You are not logged in.
Tää Daredevilin kakkoskausi on ihan paska. Seittemän jaksua oon kahtonu ja alakaa olla vaikeuksia jatkaa eteenpäin ku on niin blaah.
eli matt ja foggy ei oo vieläkään päässy paneen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oon yhä katsonut tuota Vinyliä, vaikka onhan se lopulta aika käppänen ja nyt tässä odotellut koko aamun uuden jakson tulemista, mutta ei ole vieläkään tullut.
bzort glorf bööth
hezma wrote:Tää Daredevilin kakkoskausi on ihan paska. Seittemän jaksua oon kahtonu ja alakaa olla vaikeuksia jatkaa eteenpäin ku on niin blaah.
eli matt ja foggy ei oo vieläkään päässy paneen
MIksi niiden pitäisi panna? Pitääkö aina kaikkien miespuolisten hahmojen panna keskenään?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pitääkö aina kaikkien miespuolisten hahmojen panna keskenään?
Pitääkö tätä edes kysyä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
totta helvetissä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
siis panna
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Trailer Park Boysin 10. kausi ois Netflixissä, mutta 9. kausi oli semmosta kärsimysnäytelmää, että empä kuule tiiä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Trailer Park Boysin 10. kausi ois Netflixissä, mutta 9. kausi oli semmosta kärsimysnäytelmää, että empä kuule tiiä.
Kymmenes kausi katottu ja kyllähän toi on sellasta leppoisa viihdettä että mielellään katsoo. Toki parhaat kaudet on takanapäin mut ei sillä niin väliä. Muutama aikamoinen tapahtuma ja päätös oli koskettava
On muuten offtopikkia koska en seuraa nyt mitään.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hassuttelija wrote:Trailer Park Boysin 10. kausi ois Netflixissä, mutta 9. kausi oli semmosta kärsimysnäytelmää, että empä kuule tiiä.
Kymmenes kausi katottu ja kyllähän toi on sellasta leppoisa viihdettä että mielellään katsoo. Toki parhaat kaudet on takanapäin mut ei sillä niin väliä. Muutama aikamoinen tapahtuma ja päätös oli koskettava
On muuten offtopikkia koska en seuraa nyt mitään.
kymmenes kausihan taisi olla paras näistä uudemmista, vaikka olisin pärjännyt ilman julkkisvieraita.
Scream Queens on aikas hyvä mut vähän harmittaa ettei oo niin hyvä ku mihin ois potentiaalia. Jotenkin nuo parhaatkin jutut jää aina piirun vajaaksi maalista, ei repsäytä vaikka vois.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Scream Queens on aikas hyvä mut vähän harmittaa ettei oo niin hyvä ku mihin ois potentiaalia. Jotenkin nuo parhaatkin jutut jää aina piirun vajaaksi maalista, ei repsäytä vaikka vois.
Se on ihan liian nopeatempoinen mulle. t. mummo
Mangojauhe goddamn.
Falling Skies neloskausi Netflixissä niin sitä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bernardblack wrote:Scream Queens on aikas hyvä mut vähän harmittaa ettei oo niin hyvä ku mihin ois potentiaalia. Jotenkin nuo parhaatkin jutut jää aina piirun vajaaksi maalista, ei repsäytä vaikka vois.
Musta toi on vaan dorka ja vaikeasti itsestään tietoinen. t. tiukkis.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
tiptoo wrote:bernardblack wrote:Scream Queens on aikas hyvä mut vähän harmittaa ettei oo niin hyvä ku mihin ois potentiaalia. Jotenkin nuo parhaatkin jutut jää aina piirun vajaaksi maalista, ei repsäytä vaikka vois.
Musta toi on vaan dorka ja vaikeasti itsestään tietoinen. t. tiukkis.
Muutaman jakson katsoin, paskaa oli.
11.22.63:n finaali oli yllättävän mukava, mutta silti kokonaisarvosanani sarjalle 2/5 ja olen anteliaalla päällä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
House of Cardsista luulin että sarja loppuu tähän kauteen kokonaan ja vikasta jaksosta jäi aika "tässäkö tää nyt oli" fiilis, mutta imdb kertoo että jatkuu taas 2017. Olihan toi jännä kausi taas.
Loukussa tuli myös katsottua loppuun. Loppukäänteet osin yllättäviä, mutta aika sellanen 3/5 kokonaisuutena.
Lutherin ja Rectifyn uudet jaksot seuraavaksi.
Kai toi Petos täytyy kattoo, tai siis ainakin aloittaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
noiseidea wrote:Foggy ja Karen just best. Paitsi sanon sen aina mielessäni Faggy.
