You are not logged in.
Voi saatanan saatana että mä tykkäänkin Major Starista. Viimeisin levynsä Decibels of Gratitude on MIELETÖNTÄ psykejytää.
Kuulostaa muuten aika hyvältä folkrokki/psykejunttameiningiltä tää Meg Bairdin uus pändi Heron Oblivion:
Levy tilattu.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Voi saatanan saatana että mä tykkäänkin Major Starista. Viimeisin levynsä Decibels of Gratitude on MIELETÖNTÄ psykejytää.
En ole varmaan kuullut yhtään kappaletta levyltä, mutta tää oli Rangdan lämppärinä yksi huonoimmista todistamistani keikoista koskaan
Heron Oblivionin levy sen sijaan 5/5
Eikö Major Starsille ollut yhdistelmätopsua muiden Wayne Rogersin bändien kanssa? Aivan mahtava bändi!
bzort glorf bööth
Itä-Hollola Installaatio
Kassun ja CD:n ostin tältä ja yhen keikan näin. Hulvaton ukko ja musisoinnista pidän
Uudet housut ja paita wrote:Voi saatanan saatana että mä tykkäänkin Major Starista. Viimeisin levynsä Decibels of Gratitude on MIELETÖNTÄ psykejytää.
En ole varmaan kuullut yhtään kappaletta levyltä, mutta tää oli Rangdan lämppärinä yksi huonoimmista todistamistani keikoista koskaan
Oho, jopas. Pystytkö kuvailemaan miksi oli noin huono? Tää on itselleni yksi niistä harvoista bändeistä joiden näkemisen eteen vois nähdä jopa aika paljon vaivaa, turhauttavan vähän vaan keikkailevat Euroopassa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En tarkemmin muista kun tuosta on jo sen verran monta vuotta aikaa, jäänyt vaan mieleen keikkana jossa ei ollut mitään positiivista. Jotenkin sellainen äärimmäisen teennäinen ja pakotetun oloinen meno, naisvokalisti (nää on ilmeisesti vaihtuneet useampaan kertaan, en tiedä kuka oli) tais olla erityisen ärsyttävä. Bändi ei siis ollut millään lailla ennestään tuttu vaan sattumalta D Charles Speer & the Helixin kanssa lämppäämässä Rangdaa (nää kaks muuta oli erittäin hyviä).
En tarkemmin muista kun tuosta on jo sen verran monta vuotta aikaa, jäänyt vaan mieleen keikkana jossa ei ollut mitään positiivista. Jotenkin sellainen äärimmäisen teennäinen ja pakotetun oloinen meno, naisvokalisti (nää on ilmeisesti vaihtuneet useampaan kertaan, en tiedä kuka oli) tais olla erityisen ärsyttävä. Bändi ei siis ollut millään lailla ennestään tuttu vaan sattumalta D Charles Speer & the Helixin kanssa lämppäämässä Rangdaa (nää kaks muuta oli erittäin hyviä).
Ok, ok. Vaikee sanoa mitään ku ei ole tosiaan tullut nähtyä livenä. Wayne Rogersin tekemiset ovat niin alhaisella kiinnotustasolla Suomessa, että harvemmin kuulee kenenkään haukkuvan, siksi hiukan kiinnostu. Itselleni Rogers on jotenkin jopa vähän myyttinen hahmo, melkein 20 vuotta tullut diggailtua bändejään, mutta en oikein silti tiedä miehestä mitään.
Ja joo, Major Starsilla taitaa olla jo kolmas naislaulaja tällä hetkellä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
temples
en muistanut millään bändin nimeä, mutta muistin että mulla on yksi biisi kännykässä ja löytyihän se lopulta, hyvää kamaa, pitäis ehkä ostaa levy tai en tiiä. jos joku diggailee niin tehkääs oma topikki, kiitos.
Ihan saatanan hyvähän tuo on (ja tästä kyl on saletisti ollu keskustelua Ydiksen kanssa?). Tulis jo uus levy.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Olen yllättynyt että ainoat Jimmie Spheeris maininnat forkalla on mun kirjoittamia. Debyytti Isle of View on ihan täydellisyyttä hipova levy. En osaa oikein kategorisoida tai verrata mihinkään, mutta siis tuollaista jousilla maustettua 70-luvun alun folkkirokkipoppia. Muita levyjä en ole pahemmin kuunnellut. Jimmie kuoli 34-vuotiaana jäädessään rattijuopon alle. Knoppitietona hänen siskonsa Penelope on ohjannut Wayne's Worldin ja Decline of Western Civilizationin ekan osan.
