You are not logged in.
Pages: 1
täs on kyllä kaikki kondiksessa :rockhands:8):pint:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Joo tää on kovaa tykittely muzaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
täl paukutuksella ja synahäröilyllä saa kyl päivän ku päivän alkamaan saatanalisella adrenaliinipiikillä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tuttu internetistä jo vuodesta 2013
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tuttu internetistä jo vuodesta 2012
korjasub
Last edited by hrmunoita (16.04.2014 02:16)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joe Caligula wrote:Tuttu internetistä jo vuodesta 2012
korjasub
vanhan liiton metalli
Neroutta tuo Gimme Chocolate
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Pages: 1