You are not logged in.
vihaa ei voi käsittää. hyviä biisejä noi kaks. leffareferenssit kans kunnossa tossa varjo-videolla
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ilmaisutaitolukiolaisen rankka elämä, viileyden ja bailaamisen sietämätön vaikeus, erikoisuudentavoittelun hankaluus.
Kiitos. Tätä juuri hain.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lana Del Rey:
Vesta:
kummatkin tyhmyydessään kivoja
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
rc-lungen wrote:Ilmaisutaitolukiolaisen rankka elämä, viileyden ja bailaamisen sietämätön vaikeus, erikoisuudentavoittelun hankaluus.
Kiitos. Tätä juuri hain.
tää on toisaalta hieno ajankuva!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kalossimies wrote:rc-lungen wrote:Ilmaisutaitolukiolaisen rankka elämä, viileyden ja bailaamisen sietämätön vaikeus, erikoisuudentavoittelun hankaluus.
Kiitos. Tätä juuri hain.
tää on toisaalta hieno ajankuva!
Joo ymmärrän kyl ton näkökulman ja sen, että se kokemus voi olla hyvinkin "aito". En vaan ehkä oo tarpeeks kalliolainen samaistumaan tuohon angstiin. He, jotka niin tekevät, ovat siihen toki oikeutettuja. Mut vähän huvittavalta se näin "ulkopuolisen" näkökulmasta näyttää.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En vaan ehkä oo tarpeeks kallion lukiolainen samaistumaan tuohon angstiin..
korjasub
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Lana Del Ray on kökkö ja tää Vesta tuli tutuksi pari viikkoa tai viikko sitten tällä foorumilla. Sekin aika huono, mutta support ajankuvan aistijat.
bzort glorf bööth
Lana Del Rey on ihana ja toi on tosi noloa paskaa. Seuraava!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ei oo Lana Del Ray ihana. En muista varmaks onko tää yhä relevantti kommentti, mutta siis käppä versio Mazzy Starista.
bzort glorf bööth
Ei oo Lana Del Ray ihana.
On Lana Del Rey ihana.
ray charlz wrote:psykokarkki wrote:ray charlz wrote:kuis paljon jengillä yhteisiä kavereita vestan kanssa? itel kaks, kumpikin tuttuja täysin eri yhteyksistä.
facebookissa? en tiedä sen oikeaa nimeä, mut näköjään tosta artistisivusta tykkää 2 kaveria.
juu, fabossa. vestan oikea nimi lienee vesta. artistisivusta tykkää vaan yks kaveri
ai se on etunimi
ei näy yhteisiä kavereita.
sama
biisejä en oo vielä kuunnellu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
vihaajille osoittaisin tän vestan terveisen fb-sivulta:
"Rakkautta ja zenii t. Vesta ❤️"
vihaajille osoittaisin tän vestan terveisen fb-sivulta:
"Rakkautta ja zenii t. Vesta ❤️"
vaikuttaa ihan symppikseltä ja sillee mut musa vaan on kamalaa, sorry
Vesta herättää selvästi täällä harvinaisen paljon voimakkaita mielipiteitä. Se ei voi olla huono asia.
Tuosta laulutavasta tulee mieleen Samuli Putro
Tämä totta. Kevät oli aika surkea, mut toi Varjo ihan pl.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
mitä tarkoittaa zenii? sama kuin tsemppiä eli tsemiä?
bzort glorf bööth
varmaan rauhaa kalliolaisittain sanottuna, sillee zen-buddhalaiseen tyyliin.
Kalossimies wrote:En vaan ehkä oo tarpeeks kallion lukiolainen samaistumaan tuohon angstiin..
korjasub
Väitätkö ettei Kalliossa olisi lukioiän ylittäneitä ihmisiä, jotka elävät samaa elintasodekadenssia? Toisaalta no eräänlaista henkistä lukiolaisuuttahan se on.
rc-lungen wrote:Kalossimies wrote:En vaan ehkä oo tarpeeks kallion lukiolainen samaistumaan tuohon angstiin..
korjasub
Väitätkö ettei Kalliossa olisi lukioiän ylittäneitä ihmisiä, jotka elävät samaa elintasodekadenssia? Toisaalta no eräänlaista henkistä lukiolaisuuttahan se on.
Viittasin konkreettisesti siihen, että olisi Kallion Lukion oppilas.
veikkaan, että Vesta on ehdottomasti Torkkelin lukiosta, ei Kallion
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
luulen tietäväni varmaksi, että vesta oli kallion lukiossa
ulkonälö pettää.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
backlash alkoi
oon kuullu vaan sen avoautobiisin, onks muita kuultavissa spotikan ulkopuolella?
aikalailla sama vaikka tykkäänkin kyllä edellisestä levystä ja tätäkin odottelin innolla. voihan se olla että kääntyy vielä päälaelleen, mutta toistaseks ei noista saa muuta irti kuin pahaa mieltä.
Ommuute. Etenkin se Iisan kanssa vedetty sinkku on aivan sietämätön.
ydinaukio wrote:ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
Jaa, mä luulin että tämä Ruger Hauer oli olevinaan jotenkin tasokas ryhmittymä. Ihan hirveetä kuraa. Tosi vitun hirveetä kuraa. Ja kun Iisa avaa suunsa, niin
Kalossimies wrote:ydinaukio wrote:ruger hauerin 2 uutta biisiä huh huh
Jaa, mä luulin että tämä Ruger Hauer oli olevinaan jotenkin tasokas ryhmittymä. Ihan hirveetä kuraa. Tosi vitun hirveetä kuraa. Ja kun Iisa avaa suunsa, niin
tää on kyl aivan hirveä
ei kyl sinällään itellä mitään iisaa tai reginaa vastaan mut toi styge on jo jotain ruger-parodiaa. tosi väkinäistä skeidaa.
Last edited by jookcha (17.03.2016 14:35)