You are not logged in.
rc-lungen wrote:Kalossimies wrote:ydinaukio wrote:ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
Ommuute. Etenkin se Iisan kanssa vedetty sinkku on aivan sietämätön.
Jaa, mä luulin että tämä Ruger Hauer oli olevinaan jotenkin tasokas ryhmittymä. Ihan hirveetä kuraa. Tosi vitun hirveetä kuraa. Ja kun Iisa avaa suunsa, niin
tää on kyl aivan hirveä
ei kyl sinällään itellä mitään iisaa tai reginaa vastaan mut toi styge on jo jotain ruger-parodiaa. tosi väkinäistä skeidaa.
haluaisin kuulla ton, onko mun pakko ennakkotilata se levy että edes joskus onnistuis
en nyt ihan tämän takia jaksais spotikkaa asennella
haluaisin kuulla ton, onko mun pakko ennakkotilata se levy että edes joskus onnistuis
en nyt ihan tämän takia jaksais spotikkaa asennella
googlesta saattas ja näyttäs löytyvän kai jonkinlainen ämpäri
tai sit joku nauhottaa spotifystä tän sulle
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
en viitsi nyt duunissa latailla epämääräisiä ämpäreitä mutta ihme homma etteivät viitsi laittaa youtubeen.
Radio Helsinkiä kun kuuntelin tossa niin siellähän on kerrottu, et jostain tarroista voi kuunnella biisejä eli ei muuta kuin etsimään Helsingistä tarroja ja äpyttimen jollain sovellutuksella katsomaan ja kuuntelemaan niitä!
bzort glorf bööth
Radio Helsinkiä kun kuuntelin tossa niin siellähän on kerrottu, et jostain tarroista voi kuunnella biisejä eli ei muuta kuin etsimään Helsingistä tarroja ja äpyttimen jollain sovellutuksella katsomaan ja kuuntelemaan niitä!
kuulostaa suunnitelmalta kuulemma amazing-biisin kuulee jostain tommoselta. spotikkalinkistä saattoi kuulla pienen pätkän sekasin-biisiä kirjautumatta, kuulosti ihan reginalta
Kalossimies wrote:ydinaukio wrote:ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
Jaa, mä luulin että tämä Ruger Hauer oli olevinaan jotenkin tasokas ryhmittymä. Ihan hirveetä kuraa. Tosi vitun hirveetä kuraa. Ja kun Iisa avaa suunsa, niin
naurattaa jo etukäteen vaikka en oo kuullut vielä biisiä. Regina on raastavan vastenmielistä ja Ruger Hauer ei ole milloinkaan aiemminkaan ollut minusta hyvä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
rc-lungen wrote:Kalossimies wrote:ydinaukio wrote:ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
naurattaa jo etukäteen vaikka en oo kuullut vielä biisiä. Regina on raastavan vastenmielistä ja Ruger Hauer ei ole milloinkaan aiemminkaan ollut minusta hyvä.
veikkaan siis että loppuvuodesta hehkutat tätä yllättävää mestariteosta
pakko kyllä sanoa, että se avoautobiisi on mun mielestä vielä kamalampi. typerä hokema siinäkin ja biisi starttaa muistaakseni tolla kertsillä tommishockin etovan äänen saattelemana
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ray charlz wrote:vihaajille osoittaisin tän vestan terveisen fb-sivulta:
"Rakkautta ja zenii t. Vesta ❤️"
vaikuttaa ihan symppikseltä ja sillee mut musa vaan on kamalaa, sorry
vestan musa oli kieltämättä aika ankeeta (tai sanotaanko "ei mun juttu") mutta symppasin heti kun oli jotenkin tolleen mukavan arkipäiväisen näköinen mimmi :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
psykokarkki wrote:ray charlz wrote:vihaajille osoittaisin tän vestan terveisen fb-sivulta:
vestan musa oli kieltämättä aika ankeeta (tai sanotaanko "ei mun juttu") mutta symppasin heti kun oli jotenkin tolleen mukavan arkipäiväisen näköinen mimmi :peuk:
taidelukio-artisteista: itseä musalukion käyneenä entisenä ankarana erikoisuudentavoittelijana ilahduttaa toki, että kuvis/ilmaisutaitolukiolaiset päätyy aina jonkinasteisen välimallin taideangstin pariin ja musiikkilukioista tulee jotain vitun vilma alinoita
Jannan erobiisi. Miksi kuuntelin? Anteeksi korvat!
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Pope wrote:psykokarkki wrote:ray charlz wrote:vihaajille osoittaisin tän vestan terveisen fb-sivulta:
taidelukio-artisteista: itseä musalukion käyneenä entisenä ankarana erikoisuudentavoittelijana ilahduttaa toki, että kuvis/ilmaisutaitolukiolaiset päätyy aina jonkinasteisen välimallin taideangstin pariin ja musiikkilukioista tulee jotain vitun vilma alinoita
Joo, no myönnettäköön, että ilmaisutaitoteinit tekevät sentään tuota nolostuttavan ja symppiksen välillä häilyvää puhaltelua, mutta joku Sibeliuslukio tuuttaa jotain tiisuja ja haloohelsinkejä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pope wrote:Pope wrote:psykokarkki wrote:ray charlz wrote:vihaajille osoittaisin tän vestan terveisen fb-sivulta:
Joo, no myönnettäköön, että ilmaisutaitoteinit tekevät sentään tuota nolostuttavan ja symppiksen välillä häilyvää puhaltelua, mutta joku Sibeliuslukio tuuttaa jotain tiisuja ja haloohelsinkejä
vilma alinassa ei tokikaan oo mitään vikaa
montas yhteistä fb-kamua jengillä vilma alinan kanssa? itel vaan yks. sibeliuslukion käynyt toki
Ei yhtään En ollut koskaan kuullutkaan tyypistä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vestan kanssa oli 4 yhteistä, Vilma Alinan kanssa 6, mm. 2 sen serkkua.
Ei yhtään yhteistä kaveria Vestan eikä Vilma Alinan kanssa.
Pitäisikö itse pyytää heitä kaveriksi?
Yksi kaveri näkyy tykkäävän Vestasta.
en tiedä keitä nää on enkä varmaan haluu
Ei yhtään yhteistä kaveria Vestan eikä Vilma Alinan kanssa.
Pitäisikö itse pyytää heitä kaveriksi?
Tee se
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vestan kanssa oli 4 yhteistä, Vilma Alinan kanssa 6, mm. 2 sen serkkua.
mulla 2 ja 2. Ikä näkyy
ei yhteisiä vilma alinan kanssa. en ees tiedä kuka se on, mut näköjään vuotta vanhempi ku mun poika
Pope wrote:Pope wrote:psykokarkki wrote:ray charlz wrote:vihaajille osoittaisin tän vestan terveisen fb-sivulta:
molempi kamalampi
lähes koskaan kummaltakaan taholta ei tule mitään oikeasti hyvää. jos miettii, mitä kallion lukio on antanut meille aiemmin: don huonot
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
molempi kamalampi
lähes koskaan kummaltakaan taholta ei tule mitään oikeasti hyvää. jos miettii, mitä kallion lukio on antanut meille aiemmin: don huonot
jep ja r salminen kaikkine projekteineen. tää muuten ihan otsikon mukaista. tai sanotaan nyt että r salminen, paskinta ikinä.
e: editoin nimen, koska kyseinen narsisti varmaan googlaa tällä hetkellä itseään ja tekee tästä jonkun facebook-postauksen kohta
Last edited by ray charlz (17.03.2016 23:39)
rc-lungen wrote:molempi kamalampi
lähes koskaan kummaltakaan taholta ei tule mitään oikeasti hyvää. jos miettii, mitä kallion lukio on antanut meille aiemmin: don huonotjep ja r salminen kaikkine projekteineen. tää muuten ihan otsikon mukaista. tai sanotaan nyt että r salminen, paskinta ikinä.
e: editoin nimen, koska kyseinen narsisti varmaan googlaa tällä hetkellä itseään ja tekee tästä jonkun facebook-postauksen kohta
Muistan kun kyseinen nilkki yhtyeineen esiintyi ensimmäistä kertaa näyttävämmin jossain alppipuiston nuorisosikailuissa, jossa kuitenkin oli ollut ihan oikeitakin bändejä soittamassa. Covereina Zeppareita ja Nu-metal-klassikoita, päätteeksi RATMin killing in the name of keskareilla höystettynä. Myötähäpeä oli valtava.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ray charlz wrote:rc-lungen wrote:molempi kamalampi
lähes koskaan kummaltakaan taholta ei tule mitään oikeasti hyvää. jos miettii, mitä kallion lukio on antanut meille aiemmin: don huonotjep ja r salminen kaikkine projekteineen. tää muuten ihan otsikon mukaista. tai sanotaan nyt että r salminen, paskinta ikinä.
Muistan kun kyseinen nilkki yhtyeineen esiintyi ensimmäistä kertaa näyttävämmin jossain alppipuiston nuorisosikailuissa, jossa kuitenkin oli ollut ihan oikeitakin bändejä soittamassa. Covereina Zeppareita ja Nu-metal-klassikoita, päätteeksi RATMin killing in the name of keskareilla höystettynä. Myötähäpeä oli valtava.
no eipä meno ole paljoa kypsempi nykyään. harvempi tämmönen turha julkkis tai poppari ärsyttää todella, mutta tän kaverin lisääntynyt medianäkyvyys on kyllä todella raivostuttavaa. vaikea välttää missään enää kun on viis ohjelmaa, improteatteria ja listahittejä.
Itse olen onnistunut välttämään ko. näyttelijän jälkikasvun mediapreesenssin sitä yhtä krapula-aiheista iskusävelmää lukuunottamatta. Ja sehän oli vähemmän yllättäen aivan hirveän paska. Mulle siis totaalisen yhdentekevä, mutta varmasti kohdattaessa äärimmäisen vihattava artisti.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
https://blogi.thl.fi/blogin-nayttosivu/ … po-soikoon-
Matti Virtanen, Yhteiskuntapolitiikka-lehden ex-päätoimittaja piti kappaleesta.
itse en ole kuunnellut, mutta blogi oli viihdyttävä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
https://blogi.thl.fi/blogin-nayttosivu/ … po-soikoon-
Matti Virtanen, Yhteiskuntapolitiikka-lehden ex-päätoimittaja piti kappaleesta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
"tuore ja raikas" mainittu
Kappaletta en taida houkuttelevasta blogauksesta huolimatta kuunnella