You are not logged in.
niin ja nuo ekat 5 sekuntia oli ihan hatusta vedetty juttu, mutta joka tapauksessa se kun matkailuvaunun ovi aukeaa ja hiijohei kajahtaa tuli olo, et katonko minä tässä Spawnin viteoversiota.
bzort glorf bööth
Spoilereiden pelossa uskalsin vasta nyt lukea tän topikin. Katsoin nääs vikan jakson juuri äsken. Täytyy tunnusta, että olen Popen kanssa samassa suossa:
Juuh elikkäs aloin kattomaan, yritän kovasti nauttia sarjasta (kova on) mut häiritsee kun oon koko ajan vaan niin törkeessä kiimassa tuosta McConaugheystä
TSIISUS.
takaa-ajo siellä labyrintissä oli kuumottavaa. ja se miten koko kauden ja rustin filosofia käänty lopussa 180 astetta nihilisestä maailmankuvasta positiiviseen based world paradiseen oli siisti. rustin KOSMINEN valaistuminen huh
Tästä olen myös samaa mieltä täysin.
hiukan tylsän kliseinen sellane syvän etelän juntti murhaaja.
Mutta tähän eri. Mä ainakin sain semmosen kuvan, että se jäbä ei totisesti ollu kliseinen juntti, vaikka siltä näyttikin, vaan älykäs ja laskelmoiva tyyppi, joka piiloutui junttiuden taakse.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Spoilereiden pelossa uskalsin vasta nyt lukea tän topikin. Katsoin nääs vikan jakson juuri äsken. Täytyy tunnusta, että olen Popen kanssa samassa suossa:
Pope wrote:Juuh elikkäs aloin kattomaan, yritän kovasti nauttia sarjasta (kova on) mut häiritsee kun oon koko ajan vaan niin törkeessä kiimassa tuosta McConaugheystä
TSIISUS.
noinhan siinä käypi ihan jokaiselle
DEVILETERNAL wrote:takaa-ajo siellä labyrintissä oli kuumottavaa. ja se miten koko kauden ja rustin filosofia käänty lopussa 180 astetta nihilisestä maailmankuvasta positiiviseen based world paradiseen oli siisti. rustin KOSMINEN valaistuminen huh
Tästä olen myös samaa mieltä täysin.
DEVILETERNAL wrote:hiukan tylsän kliseinen sellane syvän etelän juntti murhaaja.
Mutta tähän eri. Mä ainakin sain semmosen kuvan, että se jäbä ei totisesti ollu kliseinen juntti, vaikka siltä näyttikin, vaan älykäs ja laskelmoiva tyyppi, joka piiloutui junttiuden taakse.
*
Joo just noin toi loppu. Se nihilismi oli kyl ihan silkka red herring eikä mikään aito Cohlen elämänfilosofia. Tyyppi on aivan totaalisen paskana eikä oikeasti halua mitään muuta kuin äidin ja ydinperheen
Samat vibat sain myös Childressista ko Pilke, sillähän oli melko eklektinen puheenparsikin, ei todellakaan mikään normi-hillbilly.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Samat vibat sain myös Childressista ko Pilke, sillähän oli melko eklektinen puheenparsikin, ei todellakaan mikään normi-hillbilly.
No mulla tuli koko Carcosa-osuudesta sellaiset vibat että Childress ei välttämättä oo ees ihminen sanan tiukimmassa merkityksessä, joten ihmetyttää kyl jos joku näkee sen jonain tavanomaisena psykojunttisarjamurhaajana. Että mitä mieltä sitten siitä että oliko se kosminen tuubi vain joku Rustin henkkoht visio?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pope wrote:Samat vibat sain myös Childressista ko Pilke, sillähän oli melko eklektinen puheenparsikin, ei todellakaan mikään normi-hillbilly.
No mulla tuli koko Carcosa-osuudesta sellaiset vibat että Childress ei välttämättä oo ees ihminen sanan tiukimmassa merkityksessä, joten ihmetyttää kyl jos joku näkee sen jonain tavanomaisena psykojunttisarjamurhaajana. Että mitä mieltä sitten siitä että oliko se kosminen tuubi vain joku Rustin henkkoht visio?
Tää vaihtelee päivän mukaan. Molempi parempi. Hienouttahan on, että kosmisen kauhun alatekstiä pidetään yllä läpi sarjan eikä sitä mahdollisuutta oikeastaan kunnolla debunkata missään vaiheessa.
