You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
leposi wrote:ginipoika wrote:Leposilla meni hyvin ja vielä Kane huomenna kapteenina. :frown2:8)
Otan tästä kaiken kunnian itselleni.
Hehe.
Bellerin
Teekillä Sigge kapuna. Gintsulla ja mulla Kane. Jännää. Täytyy kohta miettiä varustautumista tuplakiekalle, kun toi wc on jo käytetty. Tosin ei liikaa parane hullutella, ettei jatkossa käy köpelösti. Vaikee paikka. Ratkaisujen kierros 34, orkl. Onneksi on yksi vaihto pankissa. Taktiikka puree.
Last edited by leposi (19.03.2016 17:20)
Sigurdsson on yksi mun kaikkien aikojen Fantasy-suosikeista, nyt meni mutulla kapteeniksi. Eka jakso 0-0. Tokalla voittomaali vaparista ja kolme bonuspistettä, thank you very much. Kanea vihaan, joten eiköhän se tee huomenna pari.
Tuplakierrokset voi tuoda isoja swingejä ja varmaan tulee mietittyä pitkään millä strategialla noihin lähtee. Hirveästi mahiksia, kun vielä wildcard käytössä. Bench boostilla voi saada 15 tuplakierroksen äijää peliin, jos haluaa. Toisaalta joku Mahrez on vaikea heivata jengistä ulos, tuplakierros or not.
Edelleen, aika huikea fantasykausi menossa. etenkin rotsiliigan kärkitaiston osalta
Cirutun Hart kun sotkee nyt suunnitelmia. Ehkä jotain halpaa tilalle ja kohti uusia onnistumisia. Kamoon!
Kanea vihaan, joten eiköhän se tee huomenna pari.
Todella kiharainen loppukausi on tiedossa. Hartin loukkaantuminen oli tosiaan ikävä takaisku, mutta Cityn vire on nyt niin huono, ettei sieltä varmaan mitään huippupisteitä olisi tullutkaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olipa tuskaista valita kapteenia. Periaatteessa olisin voinut valita kenet tahansa keskikentältä tai hyökkäyksestä. Otin myös ison riskin jättämällä Hartin joukkueeseen. Toivottavasti mies on ensi kierroksella kunnossa. Muuten voi tulla ongelmia. Tällä kierroksella minulla ei siis ole maalivahtia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olipa tuskaista valita kapteenia. Periaatteessa olisin voinut valita kenet tahansa keskikentältä tai hyökkäyksestä. Otin myös ison riskin jättämällä Hartin joukkueeseen. Toivottavasti mies on ensi kierroksella kunnossa. Muuten voi tulla ongelmia. Tällä kierroksella minulla ei siis ole maalivahtia.
Vaihdoin jo Adrianin sisään tossa majujen aikana, koska turha sitä ylimääräistä ilmaista vaihtoa hukkaan heitellä. Turhaan panikoin, mutta tuskin haitannee. Onneksi en Butlandia ottanut
Arvoin Agueron kapuksi ja Payetin varalle. Sitten keskikentällä arpomista Siggen ja Arnautovitsin välillä. Aarneen päädyin. Muuten selkeät valinnat.
Last edited by leposi (02.04.2016 14:01)
ginipoika wrote:Olipa tuskaista valita kapteenia. Periaatteessa olisin voinut valita kenet tahansa keskikentältä tai hyökkäyksestä. Otin myös ison riskin jättämällä Hartin joukkueeseen. Toivottavasti mies on ensi kierroksella kunnossa. Muuten voi tulla ongelmia. Tällä kierroksella minulla ei siis ole maalivahtia.
Vaihdoin jo Adrianin sisään tossa majujen aikana, koska turha sitä ylimääräistä ilmaista vaihtoa hukkaan heitellä. Turhaan panikoin, mutta tuskin haitannee. Onneksi en Butlandia ottanut
Arvoin Agueron kapuksi ja Payetin varalle. Sitten keskikentällä arpomista Siggen ja Arnautovitsin välillä. Aarneen päädyin. Muuten selkeät valinnat.
Mulla on toisinpäin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
leposi wrote:ginipoika wrote:Olipa tuskaista valita kapteenia. Periaatteessa olisin voinut valita kenet tahansa keskikentältä tai hyökkäyksestä. Otin myös ison riskin jättämällä Hartin joukkueeseen. Toivottavasti mies on ensi kierroksella kunnossa. Muuten voi tulla ongelmia. Tällä kierroksella minulla ei siis ole maalivahtia.
Arvoin Agueron kapuksi ja Payetin varalle. Sitten keskikentällä arpomista Siggen ja Arnautovitsin välillä. Aarneen päädyin. Muuten selkeät valinnat.Mulla on toisinpäin.
Teekillä näemmä kans. Jännää! Siistiä kun on näin paljon vaihtoehtoja, vaikka runko onkin meillä kaikilla top kolmosella suht sama.
ginipoika wrote:leposi wrote:ginipoika wrote:Olipa tuskaista valita kapteenia. Periaatteessa olisin voinut valita kenet tahansa keskikentältä tai hyökkäyksestä. Otin myös ison riskin jättämällä Hartin joukkueeseen. Toivottavasti mies on ensi kierroksella kunnossa. Muuten voi tulla ongelmia. Tällä kierroksella minulla ei siis ole maalivahtia.