Karen tuntuu saavan ees hippusen luonnetta kakkoskaudella mutta Foggy jatkaa samaa rasittavaa itkijä-ulisija-valittaja-linjaansa vaan
Mun pitäis varmaan katsoa tätä.
Jaahas, yle aloitti Anno 1790:n uusintakierroksen. Reaktioni
NYT NUSSITAAN !!!!!!!!! PERKELE
Broad Cityn kolmoskauden kasijakso = silkkaa neroutta
Mangojauhe goddamn.
Outlanderista otin näytteen. Aattelin että olis hirveä mutta täähän on mahtavaa larppihuttua. Ekassa jaksossa jo cunnilingusta raunioissa, druidiriittejä kivikehässä, gaeliksi äriseviä skottisotureita ja tietty se joku kilttiin, vereen ja sontaan verhoutunut raamikas punapää josta kaikki muijat on vouhkannu ja kauhee new-age-säkkipilliujellus moikaa taustalla koko ajan. Jatkoon
leposi wrote:interuptor bastardo wrote:Kukaan kattonut Siltaa ykköskautta pidemmälle? Paraneeko tokalla kaudella? Eka kausi periaatteessa OK, mutta loppuratkaisu oli vähän kaukaa haettu ja vähän kämäsen "Fincherin Seiska" -kopion maku jäi suuhun. Kolmoskausi ei varmaan maksa vaivaa, kun ei oo enää Bodniakaan messissä.
Njoo, ihan hyvää viihdettä. Kolmonen mun mielestä selkeesti heikoin kausi. Sillai aika tasaista alusta loppuun. En ymmärrä tota hypeä ollenkaan.
Mä taas tykkäsin kolmoskaudesta eniten, eikä tullu Bodniaa ikävä vaikka olisi luullut.
Kakkoskausi katottu ja viihdytti jopa enemmän ku eka kausi. Häiritsi toki samat jutut ku ykkösessä, esim. saippuasarjamaisuus ja liiat sivujuonet. Sagasta oli kans tehty mun makuun vähän liiankin ovela, mut eipä tän tarkoitus kai olekaan olla kovin "uskottava". OK viihdettä siis.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Outlanderista otin näytteen. Aattelin että olis hirveä mutta täähän on mahtavaa larppihuttua. Ekassa jaksossa jo cunnilingusta raunioissa, druidiriittejä kivikehässä, gaeliksi äriseviä skottisotureita ja tietty se joku kilttiin, vereen ja sontaan verhoutunut raamikas punapää josta kaikki muijat on vouhkannu ja kauhee new-age-säkkipilliujellus moikaa taustalla koko ajan. Jatkoon
Katoin tätä tuossa joku aika sitten ekan jakson ja tokasta about puolet, mutta luovutin. Tuntu että tää on vähä liikaa Jane Austenia vai mikä se on se lähes jokajoulunen sarja, jossa tyyppi käy jokavuotisella kävelyllä puistossa
Pope wrote:Outlanderista otin näytteen. Aattelin että olis hirveä mutta täähän on mahtavaa larppihuttua. Ekassa jaksossa jo cunnilingusta raunioissa, druidiriittejä kivikehässä, gaeliksi äriseviä skottisotureita ja tietty se joku kilttiin, vereen ja sontaan verhoutunut raamikas punapää josta kaikki muijat on vouhkannu ja kauhee new-age-säkkipilliujellus moikaa taustalla koko ajan. Jatkoon
Katoin tätä tuossa joku aika sitten ekan jakson ja tokasta about puolet, mutta luovutin. Tuntu että tää on vähä liikaa Jane Austenia vai mikä se on se lähes jokajoulunen sarja, jossa tyyppi käy jokavuotisella kävelyllä puistossa
en oo kattonu, mutta oli pakko googlata lihavoitu ja
voi jopa nähdä, kuinka polvi siellä vilahtaa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tossahan vaan meno paranee loppua kohti
freaks n geeks tuli netflixiin jee
freaks n geeks tuli netflixiin jee
Edellinen kerta oli todella surkealla laadulla youtubesta ja sitä edellinen oli se alkuperäinen maikkarin esityskerta eli joku 10-14 vuotta sitten.
bzort glorf bööth
Lisättäköön valmiiksi tähän, että ollut ihan karmea hinku kuunnella pitkän aikaa Rushin 2112 ja tämä hinku vaan kasvaa tuota sarjaa katsoessa.
bzort glorf bööth
DEVILETERNAL wrote:freaks n geeks tuli netflixiin jee
.
Aivan mahtavaa!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
hiirimattona wrote:DEVILETERNAL wrote:freaks n geeks tuli netflixiin jee
.Aivan mahtavaa!
AAAAAAAAH