Just katsoin vikan jakson. Ei valittamista, huippuhyvä sarja, tulee taatusti katsottua myöhemmin uudestaan.
Arvostin sitä, että vaikka tarina tarjosi yllinkyllin kauheuksia (joilla jossain toisessa sarjassa olisi mässäilty oikein urakalla) niitä ei juurikaan näytetty. Muuten olisi saattanut jäädä katsomatta.
Pilke wrote:Spoilereiden pelossa uskalsin vasta nyt lukea tän topikin. Katsoin nääs vikan jakson juuri äsken. Täytyy tunnusta, että olen Popen kanssa samassa suossa:
Pope wrote:Juuh elikkäs aloin kattomaan, yritän kovasti nauttia sarjasta (kova on) mut häiritsee kun oon koko ajan vaan niin törkeessä kiimassa tuosta McConaugheystä
TSIISUS.
noinhan siinä käypi ihan jokaiselle
Vaikka hattu lähtee päästä sekä McConaugheyn että Harrelsonin roolisuorituksille, noin ei kuitenkaan käynyt.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Että mitä mieltä sitten siitä että oliko se kosminen tuubi vain joku Rustin henkkoht visio?
eikös tämä ollut yksi niistä hallusinaatioista? voi olla että muistan väärin.
hyvä sarja kyllä mutta onkohan tämä hehkutus lähtenyt vähän käsistä, enpä tiiä
bernardblack wrote:Että mitä mieltä sitten siitä että oliko se kosminen tuubi vain joku Rustin henkkoht visio?
eikös tämä ollut yksi niistä hallusinaatioista? voi olla että muistan väärin.
Mä tulkitsin ton niin että siinä lopussa palaset loksahti yhteen, ne hallusinaatiot, Carcosa, se välitila jossa Rusti tunsi tyttärensä ja isänsä läsnäolon. Että siis joo lähtökohtaisesti Rustin henkilökohtainen visio, mutta sellanen tila johon muut voi vaikuttaa. Emmä tiedä onko tuota teemaa edes tarkoitettu kovin yksiselitteisesti tulkittavaksi.
En oikein millään pystynyt pettymään vikaan jaksoon. Ehkä sitä olis voinu snadisti tönästä vielä sinne mystiikan puolelle, tai siis ehkä rakentaa vielä enempi sen Carcosan päälle, mutta toi oli niin paljon parempi ratkaisu kuin mikään yliluonnollisen puolelle menevä. Oikeastaan se Rustin puukotus (klassinen BÖÖ) oli ainoa vähän pliisu kohtaus sen huikean jännityksen rakentamisen jälkeen.
Mahtava sarja. En tiedä meneekö hype yli, mut en ole pitkään aikaan innostunut mistään telkkusarjasta näin kovasti.
NO NIIN SPOILEREITA MUTTA TEHÄN OOTTE KAIK JO NÄHNY TÄN
Oikeastaan se Rustin puukotus (klassinen BÖÖ) oli ainoa vähän pliisu kohtaus sen huikean jännityksen rakentamisen jälkeen.
tossa puukotuksessahan oli sellainen jännä pointti, että Rust pääsi puukotuksen myötä yrittämään viimein itsemurhaa kun se veti sen puukon vattastaan vex. Jokainen polliisi tietää, ettei sellaista pidä koskaan tehdä, varsinkaan jos terä tököttää tuollaisessa paikassa.
Last edited by Pope (02.02.2015 00:02)
NO NIIN SPOILEREITA MUTTA TEHÄN OOTTE KAIK JO NÄHNY TÄN
Uudet housut ja paita wrote:Oikeastaan se Rustin puukotus (klassinen BÖÖ) oli ainoa vähän pliisu kohtaus sen huikean jännityksen rakentamisen jälkeen.
tossa puukotuksessahan oli sellainen jännä pointti, että Rust pääsi puukotuksen myötä yrittämään viimein itsemurhaa kun se veti sen puukon vattastaan vex. Jokainen polliisi tietää, ettei sellaista pidä koskaan tehdä, varsinkaan jos terä tököttää tuollaisessa paikassa.
Mm-m, totta. Tota tekoa alleviivattiin aika huolella, eikä se ollu pelkkää haavalla mässäilyä.
Ja siis toi BÖÖ kritiikki liitty enempi siihen millä tavalla puukottaja tuli ruutuun.
