You are not logged in.
http://www.soundi.fi/aiheet/liimatan-aikamatka/
tommosia, lisäksi liimatalta kai ilmestyy ensi vuonna uusi sooloalbumi.
Tuli tässä (melko) pitkästä aikaa kuunneltua (lähes) koko Nollapisteen tuotanto lävitse. Siinä tuli samalla tehtyä jokunen huomio. Kuten esimerkiksi että ainakin tällä hetkellä olisin valmis nimeämään Nimi muutetun yhtyeen mestaristeokseksi Suljetun sijaan. Oho jne. Lisäksi toteaisin, että nyt kuunneltuna nuo myöhemmän vaiheen levyt (Iiris ja Musta hiekka pääasiassa) kuulosti huomattavasti paremmalta kuin silloin ilmestyessään. Edellään kyllä väittäisin, että biisit on aika heikkoja aiempaan verrattuna, mutta soitto soi makeasti ja sitä soittelua kuuntelee oikein mielellään sekä tyytyväisyyden tunne sydämmessä. Hadjin läsnäololla vaikutti olevan yleinen virkistävä vaikutus.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tommi tässä terve. Kävin viikonloppuna Tampereella äänittämässä 50% soololevystäni ROKOKOO COMPUTER. Soitin kaikki soittimet kuuteen biisiin Jani "Jantsa" Viitasen äänittäessä. Näppäilty ukulele on emotional exploitation -tyyppinen pizzicato strings. Paksu symbaali syttyy hitaasti kuin 39-vuotias mies.
Loput kuusi kappaletta äänitetään kevättalvella Hot Contents -nimisellä kokoonpanolla ja levy ilmestyy ensi vuoden syksyllä.
levyn nimelle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
levyn nimelle
Naurahdin makeasti minäkin. Tämän lajin huumorin Tommi osaa, viimesimmässä sarjiksessakin taas pitkä liuta nasakoita one linereita.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Oon metsästänyt nyt aika kauan näiden biisiä Valtameren Lapsi. Ekalta demolta toki
Demoa ei mulla oo, eikä tota oo vissiin muuten julkastu. Tiedostona se on joskus pyörinyt netissä koska mulla on ollut se joskus ysärin lopussa koneella.
Löytyykö keltään demoa, biisiä tai tietoa?
Mulla on se demo jossain, voin etsiä illemmalla.
Ne kaks ekaa demoa olis kyl kiva saada johonkin kuultavaksi, kumma etteivät Diu dau -projektin yhteydessä laittaneet Spotifyhin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jaa niin, mulla on koneella vain nukahtaa-murre-tosiasia, ne demot on mulla kyllä jossain mut en ihan heti kyllä löydä niitä
jaa niin, mulla on koneella vain nukahtaa-murre-tosiasia, ne demot on mulla kyllä jossain mut en ihan heti kyllä löydä niitä
Ei tässä kiirettä oo, ku oon varmaan 15 vuotta metskannu tota biisiä
ite oon tässä aika monta vuotta odotellut että jostain ilmestyis nettiin se savu meihin -"live" lista-ohjelmasta vuodelta 1995 tms.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ite oon tässä aika monta vuotta odotellut että jostain ilmestyis nettiin se savu meihin -"live" lista-ohjelmasta vuodelta 1995 tms.
toi on Arkistokuvaa-dvd:llä, mut en osaa/jaksa ripata
jookcha wrote:ite oon tässä aika monta vuotta odotellut että jostain ilmestyis nettiin se savu meihin -"live" lista-ohjelmasta vuodelta 1995 tms.
Oliks tää se teippi suun edessä -playback?
bernardblack wrote:jookcha wrote:ite oon tässä aika monta vuotta odotellut että jostain ilmestyis nettiin se savu meihin -"live" lista-ohjelmasta vuodelta 1995 tms.
joo
teki erittäin voimakkaan vaikutuksen aikoinaan
Last edited by jookcha (23.03.2016 17:32)
Skeletonni wrote:bernardblack wrote:jookcha wrote:ite oon tässä aika monta vuotta odotellut että jostain ilmestyis nettiin se savu meihin -"live" lista-ohjelmasta vuodelta 1995 tms.
joo
teki erittäin voimakkaan vaikutuksen aikoinaan
Kaivoin devarin hyllystä ja katoin pitkästä aikaa. Toi haastattelu esityksen jälkeen
"Olik sulla jotain asiaa ku tulit siihen viereen?"
"No aamiaista syön vain kerran päivässä mutta olisin ihan tosissaan mieluummin jääny kotia."
Haastista en muista mutta toi musaesiintyminen nauratti kovin paljon.
Yksi upeimpia hetkiä kotimaisessa televisiohistoriassa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tropical Cocktail ei oikein koskaan lähteny, mut tämä kiinnostaa silti
Tropical Cocktail ei oikein koskaan lähteny, mut tämä kiinnostaa silti
Sama
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kalossimies wrote:Tropical Cocktail ei oikein koskaan lähteny, mut tämä kiinnostaa silti
Sama
juurikin näin.
Alxity wrote:Kalossimies wrote:Tropical Cocktail ei oikein koskaan lähteny, mut tämä kiinnostaa silti
Sama
juurikin näin.
Sama muuten meizilläkin. Vois kyllä kuunnella ton Cocktailinkin tässä joskus ekaa kertaa vuosikausiin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Cocktail on mun mielestä mainio. Onhan siinä nyt ohisektori poikineen mutta uppoaa kaanoniin.
svart meinaa jossain vaiheessa julkaista näiden vanhoja levyjä vinyyleinä, ainakin muovi kiinnostaa.
desibeli muisteli suljettua: http://www.desibeli.net/juttu/2860
absot 25 v.
Tommi Liimatta / Rokokoo Computer:
ennakkokuuntelutilaisuusTorstaina 8. syyskuuta kello 19:00,
Loosister, Hämeentie 50, HelsinkiHei Sinä vähintään 18-vuotias kaikenlainen ihminen. Kaipaatko voida kuulla uuden levyni julkaisua edeltävänä päivänä ravintolapalvelujen äärellä?
Sinulla on siihen mahdollisuus. Tilaisuus alkaa lavahaastattelulla, jonka jälkeen esitän muutaman soolotuotantoni kappaleen miehellä ja kitaralla ja sitten, kello 20, rysäytämme laaserlevyn pyörimään.
Minusta tämä on aivan mukava homma. Nähdään sitten Loosisterissa.Liimatan Tommi
Tommi Liimatta & The Hot Contents tässä terve.
Lohdutamme, että vaikket pääse huomenna iltaseiskalta ennakkoaistimaan Rokokoo Computeria (Bar Loosister, Hämeentie 50, Helsinki), levy on kuultavissa SoundCloudissa vuorokauden ajan: torstaista klo 20 perjantaihin klo 20.
Noin!