^ tää on ollu tosi hyvä, mitä oon muutaman biisin kuullut. kaveri meni tukholmaan keikalle ja oli kuulemma ihana.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
String Driven Thing. Oon ollu tästä bändistä tietoinen suunnilleen siitä lähtien ku alko proge ja folkrokki kiinnostaa eli aika vitun kauan, mut olin jotenkin siinä käsityksessä et ei oo mikään kiinnostava bändi kyseessä, joten kuulin vasta tänään ekaa kertaa ja jumalauta mut noi pari biisii mitä tuubista kuuntelin oli aika kovaa kamaa. Hezmalta luultavasti löytyy kaikki levyt, joten voinee kertoa lisää. Mahtaiskohan näitä löytyä divareista/kirppareilta, pitääks lähtee ettimään.
edit: tosin nyt kyllä valehtelin, It's a Game on niin tuttu biisi et se on vissiin ollu jollain aikoja sitten myydyllä kokoelmalevyllä tai jotain, eli oon siis kuullu bändiä ennenkin
Last edited by bernardblack (27.09.2016 21:38)
Yhen levyn oon noiltä joskus kuullu, mutta ei mitään muistikuvaa oikeastaan, paitsi että eikai se sen kummemmin säväyttäny Itseasiassa tuo saattaa olla mulla vielä kasetilla jossain RYMistä ku nyt katon niin se saatto tosin olla toi niitten viides ja viimmene levy , että voihan olla että aiemmat on kovempia Tuossahan soitti se Grahame Smith, joka oli hetken myös Van Der Graafissa.
Last edited by hezma (27.09.2016 21:59)
Tuossahan soitti se Grahame Smith, joka oli hetken myös Van Der Graafissa.
No tätä kauttahan tää nyt toki tänään mieleeni juolahtikin.
On niin hemmetin coolin näkönen viulu-ukko.
On tää ihme musahipstereitten foorumi kun ei ole Xiu Xiullekaan topikkia
Näitten Plays the Music of Twin Peaks tuli kaverin suosituksesta pyöriteltyä läpi ja onhan tämä yllättävän toimiva tekele. Mieluummin tätä kuuntelee kuin jotain sibalaisia soittamassa hiilipaperikopioita jossain teemabileissä, heh.
Xiu Xiulta tuli kyllä jossain vaiheessa ostettua ihan kaikki, mitä tuli vinyylinä vastaan (elämäni synkkä periodi formaattinatsina). Women as Loversin jälkeen ei tosin enää oikein jaksanut iskeä. Dear God I Hate Myselfillä oli muutama ihan ok biisi. Tokasta levystä sinne Air Forceen asti kyllä pääsääntöisesti vitun hyvä bändi ja pelkkää 5/5 osastoa. Tavastian keikat oli todella kovia.
Mäkään en löytänyt foorumin searchilla, mutta googlettamalla löyty
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Näitten Plays the Music of Twin Peaks tuli kaverin suosituksesta pyöriteltyä läpi ja onhan tämä yllättävän toimiva tekele. Mieluummin tätä kuuntelee kuin jotain sibalaisia soittamassa hiilipaperikopioita jossain teemabileissä, heh.
Xiu Xiulta tuli kyllä jossain vaiheessa ostettua ihan kaikki, mitä tuli vinyylinä vastaan (elämäni synkkä periodi formaattinatsina). Women as Loversin jälkeen ei tosin enää oikein jaksanut iskeä. Dear God I Hate Myselfillä oli muutama ihan ok biisi. Tokasta levystä sinne Air Forceen asti kyllä pääsääntöisesti vitun hyvä bändi ja pelkkää 5/5 osastoa. Tavastian keikat oli todella kovia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
On tää ihme nörttien vetämä foorumi kun ei Search toimi
korjasub
Last edited by rc-lungen (19.10.2016 09:52)
rc-lungen wrote:On tää ihme nörttien vetämä foorumi kun ei Search toimi
korjasub
search toimii vain vähintään nelimerkkisillä sanoilla, joten sitten kannattaa etsiä esim. jonkun albumin nimellä tms. välillä hieman haastavaa kieltämättä.
Jore Marjaranta :center:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Bowery Electric - ei taida olla topsua?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
noiseidea wrote:Bowery Electric - ei taida olla topsua?
Tiedä sitten onko suukeisaritopikissa ollut juttua joskus.
Ei ainakaan haulla (omalla tai Googlella) löytynyt.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
profeetat
Tämmöseen törmäsin. Hyvänkuulone.