You are not logged in.
Ja mulla ei ole muuten mitään hajua kenen kanssa keskustelen, lähettäjän nimi on ihan älytön. Lisäksi se vaihtaa allekirjoitustaan ja spostin otsikkoa joka vastauksella. Ja ne otsikot on tyyliä "that rip-off aarg".
Jotenkin tää kuuluu asiaan. Kuuntelen Carolineria muuten just nyt.
onks tää se, jonka osoitteen annoin sulle joskus, agenerak tms.? lienee itse grux, mutta muistan kun postasin joskus livejournaliin jutun carolinerista, ja joku tyyppi otti yhteyttä, etten saisi kirjoitella aiheesta, koska jollain bändin tyypillä on mielenterveysongelmia tms, en kyllä muista nyt tarkasti. no joo, mutta jotenkin kaikki tämmöinen ehkä vaan kuuluu asiaan. paras bändi
Uudet housut ja paita wrote:Ja mulla ei ole muuten mitään hajua kenen kanssa keskustelen, lähettäjän nimi on ihan älytön. Lisäksi se vaihtaa allekirjoitustaan ja spostin otsikkoa joka vastauksella. Ja ne otsikot on tyyliä "that rip-off aarg".
Jotenkin tää kuuluu asiaan. Kuuntelen Carolineria muuten just nyt.
onks tää se, jonka osoitteen annoin sulle joskus, agenerak tms.? lienee itse grux, mutta muistan kun postasin joskus livejournaliin jutun carolinerista, ja joku tyyppi otti yhteyttä, etten saisi kirjoitella aiheesta, koska jollain bändin tyypillä on mielenterveysongelmia tms, en kyllä muista nyt tarkasti. no joo, mutta jotenkin kaikki tämmöinen ehkä vaan kuuluu asiaan. paras bändi
Hei hitto, taitaa olla sama tyyppi! En ollu edes ajatellut tätä koska eri meiliosote ku aiemmin, mutta parin detaljin perusteella vaikuttaa samalta. Viesteistään vois päätellä, että on eri tyyppi ku Brutal SFX:n nettisivua/distroa vetäny jannu, joka oli siis Grux? Tai ehkä ei?
niin siis se distroa vetänyt käsittääkseni eri tyyppi. mutta sekavaa meininkiä tää on joka tapauksessa
niin siis se distroa vetänyt käsittääkseni eri tyyppi. mutta sekavaa meininkiä tää on joka tapauksessa
Tää on varmaan ihan mahdollista. Nyt sieltä tuli just viesti otsikolla "Not so BSFX.com"
"we can do it!!"
eiköhän toi vielä onnistu, tsemppiä.
Maailman eeppisin levytilausjudanssi. Mahtavaa tarinointia.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
psykokarkki wrote:grux, brendan kearney ja bananafish-mies seymour glass julkaisivat muuten vuonna 1992 7"-singlen nimellä steeple snakes, ei aavistustakaan millaista lie mut pistin just kys. sinkun tilaukseen
psykokarkki wrote:tämmönen saapui:
steeple snakes - milk of dried mountain goats ep 7"kannessa lukee:
STEEPLESNAKES are; 3/200
SEYMOUR GLASS (Bananafish)
GRUX (Caroliner Rainbow)
BRENDAN (World Of Pooh)ja nyt on lätty kuuntelussa, tässä ei sanota kierrosnopeutta, mutta ehkä 33 kuulostaa paremmalta, aika pitkälle semmoista noisehtavaa rutinaahan tämä, ei paha
elikkäs youtubesta löytyy rutinaa:
kerroppa UHJP viimeisimmät vaiheet tilauksesta, onko asia yhtään edennyt?
johonkin zineen voisit tehdä jutun tästä tilauksesta
johonkin zineen voisit tehdä jutun tästä tilauksesta
samaa olin ehdottamassa. jos ei muuta niin kyl tästä seuraavaan mutinyyn sais hyvän rapsan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jaa joo ei ole mitään uutta, tyyppi on reissussa. "keep bugging me mid feb".
Asiat etenee. "Palataan asiaan" parin viikon päästä. Erään henkilön 75-vuotias äiti, kuka ehkä pystyis auttamaan tiettyjen levyjen osalta, mainittu.
vaikka uskosi falliin ja strengiin järkkyy, on hyvä että on sentään jotain pysyvää...
Tää menee vaan oudommaksi ja oudommaksi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Levyt haalittu kasaan ensi kuussa ja ilmeisesti erään ihmisen äiti lupasi maksaa postituksen.
En tiedä onko tämä toi aiemmin mainittu mummeli.
almost full box!!!
siis tuliko?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei vaan aktiivinen yhteyshenkilöni on saanu haalittua kasaan almost full boxin.
ok
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mutinyyn tai Kuumaan Linjaan tosiaan haastattelu tai raportti tästä levytilauksesta.
bzort glorf bööth
its ready to ship, gotta pick up the money next time im in the east bay to mail it. all systems go.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
its ready to ship, gotta pick up the money next time im in the east bay to mail it. all systems go.
mikäs tän tilanne?
Luppakorva sikailee taas wrote:its ready to ship, gotta pick up the money next time im in the east bay to mail it. all systems go.
mikäs tän tilanne?
Ei ole vielä lähtenyt. Nää tyypit ei vissiin käytä mitään elektronisia keinoja rahan siirtämiseen vaan tässä aiotaan ihan oikeasti hakea rahat fyysisesti kun on seuraavan kerran asiaa itärannikolle.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:its ready to ship, gotta pick up the money next time im in the east bay to mail it. all systems go.
mikäs tän tilanne?
Ei ole vielä lähtenyt. Nää tyypit ei vissiin käytä mitään elektronisia keinoja rahan siirtämiseen vaan tässä aiotaan ihan oikeasti hakea rahat fyysisesti kun on seuraavan kerran asiaa itärannikolle.
varmaan matkustavatkin joillain karjavankkureilla, trve 1800's style
Oho, mystinen levylaatikko jenkeistä. VOISIKO OLLA
ON
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
JUMALAUTA MITEN HYVÄ LEVY TÄMÄ WINE CAN'T DO IT, WIFE WON'T DO ON!!!
JUMALAUTA MITEN HYVÄ LEVY TÄMÄ WINE CAN'T DO IT, WIFE WON'T DO ON!!!
hyvää kannatti siis odottaa
laita kuvaa boksista. tuliko kaikki mitä pitikin? nyt sitten pitkä raportti tästä mutinyyn