You are not logged in.
teen nyt oman topicin
tällä viikolla ilmestyneet laulut
http://www.ilovemakonnenmusic.com/ mixtapeja tuolla, oon vaan parit uudemmat kuunnella, mutta hyviä kaikki
Tärkeä topikki
Vuoden nuori muotoilija.
Viitaten avauspostaukseen MITÄ HELVETTIÄ Drake tekee Makkosen Club Going Upissa? Alkuperäinen versio kuitenkin vuoden paras biisi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
http://pigeonsandplanes.com/2014/07/ilo … interview/
kiinnostava haastis ja inspiroiva jäbä myös musiikkinsa ulkopuolella
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^ en jaksa klikata mut selviääkö tosta kuka se makkonen on?
Vuoden nuori muotoilija.
tuesday on varmaa seuraava biisi, jonka biittiin jokanen räppää päälle
Viitaten avauspostaukseen MITÄ HELVETTIÄ Drake tekee Makkosen Club Going Upissa? Alkuperäinen versio kuitenkin vuoden paras biisi.
Kävikö tässä nyt niin että Laatu osoittautui Drake-vihaajaksi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Makkonen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Laatu wrote:Viitaten avauspostaukseen MITÄ HELVETTIÄ Drake tekee Makkosen Club Going Upissa? Alkuperäinen versio kuitenkin vuoden paras biisi.
Kävikö tässä nyt niin että Laatu osoittautui Drake-vihaajaksi
![]()
![]()
En tunne Draken tuotantoa, ja voisin kai sanoa, että lähtökohtaisesti se ei ole ihan laatu-musaa, mutta ei mulla mitään häntä vastaankaan ole. En vain hyväksy Club Going Upin peukalointia, kun alkuperäinen on oikeasti historiallisen kova biisi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
tuesday on varmaa seuraava biisi, jonka biittiin jokanen räppää päälle
Toivottavasti ei Drizzyn remixiki pelotti ennen ku kuuntelin. Veikkaan et on ainoo, joka suoriutuu tän veisulin remixaamisesta raiskaamatta.
Tärkeä topikki
pidetään ylhäällä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.
Onkos Makkosen historiaa nyt kirjoitettu uudelleen jotenkin jälkikäteen, kun Youtube tunkee vaan noita Drake-versioita `Tuesdaysta?
Vuoden nuori muotoilija.
No mitä vittuu nyt taas? Kai joku otti ton talteen.
EDIT: Näemmä Soundcloudissa on vielä
Last edited by hrmunoita (08.09.2014 16:42)
löytyy video vielä
mää rakastan makkosta eiq oho missäs mä oon
Skrillex & Diplo are in the studio with ILoveMakonnen
Skrillex & Diplo are in the studio with ILoveMakonnen
Skrillex & Diplo = Jare & VilleGalle?
uudelta key! x fki ep:ltä. i understand
makkonen ja mike will made it tykittävät uutta träkkiä ja heittereillä keittää
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.