You are not logged in.
Jalo genre ansainnee oman topikin koska vakavia harrastajia löytyy.
Aion korkata tänä iltana viikko sitten Ylellä alkaneen Inspector George Gentlyn. Varovaisen innostunut tunnelma
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ite meinasin et ei viitti Gentlyä, kerro toki jos onkin hyvä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ihan pl, ei mikään instant-kiima noussut eikä juoni ollut briljanttiuden huipentuma mutta tyydyttävä ajankuva, hyviä aksentteja (jakson Irlanti-plot toi lisävärejä), DI Gentlyn ja DS Bacchuksen kemia kehittyy kivasti, jatkoon menee
Gently on oikein hyvä, suosittelen.
Lewis oli aluksi vähän nihkeä mutta kun jaksoi muutaman niin siitähän paljastui oikein hyvä sarja. Komisario Morse ja Nuori Morse (Endeavour) täytyisi myös hoitaa katseluun.
Vera ja Broadchurch olivat myös ihan jees. Luther ehkä paras!
Varikset komentavat
Morset löytyy näköjään kirjastosta dvd:nä, telkkarista katsonut satunnaisesti sieltä täältä. Pitänee ottaa käsittelyyn.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lynley ehdottomasti omia suosikkeja, ja Hiljainen todistaja myös. Ryhmä Pullman sitten vähän kevyemmällä tatsilla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Morse
Oon kattonu noita muita morse-sarjoja, ja meneehän ne sillee, mut vesittynyttä alkuperäisestä kovasta kamasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Noisetille vois iskeä Above suspicion, siin on hyvännäkönen misu valkosessa kauluspaidassa
Varikset komentavat
On toi Netflixissä listalla odottamassa, jopa ilman tietoa valkoisesta kauluspaidasta
Morse
Oon kattonu noita muita morse-sarjoja, ja meneehän ne sillee, mut vesittynyttä alkuperäisestä kovasta kamasta.
kyllähän originaali-morse on kurkoin, varsinkin jos unohtaa ds hathawayn kynäniskacharmin ja keskittyy kokonaisuuteen
Haaveilen porvarillisesta "kaikki morsen pubit" -oxfordinretkestä. Hieman kanavilla käyskentelyä siihen päälle. Kyllä
Murphy's Law (Murphyn lailla) Pari ekaa kautta tuo oli juonellisesti aika perusmeininkiä ja nojautui James Nesbittin charmiin. Sen jälkeen touhu muuttui paljon synkemmäksi, juoni paremmaksi ja yhtenäisemmäksi.
Crackerin katsoin muutama vuosi sitten, mutta sitä oli ehkä ajan hammas puraissut hieman. Robbie Coltrane toki loistava siinä.
Uudemmista the Fall on erittäin hyvä, mutta en tiedä lasketaanko sitä tähän kategoriaan, koska sijoittuu Belfastiin että Iso-Britannian saarelle.
Sitten toi Hinterland (Syrjäinen maa, tuli vähän aikaa sitten Yleltä) oli myös ihan hyvä. Vähän kaavamainen ehkä juoneltaan, mutta tykkäsin tässä erityisesti maisemista ja synkästä tunnelmasta. Tänä vuonna tulossa toka kausi.
hinterland pitäisikin katsastaa
hinterland pitäisikin katsastaa
Tavallaan kiinnostaisi kans, nyt kun tullut vielä Netflixiin, mutta arviot on olleet vähän sitä ja tätä niin kynnys on korkealla.
Ihan pl, ei mikään instant-kiima noussut eikä juoni ollut briljanttiuden huipentuma mutta tyydyttävä ajankuva, hyviä aksentteja (jakson Irlanti-plot toi lisävärejä), DI Gentlyn ja DS Bacchuksen kemia kehittyy kivasti, jatkoon menee
Katoin noi kaks ekaa jaksoa; kyllähän tää maistui, ihan lystiä kovistelua.
Onko Line of Dutya katsonut kukaan? Löytyis Netflixistä.