Unohdin mainita, etten ole varmaan koskaan nähnyt tv:ssä yhtä hellää molemminpuolista :center:iä kuin vikassa jaksossa,
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
NEVER CHANGE MAN :peuk:
Vika jakso oli kyllä sellasta jöötiä että oksat pois. 7 jaksoa pudoteltu Miskatonicin dosenteille vinkkejä metsän mustasta pukista ja Hasturista ja sitten repästään jostain vitun Se7enistä kämäsimmät kikat ja kuorrotetaan ne paskimmilla Kahden keikan viimeinen vartti -kliseillä. Ihan kuin olisi jonottanut 7 tuntia Tangerine Dreamin konserttiin ja päätynyt Muukonniemen alakoulun diskoon.
Ja Nic "homonaama" Pizzolaton ylistys on varsin ennenaikaista. Muistattehan ne Lostin kaksi ihmispersettä, jotka "järisyttivät tv-maailmaa" kiehtovilla hahmoilla, joiden ympärille kudottiin huikea mysteerivillasukka ja samalla tavalla tumpattiin viimeisessä jaksossa katsojan naama "ja sitte ne heräs" tason paskakasaan. Toinen kusimidas on onnistunut jo häpäisemään Starit Trekin ja Warssin ja tämä toinen pelle Alienit.
Lopuksi vitsi: Shamaani-konstaapeli löytää mustista tähdistä höpöttävän rituaalimurhaajan ja kysyy "Miksi laitot urhille sarvet?". Kotimatkalla pysähdytään huoltsikalle tankille ja sumpille ja mystikko-reinikainen sanoo partnerilleen: "Jätä pyssy autoon. Meinaan nääs kysyä tiskiltä, mistä kahvimaito tulee ja mitä autot juo."
Last edited by HannaEbola (02.02.2015 22:21)
^:peuk:
Hieno sarja. Katsoin äsken kauden viimeisen jakson. Jollain tavalla tässä sarjassa oli jotain todella 90-lukulaista. Enkä sano tätä huonossa mielessä. Kaikki angstaamiset ja rituaalimurhat ja muut. Ja 90-luvullehan se tietysti suureksi osaksi sijoittuikin.
önnönnöö heittaajille! Joku ajattelija inter netsissä totesi että "we were warned that there would be a monster at the end, and the monster came and the monster was Hope" ja sen lukiessani olin että fuck yeah just näin veliseni
Pizzolatton kehitys kyllä huolestuttaa. Sillähän on kusi solahtanut tukevasti päähän - antaa haastatteluja Crashin nahkatakissa ja horisee että "genesis was the first noir". Kun Fukunaga jää veks season kakkosesta niin mitä jää käteen?
Fast n furiousin ohjaaja
"genesis was the first noir".
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Farrellin hahmo kakkoskaudella on nimeltään Ray Velcoro. Mitä vittua nyt taas Mr Pizzolatto
Pixxolatto muutenkin lol apau
Martyn röökinpöllintä on kyllä sarjan hienoimpia hetkiä, sanoisin 6/5
Ajattelin koko ajan, että Martyn perheen taustalta löytyy jotain synkkää, mutta lopulta mitään ei oikein paljastunut.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ajattelin koko ajan, että Martyn perheen taustalta löytyy jotain synkkää, mutta lopulta mitään ei oikein paljastunut.
Joo, päätösjaksossa käsiteltiin kyllä löysänlaisesti Hartien perhedynamiikkaa. Monesti kuitenkin vihjattiin, että erityisesti perheen vanhin tytär olisi joutunut hyväksikäytön uhriksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Bedderi wrote:Ajattelin koko ajan, että Martyn perheen taustalta löytyy jotain synkkää, mutta lopulta mitään ei oikein paljastunut.
Joo, päätösjaksossa käsiteltiin kyllä löysänlaisesti Hartien perhedynamiikkaa. Monesti kuitenkin vihjattiin, että erityisesti perheen vanhin tytär olisi joutunut hyväksikäytön uhriksi.
punaisia sillejä kaikki tyynni. Oleellista Hartien kuviossa oli se, että Martyllä ylipäänsä OLI perhe jonka se menetti urpoilullaan (vrt. Rust joka menetti omansa toistuvasti buhuu julman kohtalon vuoksi)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
farrellin bola
reddit tulessa
olen ihan tarkoituksella suhtautunut kakkoseen täysin neutraalisti enkä odota mitään, mut se täytyy sanoa että Farrell näyttää kyl aika vitun reteeltä tässä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Juu on kyllä kiimoitteleva traileri, tuo biisikin Artisti näköjään nimeltään Lera Lynn.
Ja reddit-hulinoille
Last edited by E (10.04.2015 07:22)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä