You are not logged in.
Masentavan hapokasta?
[quote:7b52b33565="ILR"]vaikee pelata yhtään mitään kun on koko ajan niin vitun masentunut
Tää vitsi ei tule vanhenemaan KOSKAAN! [/quote:7b52b33565]
nyt jää olli hokkanen ja hapokkuuskin toiseksi
Huikealla piste-erolla tämänkertaisen ydinsodan voitti Muammar Gaddafin luotsaama Euroopan yhdistynyt islamistivaltakunta. Tehokkaat iskut Moskovaan, Pietariin ja Kairoon olivat avaimet islamistien voittokulkuun. Edes Kim-Jong Illin raukkamainen kahden siilon puolustustaktiikka ei auttanut, sillä Gaddafin ydinkärjet ohjasti maaliin itse Allah.
Myöhempinä vaiheina historiankirjoihin kirjattiin myös erittäin raukkamainen yhteishyökkäys Eurooppaa kohtaan. Vääräuskoiset Venäläiset ja Afrikkalaiset eivät kuitenkaan onnistuneet edes kierolla yhteispelillä lannistamaan Pyhää Eurooppaa ja sen rohkeaa, suorastaan ylivertaisen älykästä johtajaa, Muammar Gaddafia
Pisteitä voittajalla siis 112, muilla aika vitusti vähemmän
Varikset komentavat
njoo, esukin voitto johtui siitä että sai tuhottua moskovan, leningradin ja kairon euroopasta. Koska nyt kokeiltiin pienillä asukasmäärillä niin nuo kaupungit oli suurimmat taas. Pitää kokeilla siten että vain omat tappiot merkkaa, varmaan toiminta muuttuisi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Taas jäi liian monta ohjusta ampumatta ja suurhyökkäyksen aloitettuani suurkaupungit oli jo tuhottu.
Molemmat
kraakku 154
Larg 108
tapna 20
Dr. Outolempi 0
---
Joo, tulipa taas sodittua.
Peli lähti minulla harvinaisen hyvin liikkelle ja sain torjuttua merivoimillani tehokkaasti lähes kaikki uhat ennen DEFCON1:n alkamista ja vielä vähän aikaa sen jälkeenkin. Sijaintini koitui kuitenkin isoimmaksi ongelmakseni, sillä mannertenvälisten ohjusten nakuttaminen Pohjois-Amerikasta kraakun ja tapnan ohjastamien Euroopan ja Venäjän kimppuun kostautui hävyttömään suurella hukkaohjusprosentilla ja tämän takia en saanutkaan sillä sektorilla aikaan juuri mitään. Etelä-Amerikkaan oli helpompi hyökätä, mutta sekään ei riittänyt takeeksi voittoon.
Johtopaikka vaihteli muutamaankin kertaan pelin aikana minun ja kraakun välillä, mutta lopulta kraakun onnistuneet iskut Venäjän isoimpiin kaupunkeihin kiidättivät puppelimme johtoon, vaikka yritinkin paikata tilannetta pommittamalla Eurooppaa maan tasalle samaan aikaan kaikkien muidenkin kanssa. Tämän jälkeen loppuivatkin jo ohjukset ja loppupeli piti viettää puolustustilassa.
Hauskin (ja kiroiluntäytteisin) peli pitkiin aikoihin kuitenkin.
Taas on ydinsodat sodittu ja voittoon ylsivät jälleen Muammar Gaddafin islamistit. Euroopasta ammutut ydinkärjet tekivät selvää New Yorkista, Pietarista ja Moskovasta murhaten yhteensä 108,1 miljoonaa vääräuskoista paskaläjää.
Pisteitä Gaddafin pyhät joukot keräsivät yhteensä 154, seuraavaksi sijoittuivat Largin johtama Yhdysvallat 108:llä pisteellä.
Moskovaa vastaan suoritettu yhteishyökkäys pommikoneilla oli kuin suoraan ydinsodan oppikirjasta.
