You are not logged in.
Klo. 21-02
Description TARJOLLA SELLAISTA HERKKUA, ETTÄ! Joulukuun päräyttävin klubi pitää sisällään mm. sarjakuvaa, thereminiä, foliota ja tarinaa!
JYRKI NISSINEN JA JANNE WESTERLUND: KEHITTYMÄTTÖMÄT UFOT
Nissinen ja Westerlund soittavat soundtrackia Kehittymättömät UFOT -sarjakuva-albumista. Noin tunnin mittainen show tuo sarjakuvan tajuntaan kuin radaltaan eksynyt meteoriitti. Shown Visuaaleista vastaa TOMMI MUSTANIEMI!
DXXXA D & HZZZT -SUOMIRÄPIN DREAMTEAM
Musiikin eri genreistä piittaamaton, Suomen rytmirunouden staattisin duo tarjoilee huikeaa avaruussoundia fantastisilla lyriikoilla ja upealla tarinankerronnalla höystettynä. Luvassa on niin perinteisempää räppiä kuin huimaa, kokeilevaa uuden ajan matalataajuista konesoundia tajuttomalla runonsyljennällä höystettynä.
Dxxxa D & Hzzzt työstävät kolmatta duoalbumiaan, joka julkaistaan alkuvuodesta 2014.
DJ KAHTIA SAHAUS
Favourite quote: "Soitetaan, mitä lystätään."
Levynvaihtaja, musiikkeina mm. punk, hiphop, krautrock, soul, funk, reggae + etnohärö + ihan mikä vaan miellyttää just kulloisellakin hetkellä. Hän soittaa levymusiikit omilta LP:iltä ja kyllä: DJ KAHTIA SAHAUS soittaa jotain, mitä voi tanssia mut ensin näytä, miten sä tanssit!VAPAA PÄÄSY!
Ohjelmaa on toteuttamassa Uudenmaan taidetoimikunta
Last edited by hrmunoita (12.12.2013 17:17)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tänne menossa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Onko toi soittojärkkä käänteisesti
Last edited by börjeslandet (13.12.2013 20:44)
en ole kolmekybänen emoboy
Nissinen ja Westerlund joskus 22-23, DXXXA ja HZZZT joskus puolilta öin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Nissinen ja Westerlund soittaa about 22-23 aikoihin ja Dxxxa D & Hzzzt puolenyön maissa."
"HUOMIO HUOMIO! Mascotissa ei toimi visaelektron! Käteistä mukaan!"
tämä oli varmasti ihan vitun kova.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tämä oli varmasti ihan vitun kova.
Oli. Oon nähnyt ton setin nyt neljä kertaa ja eilinen oli paras!