You are not logged in.
Pages: 1
pig brother alkoi taas, aika värikästä porukkaa mukana tällä kertaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
farmi ohjelmasta tuttu tuulikki mukana. vitutti jo farmissa
Kaikki BB-kaudet olen katsonut, vaikka nämä suomalaiset ovatkin olleet vain kalpea varjo niistä loistavista brittiläisistä, joita tuli vuosia sitten. Tällä kertaa kuitenkin suorastaan harmitti, että uusi kausi alkaa. Olen viime aikoina katsonut iltaisin paljon elokuvia ja muuta, joten tuntui siltä, että Big Brotheriinko minun iltani nyt sitten menevät. Päätettiin, että tallennetaan Big Brotherit ja yritetään katsoa ne aiemmin päivällä. Illalla katsotaan sitten muuta.
^ Tuo ollut muuten itsellekin tuttu ilmiö.
Aiempina vuosina kauden loputtua oon ollut helpottunut, että voi sit katsoa jotain muuta 22:00-23:00
Last edited by Jophiest (25.08.2014 12:13)
niin tylsää possee tänä vuonna, että varmaan viikon jaksaa seurata
Joko siellä on jne.?
perinteikkäälle postaukselle
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
niin tylsää possee tänä vuonna, että varmaan viikon jaksaa seurata
en tainnu jaksaa näin kauaa
sama
Todellista pohjanoteerausta kyllä ollut aiempiin kausiinkiin verrattuna
Kartano- ja kellarijako ollut täysin turhaa, kun sarjan kiinnostavinta antia ollut tavallisesti ensimmäisillä viikoilla porukan ryhmäytymisen seuraaminen.
tänään päättyy - viimeinkin! enpä ole seurannut kuin sunnuntain pudotusohjelmia, aika ankea meininki, toivottavasti pitävät vaikka välivuoden tästä seuraavaksi.
BB-tuottaja kommentoi katsojalukujen laskua entä kuka maksaa 100 000 euron voittorahat?
Oon mä tätä aina välillä katellut, mutta ei oo missään välissä imassu mukaansa. En tiiä onko porukka sen tylsempää kuin aieminkaan, tää formaatti on vaan aikansa elänyt.
BB-Tuijan veli on muuten töissä mun sivaripaikassa. Ovat pelottavan samannäköisiä. Elikkäs melkein sukua julkkikselle.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
BB-Tuijan veli on muuten töissä mun sivaripaikassa. Ovat pelottavan samannäköisiä. Elikkäs melkein sukua julkkikselle.
Jonathanilla taas on ollu mun ompelemia vaatteita päällään muotinäytöksessä.
(jaksoakaan en ole katsonut)
Asun aika lähellä Torniota, jossa se Jenna asuu.
(jaksoakaan en ole katsonut)
oho aika kaukaa haettua
Onks täällä näkyny tissejä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mietin ekaa jaksoa kattoessani että kääpiö varmaan voittaa. kohta selviää olinko oikeessa
lapin poromies vei ihan ansaitusti voiton
ai minä vai?!? eiq
ai minä vai?!?
Pages: 1