You are not logged in.
öö en mä sitä oo lukematta jättämässä tai heti lukemassa, mut jos haluut sen itelles niin aye aye, mut lähettäminen maksaa varmaan lähes yhtä paljon ku kirja
no pidä sit jos oikeasti joskus aiot lukea, diilaus mulle sitten joskus
muistaakseni tuo vaan oli tuo edition jossa on tuo hieno kansi, tosin kun nuo muut hyperion cantosin kirjat joita lukiessani vahvasti häpesin ja halusin piilottaa kannet jonkun lehdenväliin tms kun julkisilla luin
lol etenkin tää
Last edited by mitten (08.05.2012 18:39)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Sit kun mä tuun scifikaapista ulos, aion lukea ainoastaan scifikirjoja tuommosilla kansilla, häpeä vopite hasittaa
"I'm only into hard scifi"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
"I'm only into hard scifi"
fuck yeah
+ en mä nyt OIKEASTI hävennyt, mut toki huvitti kun tajusin minkälaisen kuvan kannet varmaan "tietämättömälle" antais, ja se nauratti/harmitti et ne piti kuvittaa tuolla tavalla kun NE KIRJATHAN ON IHAN VITUN KOVVIA ja ne ansaitsis jonkun esim vitun glossy/shiny "shrike gunmetal ilman mitään tekstiä" tyylisen hienon graafisen ilmeen (eli kuten tossa yllä kuvassa olevassa editionissa mut kaikille neljälle)
noh nyt kun leffakin on tekeillä ja jos se mitenkään onnistuu/becomes a hit, niin ehkä tulevaisuudessa julkaistaan koko sarjasta joku tommoinen ihana perseily-edition
Last edited by mitten (08.05.2012 19:00)
nyt kun leffakin on tekeillä[/url]
olin unohtanu tän :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hyperionissa imho taso laskee melko nopeasti ekan kirjan jälkeen. Eka onkin vitun kova.
Dan Simmons kuuluu näihin "tämä kirjailija hämmensi minua" kategoriaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sit kun mä tuun scifikaapista ulos, aion lukea ainoastaan scifikirjoja tuommosilla kansilla
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Dan Simmons kuuluu näihin "tämä kirjailija hämmensi minua" kategoriaan.
Oon lukenu tuolta vain jonku kauhuromaanin Kesäyön kauhu (Summer of Night (1991) Eise huono kai ollu No en kyllä kai enää tuommosta jaksas, mut nii.
Simmonsin Dickens-saaga Drood oli kova
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hyperionissa imho taso laskee melko nopeasti ekan kirjan jälkeen. Eka onkin vitun kova..
virheellinen mielipiteesi noteerattu silmienpyörityksellä ja "pfft" äänellä
John Kennedy Toole: Confederacy of Dunces
En päässyt tunnelmaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Simmonsin Dickens-saaga Drood oli kova
Meinasin tämän lukea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jumpe kun onkin työläs luettava. Aihepiiri on kiinnostava, Neuvostoliiton tiedusteluhistoriaa siis muutenkin kuin KGB:n kautta, mutta onpa paskasti kirjoitettu. Ihan levoton kavalkadi erinäisiä agentteja luetellaan ja niiden toimia ja asemapaikkoja. Myös lyhennepommitus on armotonta. En ole vielä päässyt 20-luvulta pois, ehkä meno paranee kun pääsen tutummille vuosikymmenille.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.