähän yhden ihmisen poistamista Facebook-kavereistani, kun hän näytti pitävän tilannetta kovinkin huvittavana.
Kuuntelen kyllä itsekin joskus Burzumia, mutta näitä touhuja en hyväksy millään tavalla.
isis-vertaus tosin vähän ontuu, nehän tappaa kuitenkin ihmisiä.
total misanthropic black metal war
Chus Lampreave
Mangojauhe goddamn.
Merle Haggard
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Merle Haggard
No vidd
Otetaas kaliaa muistolle
Älä päästä painiks sitä
tony conrad kuulemma, hattu päästä jos näin on
tony conrad kuulemma, hattu päästä jos näin on
Voeh ja rip. En tiennyt, että sairasti syöpää.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:tony conrad kuulemma, hattu päästä jos näin on
Voeh ja rip. En tiennyt, että sairasti syöpää.
Åhå RIP. Avannon keikka nevö föget
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onpas taas synkkää :itku:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Funkiest
Funkiest
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Skeletonni wrote:Funkiest
Jep
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu