You are not logged in.
Takavuosien suosikin paluun kunniaksi topsu
Last edited by jookcha (05.08.2014 15:33)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kuuntelin tätä nuorempana aika paljon ja olin fiiliksissä Kwanin, The Rasmuksen ja Killerin Dynasty-possesta, koska tykkäsin kaikista kolmesta. Olin muutenkin aika urpo musiikinkuuntelija, en esim tykänny vanhasta musiikista kun se soi niin hiljaa CD-levyiltä.
Jotkut varmaan kokee kaikki tommoset paskassakahlaamisvuodet jotenkin opettavaisiks, mutta ite en kyllä oppinut mitään muuta kuin sen, että meille joillekin hyvä maku syntyy vain vitunmoisella harjottelemisella, jos silläkään.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Last edited by barton_funk (05.08.2014 16:12)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jotkut varmaan kokee kaikki tommoset paskassakahlaamisvuodet jotenkin opettavaisiks, mutta ite en kyllä oppinut mitään muuta kuin sen, että meille joillekin hyvä maku syntyy vain vitunmoisella harjottelemisella, jos silläkään.
KWANin basisti oli ohjaajana työttömien nuorten kurssilla kun olin työtön ja hukassa joskus 7v sitten
Last edited by rc-lungen (05.08.2014 23:47)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tämä on parasta internetissä
luulin ekan kerran kun kuulin kwania radiosta, joka oli jotenkin hiljasella ja istuttiin autossa että tää on uutta cypress hilliä
toisen kerran kun kuuli biisin niin tajusin ettei olekkaan ja täähän on aika paska biisi
muistan nähneeni nää joskus livenä senaatintorilla, ihan vahingossa ja poistuin toki paikalta niin nopeasti kuin pääsin mutta jouduin silti kuulemaan
skibedi-sgab-sgab Scatman John
my rhymes babble lika a bong
I look like a fucking King Kong
This is rap but still a song
with Tatu and Eeka cosmopolitan
I drink like metropolitan astronaut
like a cosmonaut
If you hate this your out
like Tidjan
joka tilas pizzan
He orders pizza but he don`t eat nothing
eikös mariko tullut pinnalle salkkarinäyttelijänä?
muistaakseni se oli salkkareissa suunnilleen samaan aikaan kun kwanilta tuli ekat sinkut
muistaakseni se oli salkkareissa suunnilleen samaan aikaan kun kwanilta tuli ekat sinkut
I'm MC mariko, you all know me from the Salggars
I'm so hot, i even wet my own alggars
Tsinga dinga ding
Tidjan is the nubian king
Muistan tän bändin lähinnä siittä, että niitten lyömäsoittaja oli tässä:
tatun ja eekan sandstorm-coveri never forget