Arvoin Agueron kapuksi ja Payetin varalle. Sitten keskikentällä arpomista Siggen ja Arnautovitsin välillä. Aarneen päädyin. Muuten selkeät valinnat.Mulla on toisinpäin.
Teekillä näemmä kans. Jännää! Siistiä kun on näin paljon vaihtoehtoja, vaikka runko onkin meillä kaikilla top kolmosella suht sama.
Jep! Arvoin itse Siggen ja Allin välillä, nyt Sigge jäi penkille. Kapteeni meni mutulla, nyt siis Payet. Molaria arvoin Butlandin tilalle parin kierroksen ajalle Adrianin ja Courtois'n välillä, päädyin Adrianiin ja Courtois piti jo nollan prkl. Pian heiluu wildcard, sitten kyllä pää hajoaa vaihtoehtojen ja eri kombinaatioiden kanssa.
Pitikin valita Koscielny Bellerinin sijaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Alkaa olla jännät paikat. Itse säästin villin kortin viikolle 36. Saa nähdä, oliko viisas päätös.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minä laitoin hulinaksi wildcardilla. Iwobi nakutti jo pari syöttöä. Seuraava kierros sitten vielä paremmin.
Tietoinen riski oli jättää Mahrez, Kane jne kokonaan ulos jengistä. Ainakin jännää tämä on nyt. Aaron Lennon joukkueessa
Tää homma on niin hävitty. Tervetuloa pronssimitali, kiitos ja näkemiin. Palikat ihan levällään eikä mitää ideaa koko touhussa.
Tää homma on niin hävitty. Tervetuloa pronssimitali, kiitos ja näkemiin. Palikat ihan levällään eikä mitää ideaa koko touhussa.
Eiq mitäs
Menee kyllä mielenkiintoiseksi. Nyt tuntuu siltä, että oli oikea ratkaisu säästää villi kortti, mutta katsotaan nyt ensi kierros vielä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
leposi wrote:Tää homma on niin hävitty. Tervetuloa pronssimitali, kiitos ja näkemiin. Palikat ihan levällään eikä mitää ideaa koko touhussa.
Eiq mitäs
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Roblesin keskiviikkokiima pelasti vähän viime gameweekia. Tuleva tuplakierros kuumottaa valmiiksi monessakin mielessä. Pelottaa vähän kuinka monta pistettä rotaatio syö. Klopp nyt palikat kohdalleen.
Kohta mennään! Ensi viikolla ma-to joka päivä ainakin yksi valioliigamatsi
Ois voinu lukea säännöt vähän paremmin Triplakapua ja Bench boostia ei voikaan käyttää samalla kierroksella Wildcardin kanssa
Meni vähän suunnitelmat mönkään... Noh, on tuolla vielä onneksi kierros 37.
Lukaku santanan santana. Ihan turhaan vaihdoin Vardyyn tuplatuplakiekka-ahneuksissa.
Taas on vähän sekavuutta joukkueessa. Onneksi on vähän kaulaa, joten yhden kierroksen saa semipupeltaa. Jännittää!
Melkein tunnin pähkäilin miten sais Arsenalin supertehoa kehiin. Päädyin sitten heivaamaan Lukakun vittuhun. Spursin miehistä ei uskalla luopua enää hetkeksikään. Triplakapu isketty päälle. Piti myös vähän miettiä, että sillä vajaalla kierroksella ei sitten joudu tekemään turhia vaihtoja, siksi ManUn pelaajia en ottanut, vaikka mietin kyllä vielä neljännen vaihdon tekemistä Alderweireld->Smalling, mutta olis kuitenkin joutunut ens kiekalla taas vaihtamaan takas. Nyt otin kolmella vaihdolla -4 pistettä takkiin. Aika vähän näitä on tullut tällä kaudella tehtyä. Bench Boost jää vielä vikoille kiekoille.
Mulla on Bench Boost tällä kierroksella pelissä. Itsekin heivasin Lukakun joukkueesta, Mitrovic tilalle. Katotaan saako esim. Martial tuplakiekalla mitään aikaan.
Hirvittää tämä kierros.
Hirvittää tämä kierros.
Kieltämättä. Yleensä tuplakierrokset ovat olleet pisteiden suhteen pettymyksiä, mutta nyt on sellainen tunne, että voi tulla hurjia lukemia tällä kierroksella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Njaa. Kyllä nää tuplakierrokset tuntuvat nyt yliarvostetuilta, kun minun jengissä olevista Poolin äijistä Clyne ei ole edes kokoonpanossa, Coutinho istuu (taas) penkillä ja vain Firmino on avauksessa. Sentään viimeisin mainittu teki just maalin Tosin istuu sitten varmaan seuraavan matsin penkillä...
Pääasia olisi, että Spursin tyypit munii täysin.
Jos Aguero painaa Newcastlea vastaan samoilla tehoilla kuin eilen ja on jollain triplakapteenina, saa yhdellä pelaajalla 100 pisteen kierroksen aikaan
Last edited by teekki (17.04.2016 16:25)
Toivottavasti poistavat nämä typerät boostit ens kaudeksi. Tuskin, mutta aina saa nillittää.
Mielenkiintoinen ottelu tänään tiedossa, kun leposilla on kolme Spursin miestä tulessa, minulla yksi ja teekillä ei ainuttakaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.