You are not logged in.
yhden tutun mielestä pixiesin indie cindy on niiden ainoa hyvä levy.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pixies ...? .. en oo koskaan kuunnellu, jotain tylsää kitararokkia kummiski
bossanova on pixiesin paras levy. teenager of the year on parempi kuin mikään pixiesin levy.
Saimaa -yhtyettä kaikki aina kehuu, mun mielestä jokseenkin blaah.
Saimaa -yhtyettä kaikki aina kehuu, mun mielestä jokseenkin blaah.
Sanonut jossain toisaallakin tällä foorumilla, että jos ne käyttäis ton tokaan levyyn pistetyn potentiaalin omien sävellyksien tekoon niin tuosta voisi kasvaa jotain suurta. Toi lainabiisien veto on ihan vitun väsynyttä. On varmaan ollut hienoa sovittaa ja jammailla biisejä uusiksi, mutta en henk koht näe mitään syytä intoilla tuosta.
bossanova on pixiesin paras levy.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lainabiiseille , Pixiesill , Neil Young :peul2:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Lainabiiseille , Pixiesill , Neil Young :peul2:
Tää on ainakin hyvä poikkeava mielipide mistä tuli mieleen, että Landing on Water on ihan kovimpia Neil Young suosikkejani. Re-ac-tor kans kova.
Mun Neil-suosikkini on Trans
Last edited by hezma (19.03.2016 00:13)
Mun Neil-suosikkini on Trans
Minun myös. Trans-fanitus taitaa kyllä nykyään olla aika yleinen oppositiomielipide.
Minun suurimpia suosikkeja ei ole mikään noista, mutta osa menee silti Neilin TOP10.
Re-ac-tor ja Trans on tosi hyviä. Landin on Water ei ole soinut koskaan itsellä niin paljon eli en oikein muista yhtään biisiä siltä. Oma suosikki on Zuma tai Broken Arrow.
Tykkään Neil Youngista erittäin paljon, mutta ymmärrän miksei maistu tippaakaan!
Last edited by hiirimattona (19.03.2016 15:04)
bzort glorf bööth
hezma wrote:Mun Neil-suosikkini on Trans
Minun myös. Trans-fanitus taitaa kyllä nykyään olla aika yleinen oppositiomielipide.
no siis kaikkihan siitä tykkää?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
EndloseAngst wrote:hezma wrote:Mun Neil-suosikkini on Trans
Ei tykännyt ennen.
bzort glorf bööth
jookcha wrote:EndloseAngst wrote:hezma wrote:Mun Neil-suosikkini on Trans
Ei tykännyt ennen.
Sehän oli pitkään Neil Youngin vihatuin levy. Siitä tykkäämisen yleistyminen on tainnut tapahtua kymmenen vuoden sisällä.
Last edited by EndloseAngst (19.03.2016 16:16)
hiirimattona wrote:jookcha wrote:EndloseAngst wrote:hezma wrote:Mun Neil-suosikkini on Trans
Ei tykännyt ennen.
Sehän oli pitkään Neil Youngin vihatuin levy. Siitä tykkäämisen yleistyminen on tainnut tapahtua kymmenen vuoden sisällä.
niin, se oli aikaansa edellä sitä ennen. vähän kuin paul mccartneyn mccartney II joka nykyään on "kaikkien" suosikki samaan tapaan.
EndloseAngst wrote:hiirimattona wrote:jookcha wrote:EndloseAngst wrote:hezma wrote:Mun Neil-suosikkini on Trans
Ei tykännyt ennen.
niin, se oli aikaansa edellä sitä ennen. vähän kuin paul mccartneyn mccartney II joka nykyään on "kaikkien" suosikki samaan tapaan.
Hyvä että muistutit. Olen aikonut tutustua siihen levyyn. Lähtee soimaan Spotifysta nyt.
Minun suurimpia suosikkeja ei ole mikään noista, mutta osa menee silti Neilin TOP10.
Re-ac-tor ja Trans on tosi hyviä. Landin on Water ei ole soinut koskaan itsellä niin paljon eli en oikein muista yhtään biisiä siltä. Oma suosikki on Zuma tai Broken Arrow.
Tykkään Neil Youngista erittäin paljon, mutta ymmärrän miksei maistu tippaakaan!
Broken Arrow on kyllä pahasti aliarvostettu. Yksi parhaita Youngin levyjä. Kumpa se vinyyliversion ekstrabiisikin julkaistaisiin vielä jossain uudestaan...
Transkin on paikoitellen aivan loistavaa, mutta ei aivan 5 tähden kokonaisuus kuitenkaan. Landing on Water on myös aika hyvä. Violent Sidessa on jännä Beatles-viittaus.
Mulla varmaan tällainen foorumin yleisemmästä linjasta poikkeava mielipide on ainakin Eaglesin kohdalla, joiden monista biiseistä (esim. Hotel Californiasta) tykkään. Ja mun mielestä System Of A Downin eka on selvästi huonompi kuin pari seuraavaa. Mitäs vielä... Animal Collectivella on minusta yksi hyvä biisi. Musesta olen myös tykännyt parin levyn verran (Absolution ja Mustat reiät ja revalaatiot). OK Computer on minusta paljon parempi kuin Kid A. Nick Caven ensimmäinen loistava levy on Henry's Dream. En ole varmaan koskaan jaksanut kuunnella JAMC:n Psychocandya läpi kokonaan, vaikka sillä pari täydellistä biisiä onkin. Niin ja Lou Reedin Raven on minustakin ihan hyvä levy eikä Lulukaan nyt NIIN paska ole.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hotel California on hyvä biisi, mut en tiä onko poikkeava mielipide.
Mitä välii?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nick Cavesta sikäli samaa mieltä, että vaikka ne 80-luvun levyt on kovia niin tulee enempi kuunneltua niitä uudempia seesteisempiä.
OMHASVAHAKSHA wrote:Hotel California on hyvä biisi, mut en tiä onko poikkeava mielipide.
Mitä välii?
sitä välii, kun topicci on "poikkeavat mielipiteet"
Tykkään Murder Ballads -levystä ja se on ainut Cave mitä mulla on. Miehen muu tuotanto ei oikeastaan edes kiinnosta.
...eli en oikeastaan tiedä millasta kamaa se muuten on tehny, ku tuo on kai jotenkin poikkeava. Tai en tiijä.
Hyvä levy kyllä. Mut tykkään itse muistakin levyistä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
...eli en oikeastaan tiedä millasta kamaa se muuten on tehny, ku tuo on kai jotenkin poikkeava. Tai en tiijä.
Nyt vaan tutustumaan, kun jaksoit cureenkin tutustua.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vanhat on rankempia ja raadollisempia, uudemmat vähemmän. Aika yksinkertainen analogia. Kummastakin päädystä löytyy tosi hyviä levyjä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
cavesta puheen ollen tämä mennee jo poikkeavien puolelle: miehen paras levy on cover-levy kicking against the pricks
Hyvä biisi. Voisin pitkästä aikaa kuunnella koko levynkin. Ainakin New Kid in Town on hyvä.
Eros Ramazzottilla on hienoja biisejä, muitakin kuin Più bella cosa.
Empäs tiijjä kuuluuko topsun piiriin, mutta semmoinen käsitys mulla on, että King of Limbsiä pidetään jotenkin köpösenä Radiohead-levynä. Tämähän on toki törkeää panettelua, koska levyhän on kautta linjan tosi hyvää, etten jopa sanoisi VIIPYILEVÄÄ soundia! Ja joku Separatorinkin meno, ai että kun on NAPACCAA. Kova levy
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.