Pope wrote:Ihan pl, ei mikään instant-kiima noussut eikä juoni ollut briljanttiuden huipentuma mutta tyydyttävä ajankuva, hyviä aksentteja (jakson Irlanti-plot toi lisävärejä), DI Gentlyn ja DS Bacchuksen kemia kehittyy kivasti, jatkoon menee
Katoin noi kaks ekaa jaksoa; kyllähän tää maistui, ihan lystiä kovistelua.
Kyllä tota kattoo, mutta halpa kuvaus (digikamerakuvaus joka näyttää vähän saippuaooppeeralta, valaistusta ei juuri ole, ja kuva on vaan tylsää) ja pieni budjetti häiritsevät. Kaikki rahnat on varmaan menny vanhojen autojen vuokraukseen.
Ohjauskin aika lailla perus tv-tasoa.DI Gentlyn karisma ja ihan hauska tapa lähestyä 60-luvun lopun englannin epäkohtia tekee sarjasta ihan ok katsottavaa. Olen katsonut nyt kolme jaksoa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aloin nyt sitä tota Broadchurchia. Iha pl ekan jakson perusteella, vähän samat asetelmat ku Hinterlandissa.
Odotan innolla kummankin sarjan toista kautta. Hinterland olisi (ainakin kuriositeettina) kiinnostava nähdä kymrinkielisenä versiona.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
DI Gentlyn karisma ja ihan hauska tapa lähestyä 60-luvun lopun englannin epäkohtia tekee sarjasta ihan ok katsottavaa. Olen katsonut nyt kolme jaksoa.
Missasin ekan jakson ja tykkäsin lopuista niin paljon että katsoin sitten ekankin Areenasta. Epookille, dialogille, tarinioden ja henkilöiden moniulotteisuudelle ja musiikille ISO
barton_funk wrote:DI Gentlyn karisma ja ihan hauska tapa lähestyä 60-luvun lopun englannin epäkohtia tekee sarjasta ihan ok katsottavaa. Olen katsonut nyt kolme jaksoa.
Missasin ekan jakson ja tykkäsin lopuista niin paljon että katsoin sitten ekankin Areenasta. Epookille, dialogille, tarinioden ja henkilöiden moniulotteisuudelle ja musiikille ISO
tosiaan kattelen noita vielä koneelta (streamdownloader ), mut en nyt mitään kauhean päräyttävää dialogia ole havainnut. Mut katon kyl loppuun.
tigrushka wrote:barton_funk wrote:DI Gentlyn karisma ja ihan hauska tapa lähestyä 60-luvun lopun englannin epäkohtia tekee sarjasta ihan ok katsottavaa. Olen katsonut nyt kolme jaksoa.
tosiaan kattelen noita vielä koneelta (streamdownloader ), mut en nyt mitään kauhean päräyttävää dialogia ole havainnut. Mut katon kyl loppuun.
Ei se ole mitään jatkuvaa tykittelyä, mutta aina silloin tällöin putoaa hyvin herkullisia repliikkejä.
barton_funk wrote:tigrushka wrote:barton_funk wrote:DI Gentlyn karisma ja ihan hauska tapa lähestyä 60-luvun lopun englannin epäkohtia tekee sarjasta ihan ok katsottavaa. Olen katsonut nyt kolme jaksoa.
Ei se ole mitään jatkuvaa tykittelyä, mutta aina silloin tällöin putoaa hyvin herkullisia repliikkejä.
Tää kyl parani edetessään.
Onko Line of Dutya katsonut kukaan? Löytyis Netflixistä.
Eka kausi katsottu. Juonen pohjalta tuosta olis voinut saada ihan hyvän, mutta mun mielestä totetutus oli kömpelö. Toka kausikin on saatavilla, mutta en usko että katson.
Lutheria tulee 2 uutta jaksoa ilmeisesti loppuvuoden aikana, mä luulin että toi päättyi jo
Eikö ollu muistaakseni jotain semmoista puhetta että jatkuis vielä elokuvan muodossa? Tää on nyt sit vissiin ikään kuin "se."
30.4.
pankaa muistiin
30.4.
pankaa muistiin
MITÄ
bernardblack wrote:30.4.
pankaa muistiin
MITÄ
Nuorehkon Morsen uudet jaksot alkaa ygösellä