You are not logged in.
bernardblack wrote:Pope wrote:bernardblack wrote:30.4.
pankaa muistiin
MITÄ
Nuorehkon Morsen uudet jaksot alkaa ygösellä
aah
pistin kalenteriin ylös että muistan ostaa kaliaa (ikään kuin tämä olisi tarpeellinen muistutus)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pope wrote:bernardblack wrote:Nuorehkon Morsen uudet jaksot alkaa ygösellä
aah
pistin kalenteriin ylös että muistan ostaa kaliaa (ikään kuin tämä olisi tarpeellinen muistutus)
JEEEEEEE!!!!!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Perkele eka jakso meni ohi. Ja toka kans.
Last edited by noiseidea (10.04.2016 13:51)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ja toukokuussa alkaa Happy Valleyn kakkoskausi, kyllä meitä nyt hemmotellaan.
(Tänään alkaa muuten ylellä ykköskauden uusinnat, jos joku ei oo vielä nähny. MEINAAN SUOSITTELEN MITÄ LÄMPIMÄMMIN)
ns. jumping the shark -hetki saavutettu Nuoressa Morsessa
ns. jumping the shark -hetki saavutettu Nuoressa Morsessa
ei saatana ny jännittää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
bernardblack wrote:ns. jumping the shark -hetki saavutettu Nuoressa Morsessa
ei saatana ny jännittää
mä vittuunnuin jo edellisellä kaudella siihen vinkkejä jättävää oopperamurhaaja -jaksoon. liian yliampuva, ei ei. ei jatkoon.
en kestä miltonia quottaava nuori morse ilman all the beer in the world
Pope wrote:bernardblack wrote:ns. jumping the shark -hetki saavutettu Nuoressa Morsessa
ei saatana ny jännittää
mä vittuunnuin jo edellisellä kaudella siihen vinkkejä jättävää oopperamurhaaja -jaksoon. liian yliampuva, ei ei. ei jatkoon.
ei kyl mulla ollu mitään ongelmaa ton kolmosenkaan kanssa. Jumalaytion, eeppistä morseverse-metaa vieläpä, kirottu Crevecoeur Hall ja Hathawayn faija
Last edited by Pope (21.05.2016 10:18)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En oo koskaan jaksanu tosta Ryhmä Pullmanista kiinnostua niin paljoo et oisin katsonut, mut nyt sattumalta huomasin et tän viikonlopun jaksossa oli jotain okkultismijuttuja joten katoin ja olipa aika mainiota alanmooretouhua; kaaosmagiaa ja psykogeografiaa ja veriuhreja ja semmosta. Lisää tämmöstä brittidekkareihin.
Tätä tuskin on näytetty vielä härmä-tv:ssä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En oo koskaan jaksanu tosta Ryhmä Pullmanista kiinnostua niin paljoo et oisin katsonut, mut nyt sattumalta huomasin et tän viikonlopun jaksossa oli jotain okkultismijuttuja joten katoin ja olipa aika mainiota alanmooretouhua; kaaosmagiaa ja psykogeografiaa ja veriuhreja ja semmosta. Lisää tämmöstä brittidekkareihin.
vittuko missasin tämän
PSYKOGEOGRAFIAA VIELÄ
Olikos tätä Red Ridingia kenkään nähny
Olikos tätä Red Ridingia kenkään nähny
Kerran lainasin kirjastosta yhen osan, en ollu tajunnu sarjaksi ja muita osia ei sit löytynyt. Muistaakseni hyvä ja oon kyl halunnut nähdä kokonaan. Tulihan tää yleltä uusintanakin tässä joskus, mut ei tullu areenalle joten näkemättä jäi taas.
On katsottu, en liiemmin tykännyt. Oon tännekin tuosta kirjoittanut, mutta ei nyt haku löytänyt. Katsomisesta on vuosia aikaa, mutta muistaakseni oli aika sekava. Siis sotkettiin sarjamurhia ja korruptiota ja tästä ei oikein sopivaa keitosta mun makuun saatu, vaikka kyseisiä elementtejä rakastankin.
On katsottu, en liiemmin tykännyt. Oon tännekin tuosta kirjoittanut, mutta ei nyt haku löytänyt. Katsomisesta on vuosia aikaa, mutta muistaakseni oli aika sekava. Siis sotkettiin sarjamurhia ja korruptiota ja tästä ei oikein sopivaa keitosta mun makuun saatu, vaikka kyseisiä elementtejä rakastankin.
joo. Kattelin kans että tuossa olis ollu todella hyvät ainekset (plus vielä toi että inspiroidutaan legendaarisista tosielämän yorkshireläisistä veriteoista) mutta jos ja kun toi hävis jälkiä jättämättä niin ei tainnut olla kovin kaksinen.
sarjamurhaajat on aivan järkyttävän ylikäytetty aihe, ja ei ees kauhean kiinnostava
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
sarjamurhaajat on aivan järkyttävän ylikäytetty aihe, ja ei ees kauhean kiinnostava
Höpö
Partners in Crime ekan jakson perusteella oikein mainio (ja yllättäväkin).
Mistä tulee? Noi Tommy ja Tuppence kirjat oli Christien vihonviimeistä kuraa muistaakseni.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mistä tulee? Noi Tommy ja Tuppence kirjat oli Christien vihonviimeistä kuraa muistaakseni.
Areenalta katon.
No täytyypä tsekata, vaikka vähän epäilen..
En oo vielä kattonut, mut David Walliams on kyl