Varikset komentavat
Muammarille ei vittuilla -späm
Varikset komentavat
Ryssävihalle
Melkoisia kauhunhetkiä koettiin kyllä kun tajusin että Eurooppaa kohti satoi ohjuksia kolmesta suunnasta ja omatkin siilot olivat vielä ampumistilassa.
Varikset komentavat
Gaddafiakin kiinnostaa
EIKU HEI, TARVITTAIS PELAAJIA! TÄNÄÄ VOIS MATSATA JOS SAATAIS PARI UUTTA NAAMAA MUKAAN
Varikset komentavat
"Seuraavaks isketään New Yorkiin.."
Varikset komentavat
MISSÄ PELAAJAT??
Varikset komentavat
Muammar suuttuu ihan kohta
Ja sit ei hyvä heilu!
Varikset komentavat
ILR JA FORSSTO NYT PELIIN MUKAAN!
Varikset komentavat
Painoin punaista nappia, shanksi voi ootella hetkenä minä hyvänsä eka tämmöstä
ja sit tämmöstä
Varikset komentavat
Gaddafi ja muut pusit laskevat jo alleen.
Kohta jytisee!
Vielä ehtii mukaan jos on nopea!
Varikset komentavat
[quote:5cb3a09735="tapna"]
Gaddafi ja muut pusit laskevat jo alleen.[/quote:5cb3a09735]
Sama edelleen. Ensi kerralla viedään loppuun se, mikä oli jo nyt lähellä.
HAHAA, Muammar Gaddafi kruisaili jo kolmanteen perättäiseen voittoon 124 pisteellä
Toiseksi Romanian perseroiskija, Chausescu: 119 pistettä
Montezuma jätettiin kylmästi kolmanneksi 68:lla pisteellä.
Norjan lahja jäi viimeiseksi, -37 ja sytykkeetkin kastuivat. Ei pala kirkot jos tuollalailla puppeloi.
Varikset komentavat
Oli ihan vitun hyvät mäiskeet! Pelotti ihan hemmetisti yhdessä vaiheessä: olin jo lähellä ajautua miinuspisteille, Montezuma räjäytti tutkan ja parit siilot. Mutta sitten laitoin kaiken yhden kortin varaan ja hyökkäsin Venäjälle. Reilu sata pistettä siltä reissulta ja voittoon!
Varikset komentavat
Kairon tuhoutumisen noinkin alkuvaiheessa olisin voinut välttää sijoittamalla yhden lentokentän siihen viereen. Ei säteillyt polla ei, Niilin suistossa sen sijaan..
Varikset komentavat
Pitikin puppeloida pelin alkumetrit totaalisesti kilpikonnataktiikalla. Siinä vaiheessa kun pääsin viimein apajille, olivat jo muut ehtineet tuhota kaikki jättikaupungit. Kairon sentään sain napattua itselleni. Kaiken kruunasi Muammarin hyvin ajoitettu vastaisku vielä tulitustilassa olevaan kaupunkirykelmääni. Muutamassa hetkessä niin Moskovasta kuin Pietarista oli jäljellä vain valkoisena hohtava läiskä kartassa. Siinähän sitten loppupeli räiskittiin epätoivoisena muutaman miljoonan kaupunkeja säälipisteiden toivossa.
Pirun hyvä erä!
Räväkkä aloitus toi hyvät pisteet ja ne säilyivätkin lähes vakiona loppuun asti. Loppurynnäkkö meni taas myöhsätymisen takia osittain persiilleen. En vaan uskaltanut hyökätä aiemmin, kun pommia sateli sympaattisten brassien niskaan joka puolelta. Silti paras peli ikinä
Tapnan huippupisteet ja -sijoitus selittyy kyllä sillä että Yhdysvaltojen puikoissa oli ensikertalainen Vikernes
Varikset komentavat
Cirutut
Näin kävi sitten taas tällä kertaa,